Hain aikoinaan kauppikseen, mut en päässyt niin menin raksalle amkiin. Ruvennut tässä jatkoa miettimään meniskö YAMK vai yliopistoon vai vaihtaako alaa. Eikä tuo työelämä oikein vielä nappaa ja bisnes kiinnostais edelleen ja rupesin kattomaan vahingossa Tutan tietoja ja huomasin, että pääsisin tutan maisterivaiheeseen kun siihen riittää inssi kun inssi eikä alalla niinkän väliä. Tutan kandivaihe on siis ihan diibadaabaa, kun muihin vaaditaan saman alan inssi? Joten onko tuo kyseinen maisterivaihe sit mitenkä vaativa? Ja mihinkä noilla papereilla pääsee töihin? Mun järkeen ei oikein tekniikan alalle kannattais edes tommosta ottaa jos tarjolla olis ihan alan DI. Jos vaikkapa haen isoon raksafirmaan niin niitä varmaan kiinnosta enemmän se RI AMK paperi kun Tuta DI? Palkkauskin menee varmaankin amkin papereitten mukaan. Sit ois jännä tietää mitähän käyntikortissa lukis, todennäköisesti DI joka kyllä raksafirmassa olis aika harhaanjohtava ainakin omasta mielestä. Pääseekö noilla lapuilla vaikkapa sitten tilintarkastajaksi? En nyt dissaa koulutusta vaan kysyn tyhmänä kun en tiedä, mutta vaikuttais aika iisiltä.
Tuta DI (maisterivaihe)
tu-ta-tu-ta-tu-ta-ta
1
243
Vastaukset
- alkuvaikea
Voin sanoa, että helppouden puolesta maisterivaihe on diipadaapaa, kun taas alun matemaattiset haastavia. Toki se diipadaapa pn se mitä tutalla pääasiassa pitäisikin lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817