25.1.14, Tuksu on toimitettu katkaisuhoitoon, Aku Ankkoja lukee

Jutikka 1

Jaahas, glamourin pyörteitä; Tuksu on laitettu Helsingin kaupungin Sosiaali- ja terveysviraston ylläpitämälle klinikalle katkaisuhoitoon:

”NITA KEIKKAMYYJÄLLENI, SEKÄ JUHALLE JA ÄIDILLE NUMERO JOSTA MUT TAVOITTAA!

Tämä on ihan kaikkea muuta kuin "huomiohuoraamista", häpeäisitte te suomalaisista jotka edes kehtaatte täällä ladella satoja haukkujanne ja solvaamisianne, varsinkin tällaisessa tilanteessa kun rakkain siskoni ja läheisin ihmiseni menehtyi!!!!!

Nita, yritin laittaa sulle useaan otteeseen emailia, mutta kaikki ne meilit tulevat takaisin mulle! Eli laitan tähän numeron josta mut tavoittaa väliaikaisesti ennenkuin saan sen uuden puhelimen: (09) 310 47 919, huone nro 4.

En tietenkään ole juuri tällä hetkellä psykoosissa, mutta jouduin siihen tilaan muutamia päiviä sitten ja muistini on mennyt ihan kokonaan. Saan erittäin tehokasta ja ystävällistä hoitoa nyt, tämä on lääkkeellinen vieroitushoito josta minut ohjataan myös psykiatriseen hoitoon (tulin tänne ihan omasta tahdostani, kyseessä ei ole pakkohoito.)"

Osa 1 (2).

72

3216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kukaan ehdi

      Ei Juha mitään soitteleen ehdi, on varmaan homogaalassa ja vientiä piisaa.

      • Juha, käy Poliisissa

        Immoska on todellisessa hengenvaarassa.
        Olen sitä mieltä, että hänestä saadaan "glamourin" seuraava ihmisuhri.


      • Keikkamänitseri

        Vieläkös se Seessalo roikkuu tuossa touhusa mukana, prkl!


      • N.S.
        Keikkamänitseri kirjoitti:

        Vieläkös se Seessalo roikkuu tuossa touhusa mukana, prkl!

        Ei se ketään hämää; se touhuaa Dolls Korporaatiossa täyttä päätä.


    • Jutikka 2

      Jatkoa, osa 2 (2):

      "En häpeä tätä ollenkaan,sillä tiedän niin monia ihmisiä jotka kärsivät ties mistä eri riippuvuuksista, kuten pelihimosta, seksihimosta, alkoholismista, narkomaniasta jne.

      Minun tilanteeni johtuu enemmänkin lähinnä traumoista, Julian menehtyminen ja eräiden perheenjäseniemme käytös minua kohtaan meni liian pitkälle sietokykyjeni kanssa ja oli vain ajan kysymys, milloin pääsen vain lepäämään ja lukemaan suosikkiani Aku Ankkaa.

      Jos olisin tästä hoidosta tiennyt, olisin ehdottomasti tuonut myös Julian tänne, lääkkeellinen hoito on täysin eri asia kuin täysin lääkkeetön hoito esim. alkoholismiin. Maailma julkisuudenhenkilöt ovat monet olleet vieroituksissa eivätkä häpeä sitä ollenkaan.

      Sain myös hermoromahduksen. Sairaanhoitajat ja lääkärit ovat ihan äärettömän ystävällisiä ja ymmärtävät tilanteeni täysin.

      Media on antanut väärää kuvaa minusta ja siksi toivoisinkin, että ihmiset tutustuisivat minuun henkilökohtaisesti ennenkuin lähtevät purkamaan omaa pahaa oloaan nettiin anonyyminä.

