Justin "pikkupili" Bieber

Etooo

Toivottavasti..huumehörhö Bieber ei enää koskaan tule Suomeen ja jos jollain erikoisluvalla tänne pohjolaan pääsee, niin toivottavaa olis, ettei ainkaan roskiksiin kuseksis.

1

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AITO BELIEBER

Haista vittu! Justin tulee jos se haluu tulla! Sä et voi määrätä ihan ketä vaa! Ja vaikka siltä on löytyny huumeita ni ei sitä voi huumehörhöks sanoo-.- Kukaan ei tiiä muukun justin ite et onkse käyttäny huumeit.Et voit pitää sen vitun pääskii-.-! Ja siihe on moniii HYVIÄ syitä et miks se ajo humalassa autoo ja joutu putkaa, sil on niii vitusti stressii ensinnäki kuvaajista jotka kuvaa sen
      JOKAISTA liikettä ja sitte jos oot kuullu joidenki urpojen valheista justinii kohtaan esimerkiksi se että joku fani kerto et paneskeli josssai vessas justininkaa ja et se ois sitte niinku raskaana..Kaikki tommoset turhat valheet ottais varmaa suaki päähän! Mut aidot fanit ei kaada justinin niskaa paskaa ja lopeta fanittamista vaan ne pysyy justinin tukena! Ja mulle on iha vitun sama et jos otat herneen näist lauseista! Mä en ainakaa lopeta fanittamista ja rupee puhuu paskaa siitä, vaan mä oon yks niistä aidoista faneista jotka "auttaa" justinii ja pysyy senkaa! Ja jos sul on viel jotai valittamista ni älä avaa sitä suutas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      80
      3691
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      37
      3030
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      2877
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2684
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2635
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2362
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2067
    8. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1957
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1816
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1748
    Aihe