Onko hyvä?
Kuullut sen nokkeluudesta ....
suositteletteko mulle, joka kiinnostunu kirjailijoista, joilla yhteiskuntaa koskevia kirjoja?
Sofia Oksanen vaikuttaa ainaki mielenkiintoiselta, samoin kuin Tuomas Kyrö, joka muistaa aina huumorin myös.
Matti Rönkä?
4
137
Vastaukset
- Yhden Röngän
olen lukenut enkä toista ajatellut lukea.
Kärppä-tarinat mielenkiinnottomia mielestäni... - Voisi jättää sivuun
Tasaista jauhamista. Miksi on suosittua? Siksikö että on tv:n uutistoimittajajulkkis. Yhtä Kärppää, ohutta nidettä, olen yrittänyt, mutta ei vedä.
- Uutisten lukija
Olen lukenut muistaakseni kolme Röngän Kärppä-dekkaria. Pari ensimmäistä vielä jotenkin menettelivät mielenkiinnosta televisiosta tuttuun kirjoittajaan, mutta viimeisen lukeminen oli jo niin tuskallista, että siihen tämän kirjailijan teosten lainaaminen loppui. Erittäin puisevaa kuvausta on yritetty piristää muutamilla "jännittävillä" tapahtumilla, mutta ne ovat liian irrallisia. Jännitteestä puuttuu kaari. Kärpän ajatusmaailmaan on vaikea samaistua, tämän "arkielämää" kuvataan liikaa ja niissä tämä tyyppinä melkein etoo. Muistan lukeneeni, että Rönkä on nyt päättänyt jättää Kärpän, eikä ihme.
- MrJuha82vaan
Rönkä vaikuttaa hyvältä tyypiltä mun mielestäni.
Mm kiusaamista vastaan jyrkästi minkä huomasin ku uutisoi siitä ku ehdotetaan kiusaamisen kriminalisointia enemmän tulevaisuudessa(huomaa Räty-Ahde juttu).
Röngän perusilme on jotenki tyly, kuiva ja pelottava, mut toista maata hän on ihmisenä.
Huumorintajuinen, älykäs, mukava seuramies, ajatteleva syvällisellä tavalla sekä hoitaa työnsä hyvin sekä kehuu muita ja erittäin reipas.
Ihmettelen jos on eri maata kotioloissa!! =0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575529- 954461
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731177Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799