      Isäni käytökseen olen erittäin pahoillani ja hyvin surullinen, kuten myös Julia oli siitä, ettei hän pyydä edes anteeksi tekemiään törkeitä ja valheellisia mediatempauksiaan sekä petollista käytöstään äidiltämme. Ei siitä sitten sen enempää. Olen sairaalassa nyt ja toivon siis kunnioittavaa kohtelua, varsinkin ystävieni soittoa odotan nyt, myös Joel soita minulle.

      Marokon Agadirin matkallamme meillä oli 4 tähden All Inclusive hotelli Juhan kanssa (Ibero Star Founty Beach) ja siellä tuli juotua alkoholia lähestulkoon kokoajan, tuntui ettei pysty olemaan selvinpäin.

      Saimme lisäksi parin päivän ruokamyrkytyksen, mutta onneksi Marracehissa saimme vielä lyhyen ylimääräisen loman. Matkan aikana sain tosin myös hermoromahdus kohtauksia, jotka tässä tilanteessa ovat mielestäni hyvin ymmärrettäviä.

      Julia sai joskus humalassa ollessaan hirveitä raivokohtauksia minulle, mutta annoin ne aina anteeksi samoin kuin hän teki minulle. Isämme näyttää unohtaneen anteeksipyytämisen ja antamisen taidon kokonaan...... no siihenhän te näädät pyrittekin ja isämme pääsi taas addiktionsa, Facebookin pariin.

      Nukun kokoajan tai luen kirjoja ja Aku Ankkaa, joten olisi hienoa jos ainakin te luettelemani henkilöt voisitte soittaa minulle. Olen saanut vahvan lääkityksen, enkä ole enää psykoottinen. Minulla on tosiaan mennyt kokonaan muisti viimeisimmiltä päiviltä.

      Sovitun keikan teen 31.1.2014 ja siitä eteenpäin myös keikat Julian muiston kunniaksi ja hänen lempimusiikkiaan esittäen. Keikkatiedustelut ja yhteydenotot: johanna¤dollsdancers:fi. Johanna”

      Osa 2 (2).

      7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/NITA-KEIKKAMYYJALLENI-SEKA-JUHALLE-JA-AIDILLE-NUMERO-JOSTA-MUT-TAVOITTAA-/1030866

      • swing it

        Mitä sinä tätä pitkää tekstiä tänne lykkäät. Se on meille jo tuttu. Kommentoisit, jos kykenet.


      • Jvvckvvbjhnj
        swing it kirjoitti:

        Mitä sinä tätä pitkää tekstiä tänne lykkäät. Se on meille jo tuttu. Kommentoisit, jos kykenet.

        Tottakai ne tekstit kopsattavamoneen paikaan. Löytyy siten jostain kun tuolta häviää


      • pukkaakokeikkaa

        Onko Pullukalla merinäköalalla varustettu sviitti?


      • muistatteko nämä
        pukkaakokeikkaa kirjoitti:

        Onko Pullukalla merinäköalalla varustettu sviitti?

        Jos on ollut, niin on ollut helmiä sioille, koska nyt on itse paljastanut olleensa perseet olalla koko loman..........

        Eli kaikki jutut surevista turisteista, on menneet just niinkuin ollaan uumoiltukin......tunkki mennyt häiritsemään parhaansa mukaan joka pöytään ja pummimaan drinksuja......sitten se suomalaisen pariskunnan rouva oli AIHEESTA vetänyt herneet nokkaansa, vaikka tuksu tapansa mukaan kertookin aivan muuta.....


    • Epäklamuuria

      Tuo katkaisuhoitoklinikka, minne puhelinnumero viittaa, on "karvalakkiklinikka", jossa spurgut vaeltavat. Kolmen, neljän päivän katkaisun jälkeen olo on jo sellainen, että kirjaudutaan ulos - ja palataan viikon, kahden päästä taas puhtaisiin lakanoihin katkolle. Tuolla rytmillä kuukaudet siinä sitten menevät.

    • Näinkö on?

      No jopas ny lykkää muistamattomuutta, mut muistaa silti ett iskä oli muka paha eikä ole pyytäny anteeks.

      Tota oliko syy tähän hoitoon menoon se, ettei ollut muualla kattoa pään päällä?
      Nyt on ruokaa, juomaa, lääkettä, lämpöä ja SÄHKÖÄ !

      Sit taas täysin hoidettuna baanalle uusiin seikkailuihin.

      Toisaalta, oikein hyvä niin, et tajus vihdoin, että kaikki on mennyt överiksi.
      Tajus hetkeks oman tilanteensa.

    • Me maksamme

      Okei, sähköä saa läppäriin ja Aku Ankkoja voi lueskella aikansa ratoksi.
      Jo me maksamme kaiken tuon loisimisen...

    • Psykoosissa, pah

      Toi muistinmenetys on ihan shaissea. Sillä tavalla pääsee kuin koira veräjästä isänsä hakkaamisesta, omasta mielestään. En se minä ollut, isi valehtelee.

      • A-näätä

        Seuraava plöräys? "Nyt minua syytetään jo isäni pahoinpitelystä! Eikö teillä hamrailla b-näädillä ole mitään rottia! Isäni on psykoosissa taas ja luultavasti törmännyt oveen."


      • Syytetään viatonta
        A-näätä kirjoitti:

        Seuraava plöräys? "Nyt minua syytetään jo isäni pahoinpitelystä! Eikö teillä hamrailla b-näädillä ole mitään rottia! Isäni on psykoosissa taas ja luultavasti törmännyt oveen."

        Olis toivottavaa että törmäisit kalteriin!


      • en kerennyt
        A-näätä kirjoitti:

        Seuraava plöräys? "Nyt minua syytetään jo isäni pahoinpitelystä! Eikö teillä hamrailla b-näädillä ole mitään rottia! Isäni on psykoosissa taas ja luultavasti törmännyt oveen."

        isälle rottia lähettää itse, joten
        ettekö te "hamraat" näädät lähetä niitä isälleni!

        Ja kukas se törmäytti isän oveen? SINÄ ITSE TEIT SENKIN, TAAS!
        Voi sua Johanna, mitä valheita jaksat keksiä?
        SINÄ SINÄ, teit isällesi taas pahoin, TUNNUSTA JO SE MIKÄ OLET?!?!?

        ISÄSI KÄRSII ja sinä vain NAUTIT KUN OLET MUKA JOKU STARA!
        NEVER!
        OLet vain yksi maamme naisihminen, ihan tavallinen tavis, et mikään clamourinen, VAIN TAVIS TALLAAJA tällä maamme kamaralla!


      • 7+13
        Syytetään viatonta kirjoitti:

        Olis toivottavaa että törmäisit kalteriin!

        Kaltereista puheen ollen, milloin Tuksu menee suorittamaan vankeustuomiotaan?


      • 60 pv
        7+13 kirjoitti:

        Kaltereista puheen ollen, milloin Tuksu menee suorittamaan vankeustuomiotaan?

        Ratkennee pian, kun hovioikeuden ratkaisu saadaan tänä keväänä ensimmäisestä ehdottomasta vankeusrangaistuksesta (2 kuukautta, kevät 2013).


    • avaimet hukassa?

      Jossain kirjoitti aijemmin, että hukkasi kotiavaimensa? Onkohan ne vielä hukassa ja jos on niin mitenkä hän saa teetetettyä asuntoon avaimet joka ei edes ole oma?

    • outoja kyselet

      avaimet hukassa ?

      Onko sulta " hoksottimet " hukassa?

      • Avaimet kateissa?

        Tuksun avainongelma on todellinen ja osa Albertinkadun suurta mysteeriä.

        Voi olla, että avaimet olivat arvokkaat juuri siksi, ettei Tuksu pysty teettämään millään konstilla tai oikeudella uusia avaimia. Siksikin oli mentävä päihdeklinikalle suojaan ja miettimään mm. asuntoasioita.


    • tyhjäpäät

      Avaimet kateissa?

