Toivottavasti..huumehörhö Bieber ei enää koskaan tule Suomeen ja jos jollain erikoisluvalla tänne pohjolaan pääsee, niin toivottavaa olis, ettei ainkaan roskiksiin kuseksis.
Justin "pikkupili" Bieber
1
103
Vastaukset
- AITO BELIEBER
Haista vittu! Justin tulee jos se haluu tulla! Sä et voi määrätä ihan ketä vaa! Ja vaikka siltä on löytyny huumeita ni ei sitä voi huumehörhöks sanoo-.- Kukaan ei tiiä muukun justin ite et onkse käyttäny huumeit.Et voit pitää sen vitun pääskii-.-! Ja siihe on moniii HYVIÄ syitä et miks se ajo humalassa autoo ja joutu putkaa, sil on niii vitusti stressii ensinnäki kuvaajista jotka kuvaa sen
JOKAISTA liikettä ja sitte jos oot kuullu joidenki urpojen valheista justinii kohtaan esimerkiksi se että joku fani kerto et paneskeli josssai vessas justininkaa ja et se ois sitte niinku raskaana..Kaikki tommoset turhat valheet ottais varmaa suaki päähän! Mut aidot fanit ei kaada justinin niskaa paskaa ja lopeta fanittamista vaan ne pysyy justinin tukena! Ja mulle on iha vitun sama et jos otat herneen näist lauseista! Mä en ainakaa lopeta fanittamista ja rupee puhuu paskaa siitä, vaan mä oon yks niistä aidoista faneista jotka "auttaa" justinii ja pysyy senkaa! Ja jos sul on viel jotai valittamista ni älä avaa sitä suutas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947643- 374047
- 473596
- 2433034
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212524- 1322481
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292429Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292348