Pakko tätäkin kysyä, oon ite myös teini-ikäinen poika samoin sisko, vuoden vanhempi. Mietin vaan että onko 50e kuukausirahaa paljon? Jos omat vaatteet maksaa krääsät mitä liekin ostaa. Vanhemmat maksaa puhelinlaskun johon kuuluu myös kytkyllä puhelin (25e) bussimatkat ruuat (roskaruoka myös) ja harrastukset. Koska vanhempani ovat yrittäjiä (eli hyvin kiireisiä ja jään monestikkin viikossa kotiin yksin) Eivät joululahjoja tai synttärilahjoja anna kuin rahalla (jouluna 100e, synttärit 100e) Vuodessa siis n. 800 euroa vaatteisiin ja krääsään.. Harrastan valokuvausta ja vanhempani eivät kuitenkaan pidä sitä "harrastuksena" joten objektiivit ja kamerat ostan itse. Salilla käyn ja se maksetaan ainakin. Joskus aikasemmin kun olimme aika köyhiä niin opin jo tuolloin miten käyttää rahaa joten en tiedä onko tuo liian suuri. ANTEEKSI ROMAANI!
Liian paljon kuukausirahaa?
Werta
1
149
Vastaukset
- 9+10
Jos ostat itse vaatteetkin niin tuo on ihan hyvä määrä minusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890