      Asunnon omistajan kautta saa avaimensa, eikä ne montaa kymppiä maksa.
      Ihme arvailuja Tuksun asioista.

      • Avaimet kateissa?

        Asunnon tiettävästi omistaa Mika kehä, Tuksun exä, eivätkä he ole väleissä sillä tavalla, että uusia avaimia noin vaan saisi. Tukiainen puukotti ja pahoinpiteli Kehän muutama vuosi sitten, ja Tukiainen sai siitä ehdollisen vankeustuomion ja sakot maksettavakseen suuret kärsimyskorvaukset.


    • loppuis jo

      Joo pääasia että saa lääkkeitä. Sillä verukkeella se menee vaikka tulivuoren kraateriin alasti. Pilleriä pilleriä pilleriä...sitten baanalle ja sekaan viinaa. Sitten hakataan perheenjäseniä ja muita ihmisiä. Varastetaan, huijataan, riehutaan ja ja ja ja ja... Juoksisi jo viimein junan alle jos ei todfellakaan ole järkeä ja halua OIKEASTI yrittää parantua..Junahan siinä hajoaa myös mutta silti....

    • emmäämittäänootehny

      No mutta,iskähän jo päästi kainon neidon sisätiloihin ja oli matkalla taluttamaan tätä yläkertaan rauhoittumaan kun heräsi raivotar viehkon neidon sisällä ja alkoi huuto sekä mekastus,uhkailu lyöminen(en edes osaa lyödä). Olisi ollut iisisti vain niin olisi se yösijakin löytynyt ja ehkä pidempikin asumismuoto,kukatietää. Mutta kuka uskaltaa asua henkilön kansaa joka uhkailee,"pippurisuuttaa",ties mikä yöllä voisi päähän kolahtaa ja taju pois.Itse itsensä aina vaikeuksiin ajaa, (muiden syy)sen muistaa että isi ei pyytänyt anteeksi(paha isi)mutta omaa riehumistaa "ei muista",.Niinpä.Onneksi on tällä hetkellä oikeassa osoitteessa.Jollei nyt kovin monta soittoa sinne mene niin luulisi että ainakin kirves soittaa että saavat maanantaipläjäyksensä ja siihen oikeat sanat taitavasti kieli keskellä suuta sijoitettuina?

    • Hän on nähnyt

      Tällä videolla Arto Länsman kertoo Tuksun alkoholin ja lääkkeiden sekakäytöstä. Video on lyhyt, vain pari minuuttia, mutta vahva todistus asiasta:

      http://vimeo.com/32950942

      • Arton taru loppu?

        Missä on Arto nykyään?


    • Kuolkoon pois

      Pahus kun meni katkolle, saisi tuo narttu ryypätä itsensä hengiltä, menisin tanssimaan hänen haudalleen. Vastenmielinen tyyppi.

    • AA-apuna

      Tuhnulle iskenyt delirium. Itse olin katkolla 5 vuotta sitten ja silloin keskityin ekoina päivinä selviämiseen ja kankkuseen, sitten siihen miten paluu arkeen sujuisi ilman huikkaa. B vitamiinit piikillä perseeseen ja kemialliseen uneen illalla. Mutta mä en ollutkaan glämööri juoppo. Eli en näppäilly FB;n tai muualle, että olen nyt katkolla ja se jonkun muun kun mun oma moka. Tuhnulla vielä monta keikkaa kapakkaan ja katkolle ennen kuin on halukan toipuvaksi alkoholistiksi.

    • 9?14

      Lehmä pyöri ympäri päissään to. stadissa ja siinä sivussa pieksi isänsä. Nyt sitten kertoo oleensa/ olevansa (?) psykoosissa, saanut hermoromahduksen ym. mukavaa. Jos kaikki vastaavat potilaat jo pelkästään helsingissä toipuisivat yhtä nopeasti kun lehmä ei olis porukka ylipaikoilla. Onneksi Lehmä puhuu aina totta.

