kertokaaaas vähä kielimatkoista

californiafever

kertokaapa et onko mahollista et sossut auttais kielimatkan kustantamisessa? onko kellää kokemuksii? ja voiks kielimatkasta saaha jtn kurssimerkintää lukios? suunnittelen tosiaa matkaa kaliforniaan, eli jos ootte sielläki käyny ni saa kertoo mimmosta siel oli ja kaua olitte jne :)

9

91

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • californiafever

      huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu anyone? :D

    • Itsematkansamaksava

      "...onko mahollista et sossut auttais kielimatkan kustantamisessa?... Anna mun kaikki kestää! Kas kun ei Havajille tai Uuteen -Seelantiin!

      • Hyi69

        Iäkkäämmät naiset suorittavat kielimatkansa Gambiaan olettaisin ettei sossu maksa heille !


    • beach

      Jos olet hyvä kielissä ja köyhä, hae stipediä. Opettajasi neuvoo koulun / kunnan / muiden stipendien kanssa. Jos vain haluat oppia kieltä Kaliforniassa, kysy opettajaltasi mahdollisuuksia päästä vaihto-opiskelijaksi. Jos vain haluat Kaliforniaan, selvitä mahdollisuus päästä au-pairiksi yms.

    • californiafever

      niiiiiiiiiiiii ja ottakaa huomioon et oon alaikäne ja sijaisperheessä:)))))))))))))) ne on aikasemminki maksanu mun matkoja ni mietin et voiks ne AUTTAA kielimatkan JOISSAKIN kustannuksissa :)

      • entajuumiks

        En kyllä tajua miks sijaisperheessä olevan pitäis päästä sossun kustannuksella kielimatkalle tai ylipäänsä ulkomaille - ei semmoisiin matkoihin ole varaa niilläkään, jotka on ja elää ns. ydinperheessä.


    • marikasuvi

      En osaa vastata tohon sossu kysymykseen mut kielimatkasta saa kurssimerkinnän lukiossa. Tietenki riippuu vähä lukiosta et miten helposti ne antaa tollasia mut yleensä pitäis saada:) olin ite Brightonissa viime kesänä kielimatkalla ja voin sanoo et kannattaa lähtee kielimatkalle jos sulla vaan siihe tulee mahdollisuus! Ja suosittelen menemään isäntäperheeseen, koska siinä oikeesti näkee sitä aitoo sun tapauksessa amerikkalaista elämää.
      Oon muuten kuullu et jostain kaupungeista voi hakee kielimatkaan jotain apurahaa jopa 1000 euroon asti, et voisko tollanen olla sit hyvä vaihtoehto sulle? Kannattaa kysellä sun omalta paikkakunnalta et löytyskö mitään tollasta:)
      Jos sulla tulee jotain kysyttävää kielimatkoista nii voin vastailla mielellää! Mun sähköposti on [email protected]

    • Lisa-Marie

      Epäilen, että sossut eivät suostu maksamaan kielimatkoista mitään, mutta sinun kannattaa soittaa ja kysyä ! EF:n kielimatkoista saa jonkin näköisen merkinnän lukiossa, mutta siitä kannattaa sopia erikseen opon kanssa. Koska kaikki lukiot eivät tätä käytäntöä ole ottanut käyttöön. Olin itse coast to coast kielimatkalle viime kesänä, joten kävin myös Kaliforniassa. Pidin todella paljon kyseisestä rannikosta, ja kaverini, jotka olivat Long Beachilla ovat kehuneet paikan maasta taivaaseen ! Myös isäntäperheestä olen kuulut paljon hyvää (: Jos haluat tilata kielimatkoihin liittyvän esitteen voit sen ilmaiseksi tilata täältä www.my.ef.com/Lisa-Marie . Voit myös laittaa minulle viestiä blogini kautta www.crazylifewithef.blogspot.fi , jos sinulla on jotakin kysyttävää !

    • laiskatsossupummit

      Miks sossun pitäis kellekään kielimatkoja maksella??? Mene töihin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe