Mantan grilli

nälkäinen

Hei! Olen pitkästä aikaa taas käymässä Kajaanissa. Kerrotteko fiksummat onko Mantan grilli auki näin talvella? Vai ainoastaan kesäaikaan? Siellä oli viimeksi niin hyvät ruuat että mukava olisi käydä uudestaan kun tänne saakka olen eksynyt! :)

13

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne vaan

      On talvella auki. Omistaja on kylläkin vaihtunut.

      • parasta Kajaanissa

        Hyvät mässyt sieltä saa vieläkin. Taisi olla Suomen paras grilli tässä joku aika sitten.


    • lihamakkara

      Kuulemma ankara pierunhaju tulvii luukusta nykyään, en tiedä mistä johtuu.

    • kepukka

      On aaki ja hyvät evväät, mutta se kebbabbien mikrolämmitys joutas lopettaa. Menee hyvät kepukat ihan nahkeiksi. Eli kannattaa aina pyytää vartaasta!

      • qwfefe

        eiköhän se pitäis ihan pyytämättäkin ottaa vartaasta. menettäävät hyviä asiakkaita kun tollaiset vähä-älyiset on töissä. asiakaspalvelu työ ja vähän järkeä siihen toimintaan, hyvät ruuat tulee siitä että osaa oikein maustaa, eikä läntätä mausteita liikaa, no oppiivathan nuo varmaan joskus, ainakin luulis.


    • huh huh

      Nyt loppui puljussa käyminen! Kebabit kärvistetään MIKROSSA jolloin kotona saa syödä kylmää paskaa. Välttäkää!

    • valitetta

      itsekkään en uskalla loppuillasta ottaa ku makkarapaskat koska tunkevst kebabit mikr oon. Mikä se sellainen "grilli" on ?

    • vakio asiakas

      Saan aina siemen syöksyn kun gepapit lämmitetään mikro aalto uuunissa

    • kiertänyt

      tuommoset ihmiset eivätolle grilliasiakata jotka moittivat MANTANRUOKIA tv. 70 vuotias entinen legionalainen kajaanista.

      • kiertänyt

        unohtui mainita olen gay homo legionalainen


    • joopa joo

      Karvakäpälöiltä saa aina kebabit vartaasta! tuo mikrolämmitys pilaa lihan täysin.

    • huh huh....

      miten edes kehtaavaat myydä 7,50 euron kebabbia mikrosta? hullut amikset vissiin ostaa kaikki hampurilaiset ja lihapiirakat käy mikron kautta! varsinainen suomen paras "grilli"

    • ei ymmärrä

      Ei tuolta nykyään voi ostaa kuin makkaraperunat. Niitä eivät vielä ole kehdanneet tunkea mikroon...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe