OON kova rekakuski..okno täällä muitta kovija kuskejja?
Vastaukset 14
- tukka putkella.
älä perhana! ,eipä täällä vielä kovia oo ollukkaan.
- Häh mitä kuka
Onks sulla Tukka putkella, rahtaritakki ?
- Hyva, hyva
Onkes olkoon, ett on aikan yks . Lycka till sule jalkossakkin!
- Nuttunen
Mitä siinä kovaa on jos on rekkakuski? Räkä ammatti johon menee sellaiset jotka eivät muuten pärjää.
- miesten homaa
Rahtitakki päälle ja kokkeilemmmmaan?!
- tietty.
Eniten kuolemaan johtaneita onnettomuuksia aiheuttaa rekkakuskit.
- abcde.
et ole ajanut metriäkään rekkaa
- lehesä luki
Eipä ole tarvetta ajaakkaan. Kuoleva ammatti,15 vuoden päästä ei rekkoja tiellä enään ole.
- tietäjä-
lehesä luki kirjoitti:
Eipä ole tarvetta ajaakkaan. Kuoleva ammatti,15 vuoden päästä ei rekkoja tiellä enään ole.
- idiootti3
Eipä mahda sinunkaan kaupassa olla sen jälkeen tavaraa?
- idiootti4
Mene oikeisiin töihin?
http://www.viikonloppu.com/?p=39182
Aika monta ryssäystä.- voiv*ttu242442
On sullaki järkee p*rkele laittaa joitakin venäläisiä videoita tänne kun puhutaan SUOMEN liikenteestä?
- lata lata
No mikä ero paikallisessa liikenteessä ja vennäänmaan liikenteessä sitten muka on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4591066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506