      • kyykyttää muita

        ja isää kyykytetään, että vielä pitäisi anteeksi pyytää kviiniltä? Onko kyllä naisella otsaa!


      • Vastinetta pukkaa
        kyykyttää muita kirjoitti:

        ja isää kyykytetään, että vielä pitäisi anteeksi pyytää kviiniltä? Onko kyllä naisella otsaa!

        Tuksulta tulee vielä kirjallinen vastine Markun Facebook-kirjoitukseen, se on varma.


      • Täyttä asiaa
        Vastinetta pukkaa kirjoitti:

        Tuksulta tulee vielä kirjallinen vastine Markun Facebook-kirjoitukseen, se on varma.

        Markun viesti oli pitkä, mutta selkeä.


    • Riemuruutana

      Uskon, että kakaisuaseman kautta Tuksun glamouri saa uutta tuulta purjeisiin, ja ratkiriemukas kevät 2014 yhä vaan glitteröi! :)

      • Koti kullankallis

        Nythän sille selvisi, että on jokin paikka missä otetaan avosylin vastaan, kun oikeen huonosti on asiat. Jos kaikki muut hylkii, niin siellä on lämmin vastaanotto eikä avaimista ole huolta !!

        Saa sinne varmasti toistamiseenkin mennä muutamaksi päiväksi taas, kun elämä on pelkkää alamäkeä. - ja triplatenkin -


      • Kone rulettaa
        Koti kullankallis kirjoitti:

        Nythän sille selvisi, että on jokin paikka missä otetaan avosylin vastaan, kun oikeen huonosti on asiat. Jos kaikki muut hylkii, niin siellä on lämmin vastaanotto eikä avaimista ole huolta !!

        Saa sinne varmasti toistamiseenkin mennä muutamaksi päiväksi taas, kun elämä on pelkkää alamäkeä. - ja triplatenkin -

        Siellä on sähköt! :)


      • Ei niin riemua!

        Niin, ja minkälaisen rytmiryhmän saakaan joku ravinteli esiintyjikseen :)


      • ylös-ulos-biljardipö

        Sieltähän se purjehtii rinta rottingilla, itsetunto koholla.

        Johan se siinä eilisessä 7blögissään (EI siis glögissään!) kirjoitti, että häntä kohdellaan kunnioittavasti (noh, jokaisessa hoitolaitoksessa on potilaita kohdeltava, ei niitä saa alkaa NÄÄTIMÄÄN!) .

        Tuo oli varmasti viesti koko kansalle ja olettaa, että näin käy tuon vuodatuksen perusteella.


      • Dolls-Päihdeklinikka
        Ei niin riemua! kirjoitti:

        Niin, ja minkälaisen rytmiryhmän saakaan joku ravinteli esiintyjikseen :)

        Aikamala... kiinnostava idea: Dolls-Päihdeklinikka esiintyy Mellunmäessä...! :)


      • kakaisu

        Tuo typo "kakaisuasema" oli yes! :)


    • mahdollistajat pois

      Itse narsistin kanssa eläneenä voin sanoa että mikään mitä muut sanovat ei mene perille, se on täydellistä ajan haaskausta. Voi puhua lähimmälle puulle ja ihan yhtä hyvin puhe menee sille puullekin perille kuin narsistille.
      Yksinkertaisesti ei todellakaan kannata sanoja ja tekoja tuollaiselle uhrata. Kauan se kesti minullakin uskoa, mutta näin se vaan on.
      Homma jatkuu juuri niin kauan kuin muut sen omilla toimillaan mahdollistavat.

      Täydellinen välien katkaiseminen on ainoa keino päästä tuollaisesta eroon ja säilyttää oma mielenrauha ja terveys. Tämä tieto perustuu kokemukseeni ja jälkeenpäin totesin että olisi oikeasti pitänyt paljon aikaisemmin se tehdä. Aloin voida paljon paremmin kun sain narsistin pois elämästäni.

