Vähän pyöriä sivusilmällä katsoneena olen huomannut hinnoissa olevan eroja, siis ainakin käytetyissä.
Onko pyörissä samanlailla kun auto merkeissä on niitä mersuja ja ladoja,
siis en viittaa kestävyyteen, vaan yleiseen asenteeseen...
Onko MP merkeillä arvostus eroja?
9
299
Vastaukset
- Geeäsäks
Uskaltaisin väittää että vähän sama kuin autoissa, mainitse mikä tahansa merkki niin varmasti riittää huutelijoita "se on aivan p*ska merkki, pysy kaukana"!
- arvo-ton
Arvostus on kuin perseenreikä... jokaisella on omansa.
- Semmostahan se...
Yleensä he, jotka kovin sanoin arvostelevat / haukkuvat jotain merkkiä, eivät ole edes ajaneet saati omistaneet ko. pyörää.
Asiantuntemus perustuu hajanaisiin huhupuheisiin, kun "joku" Bembölen kahvituvalla kuuli naapuripöydässä jonkun kertovan mikkeliläisen serkkunsa kuulleen Kuopiossa yhdeltä kaverilta, joka saatui olemaan Turussa messuilla ja nähtyään yhden entisen työkaverinsa keskustelevan totuudenmukaisesta huhusta liittyen ko. merkin vasempaan takavilkkuun 1986...
Minullakin on vahva ja varma kokemus Kotarista. En tosin ole edes kylmiä tyyppejä koskaan... - matkamp-mies
Ne arvostelee kärkläimmin joilla ei ole omakohtaista kokemusta, halutaan päteä muiden silmissä. Yleensä pyöräilijät ovat homogeenista porukkaa, mutta aina porukkaan sopii muutama mätä omena.
Arvostelua ei minusta esiinny kuten autopuolella, lähinnä se on uteliaan kysyvää jutustelua.
Ainakin ulkomailla pääsee hyvin paikallisten kanssa juttuun kun liikkuu motukalla, takavuosina tuo SF-tarra kirvoitti kapakoissa huulenheittoa Sovjet-Finlandista.
Pääsääntöisesti suvaitsevaa ja ystävällistä porukkaa, poislukien nämä kioskinkiertäjät ja kuminpolttajat. - vulcan.
Olen aina ostanut pyöräni ajettavuuden ja luotettavuuden perusteella.
Tällä hetkellä se on iso Väinö. - Scooderri
Harley-Davidson on hyvämerkki, mutta huono pyörä. Ei mulla muuta asiaa tällä kertaa.
- Sijoitin harleyhin
Ainut jossa arvo oikeasti säilyy niin on Harley davidson. Rahat on hyvin turvassa tälläisessä arvostetussa pyörässä. Voisin melkein kehua että Harley davidson on sijoitus!
- HD vm93
Sijoitus on iso ja vakaa ei hievahda minnekään kun ei toimi.
Jos haluaa nauttia ajamisesta eikä työntämisestä harkitsee jotain toista merkkiä.
Kädet rasvassa ja sateessa pätkivästä sähköistä nauttiva voi toki olla toista mieltä.
Eipä noita Harleyta hirveästi näy reissunpäällä maailmalla, reissuun lähdetään toisilla merkeillä, HD on nurkkakieputtelua varten.
- eläkeukko
Minä ajelen Kawalla ovat halvempia mutta toimii hyvin. Seuraillaan kuinka kiinan tai korean BMW pitävät hintansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073