Osaako joku Vaasalainen neuvoa,mistä saisin Vaasassa apua mummolle joka on 82 ja asuu kotona ja pärjää vielä muuten,mutta lääkkeiden kanssa ei pärjää.Ei osaa annostella itsellensä eikä ottaa niitä.Joku pitää antaa hänelle ne joka aamu käteen.Nyt tarvittaisiin semmonen palvelu,että joku veisi joka aamu hänelle lääkkeet.
Neuvoa tarvitaan
Kiitoksia etukäteen
2
192
Vastaukset
- .....
En ole vaasasta, mutta äidilläni kävi kotipalvelu antamassa lääkkeet kun ei itse osannut.
Kokeile soittaa Vaasan vanhuspalveluun, sieltä varmaan neuvovat.
Kotipalvelun käynti maksaa jonkin verran, mutta oli pakko turvautua kun en aina ollut lähettyvillä auttamaan.- länsisuomalainen
Tulojen mukaan on sairaanhoitajan käynti.
Kotipalvelusta käyvät äidin kotona selvittämässä tilannetta.
silloin on hyvä olla omaisten paikalla.
Palveluja on erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574