      • Asiallista asiaa

        Mulla on ihan samat kokemukset, ja sama lääke tepsi minunkin tapauksessani,
        ja vain se: täydellinen välien katkaiseminen.


      • Arjen psykologiaa

        Nää on kiinnostavia ja ihan jokapäiväisiä, psykologisia juttuja.
        Siksikin tärkeitä keskustella ja pohtia.


      • narskun exäkamu
        Asiallista asiaa kirjoitti:

        Mulla on ihan samat kokemukset, ja sama lääke tepsi minunkin tapauksessani,
        ja vain se: täydellinen välien katkaiseminen.

        Samallainen kokemus minullakin.Nyt yli neljä vuotta mennyt, ikävä on tuon narsisti ystävän lapsia, joista muutama on perinyt äitinsä narsistisen luonteen, ikävä kyllä.Sääliksi käy heidän poikakavereitaan.


    • kannattaa muuttaa

      Täydellinen välienkatkaseminen onnistuu vain muuttamalla pois suomesta. Tuon rouvan tyyliin kuuluu kyttäily ja yllättäminen silloin kun sitä vähiten odottaa.
      Kannatais ihan oikeesti papan miettiä muuttamista johonkin tyttären taksimatkan ulottumattomiin.
      Kun se tuolta alkkistenhoidosta taas pääsee, niin ei kestä kuin puolipäivää niin on taas papan kimpussa.

      • Ei olisi ikävä

        Tuksu mieluummin pois maasta!


      • Uhma & vimma

        Tuksun uho: ”Muutan ulkomaille missä minua arvostetaan!”


    • Onnistuisiko:

      Jollashovi myyntiin, uusi asunto ja salainen osoite?

      • masamasamasa

        Varkaudessa olisi edullisia asuntoja, saisi paritalon puolikkaan puolikkaalla hinnalla viihtyisän kerrostalokolmion, ja vielä jäisi elämiseenkin kivasti.


      • Lentäen
        masamasamasa kirjoitti:

        Varkaudessa olisi edullisia asuntoja, saisi paritalon puolikkaan puolikkaalla hinnalla viihtyisän kerrostalokolmion, ja vielä jäisi elämiseenkin kivasti.

        Eikä Varkaus syrjässä ole, ei etenkään, jos lentoyhteys Helsinkiin säilyy ( ja sieltä Espanjaan).


    • Tuksu katkolla soitelkaa ihmeessä. (09) 310 47 919, huone nro 4.Oli asia mikä tahansa ja liittyi mihin tahansa niin paxu in luvannut vastailla vointinsa mukaan.

      • Doksia

        Jos joku on todella soittanut, voisiko hän hieman heittää rapoa.


    • Luuri

      Ootteko soittaneet, tiedättekö mihin numero on?

      • 7L sai noottia

        SeiskaLive poisti sivuiltaan sen postauksen, jossa numero oli.


    • Siivotkaa hänet!

      Tuo Tuksun viesti, jos mikä, on täyttä huomiohuo-raamista.
      Hän on kuvottava.

      • kiltti Johanna

        Soitin Johannalle. Hän on kokenut vääryyttä. Johanna oli miellyttävä ja kohtelias ja lämmin, oma itsensä. Hieno ihminen!


      • Meidän vika!
        kiltti Johanna kirjoitti:

        Soitin Johannalle. Hän on kokenut vääryyttä. Johanna oli miellyttävä ja kohtelias ja lämmin, oma itsensä. Hieno ihminen!

        Media ja näädät ovat siis kohdelleet häntä asiattomasti. Illuusioni sortuu.


    • Agadir loma ohi

      Alkoholistin suurin huoli on yleensä viinan ja rahan puute, muuten menee hyvin.

      • Ruskan valta

        Häpeä ja huoli hallitsevat sekä alkoholistin että hänen läheisensä arkea.


      • Peukalosääntö

        Peukalosääntöhän on, että jokainen alkoholisti sairastuttaa kymmenen läheistään.


