kertokaapa et onko mahollista et sossut auttais kielimatkan kustantamisessa? onko kellää kokemuksii? ja voiks kielimatkasta saaha jtn kurssimerkintää lukios? suunnittelen tosiaa matkaa kaliforniaan, eli jos ootte sielläki käyny ni saa kertoo mimmosta siel oli ja kaua olitte jne :)
kertokaaaas vähä kielimatkoista
9
113
Vastaukset
- californiafever
huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu anyone? :D
- Itsematkansamaksava
"...onko mahollista et sossut auttais kielimatkan kustantamisessa?... Anna mun kaikki kestää! Kas kun ei Havajille tai Uuteen -Seelantiin!
- Hyi69
Iäkkäämmät naiset suorittavat kielimatkansa Gambiaan olettaisin ettei sossu maksa heille !
- beach
Jos olet hyvä kielissä ja köyhä, hae stipediä. Opettajasi neuvoo koulun / kunnan / muiden stipendien kanssa. Jos vain haluat oppia kieltä Kaliforniassa, kysy opettajaltasi mahdollisuuksia päästä vaihto-opiskelijaksi. Jos vain haluat Kaliforniaan, selvitä mahdollisuus päästä au-pairiksi yms.
- californiafever
niiiiiiiiiiiii ja ottakaa huomioon et oon alaikäne ja sijaisperheessä:)))))))))))))) ne on aikasemminki maksanu mun matkoja ni mietin et voiks ne AUTTAA kielimatkan JOISSAKIN kustannuksissa :)
- entajuumiks
En kyllä tajua miks sijaisperheessä olevan pitäis päästä sossun kustannuksella kielimatkalle tai ylipäänsä ulkomaille - ei semmoisiin matkoihin ole varaa niilläkään, jotka on ja elää ns. ydinperheessä.
- marikasuvi
En osaa vastata tohon sossu kysymykseen mut kielimatkasta saa kurssimerkinnän lukiossa. Tietenki riippuu vähä lukiosta et miten helposti ne antaa tollasia mut yleensä pitäis saada:) olin ite Brightonissa viime kesänä kielimatkalla ja voin sanoo et kannattaa lähtee kielimatkalle jos sulla vaan siihe tulee mahdollisuus! Ja suosittelen menemään isäntäperheeseen, koska siinä oikeesti näkee sitä aitoo sun tapauksessa amerikkalaista elämää.
Oon muuten kuullu et jostain kaupungeista voi hakee kielimatkaan jotain apurahaa jopa 1000 euroon asti, et voisko tollanen olla sit hyvä vaihtoehto sulle? Kannattaa kysellä sun omalta paikkakunnalta et löytyskö mitään tollasta:)
Jos sulla tulee jotain kysyttävää kielimatkoista nii voin vastailla mielellää! Mun sähköposti on [email protected] - Lisa-Marie
Epäilen, että sossut eivät suostu maksamaan kielimatkoista mitään, mutta sinun kannattaa soittaa ja kysyä ! EF:n kielimatkoista saa jonkin näköisen merkinnän lukiossa, mutta siitä kannattaa sopia erikseen opon kanssa. Koska kaikki lukiot eivät tätä käytäntöä ole ottanut käyttöön. Olin itse coast to coast kielimatkalle viime kesänä, joten kävin myös Kaliforniassa. Pidin todella paljon kyseisestä rannikosta, ja kaverini, jotka olivat Long Beachilla ovat kehuneet paikan maasta taivaaseen ! Myös isäntäperheestä olen kuulut paljon hyvää (: Jos haluat tilata kielimatkoihin liittyvän esitteen voit sen ilmaiseksi tilata täältä www.my.ef.com/Lisa-Marie . Voit myös laittaa minulle viestiä blogini kautta www.crazylifewithef.blogspot.fi , jos sinulla on jotakin kysyttävää !
- laiskatsossupummit
Miks sossun pitäis kellekään kielimatkoja maksella??? Mene töihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057