Suomen poliisilaitos muistuttaa kansalaisia, että parasta on, kun aloittaa ohittamisen moottoritiellä kaukaa (500m) ennen ja palaa kaukaa samalle kaistalle (500m) jälkeen, niin vältetään kaikki riskit ja kolarit.
Jos ajat liian lähellä niin se häiritsee kaikkia.
7
148
Vastaukset
- Holisti
Kannattaa ennen ohittamista kuitenkin katsoa tuleeko vastakkaisella kaistalla kukaan vastaan. Ihan vaan varmuuden vuoksi, niin vältetään kaikki riskit ja kolarit.
- Moottoriliikennemies
Ei moottoritiellä ole vastakkaista kaistaa. Molemmat kaistat ovat yhdensuuntaisia.
- varovainen
Moottoriliikennemies kirjoitti:
Ei moottoritiellä ole vastakkaista kaistaa. Molemmat kaistat ovat yhdensuuntaisia.
Niinhän ne ovat, mutta silti kannattaa katsoa tuleeko vastakkaiselta kaistalta joku vastaan. Eihän sitä koskaan tiedä. Varovaisuus ennen kaikkea.
- <sfgvasfbg
Hartolassa ei oo moottoritietä.
- kaaleppi_j
Onhan, Prisman takana.
- hatethisworld
kaaleppi_j kirjoitti:
Onhan, Prisman takana.
AAHHAHAHAHAHHAHAHA! vuoden paras vitsi :*
- dgsafgasfg
Hartolassa ei ole Prismaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043