    • Mechelininkatu 46 A

      Tuksu on ollut Töölön päihdepoliklinikalla (katkaisuhoitoasemalla), osoite Mechelininkatu 46 A, 4.krs, perjantaista 24.1.14 lähtien.

      Kaupungin sosiaali- ja terveysviraston sivuilta: ”Päihdepoliklinikat ovat riippuvuusongelmiin erikoistuneita avohoitopaikkoja. Ne tarjoavat palveluja haitallisiksi muodostuneiden riippuvuusongelmien hoitoon.”

      • Jo tänään :)

        Tuksu päässee katkaisuhoidosta pois tänään 29.1.14!


    • kkjjhuudnnjejjd

      Kohta pukkaa tiedotetta katkolta:

      Tapasin siellä karsimaattisia herroja, joilla hetkellisesti elämä kohteli väärin (ja Suomessa ei ole kunnollisia yksityisiä katkoklinikoita, joten joutuivat tyytmään kunnallisiin palveluihin.

      Moni itki kovaa kohtaloani ja etenkin rakkaan sisareni menetystä.Kukaan ei ymmärtänyt sitä, miten huonosti perheeni minua kohtelee.

      Lääkärit olivat fiksuja ja ymmärsivät lääkkeellisen hoidon perusteet.

      • Itkulääkärit

        Unohdit mainita, että karismattisen nallekarhumaiset huippulääkärit itkivät solkenaan, kun kuulivat miten minua kohdellaan. Huippulääkäreistä osa oli ulkomaalaistaustaisia, joten he ymmärsivät vallan hyvin suomalaisten kateuden kaunista ainutlaatuista prinsessaa kohtaan. Lääkärit olivat suorastaan järkyttyneitä kerrottuani heille järkyttävästä ajojahdistani.


      • Menen apteekkiin
        Itkulääkärit kirjoitti:

        Unohdit mainita, että karismattisen nallekarhumaiset huippulääkärit itkivät solkenaan, kun kuulivat miten minua kohdellaan. Huippulääkäreistä osa oli ulkomaalaistaustaisia, joten he ymmärsivät vallan hyvin suomalaisten kateuden kaunista ainutlaatuista prinsessaa kohtaan. Lääkärit olivat suorastaan järkyttyneitä kerrottuani heille järkyttävästä ajojahdistani.

        Lääkäreistä huokui rauhallisuus ja rakkaus, minkä huomasin siitä, että sain nipun reseptejä mukaani. Olisivatpa kaikki maailman lääkärit samanlaisia nalllekarhuja!!!1!


    • kkjhuo89oo

      Mihin kellonaikaan katkoilta on uloskirjautuminen? Jotta ihmiset tietävät varoa.

      • Keskipäivällä

        Se oli tänään 29.1. siisnä puolenpäivän aikaan...


    • prinsessa vain

      Suosittelen katsomaan elokuvan Prinsessa - vähän alkaa näyttää että ko.henkilön elämä muistuttaa tätä ja näinkö loppuu...

    • Väsynyt ihmisiin

      Jättäisitte jo rauhaan Tuksun. Hoitoon ootte sitä huutaneet kuuluvaksi jo vuosia, nyt kun on edes muutaman päivän siellä, niin täällä kaikki asiantuntijat riekkuu. Teillä ilmeisesti on ollut kaikilla esim. psykoosi, kun hyvin tiedätte oireetkin?

      • Minipsykoosissa

        Mulla on minipsykooseja harva se päivä.


      • tuk1
        Minipsykoosissa kirjoitti:

        Mulla on minipsykooseja harva se päivä.

        Olen ollut töölön katkolla 2tuntia ja siitä sitten töölöntorin alkoon.


    • Tuksu piileskeli

      Tuksu tajusi, että Markku-isän hakkaamisen takia maa poltti todella hänen jalkojensa alla ja siksi turvaan piiloon jonnekin oli hakeuduttava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe