Mondeon tuulilasin lämmitys

Jekkevain

Minulla on vm 06 Mondeo- sedan.
Siinä on tuulilasin lämmitys, tosin ei toimi kuten ennen.
Tuulilasi lämpenee tasan puolet, onneksi kuljettajan puoli. Apumiehenpuoli jää kylmäksi.
Onko muuta vaihtoehtoa kuin tuulilasin rikkoutuminen

11

3331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepposeppä

      Vastuslanka poikki. Tuskinpa tuota korjata voi muutoin kuin uusimalla lasin.

    • ota lainaa

      Ja maksaa maltaita-- ei alle 1000 ekun selviä...

      • Mondeo2.5V6

        Vaihdoin kesällä lämmitettävän lasin Mondeo vm.2004. Hintaa tuli tasan 500€


      • mondeo2
        Mondeo2.5V6 kirjoitti:

        Vaihdoin kesällä lämmitettävän lasin Mondeo vm.2004. Hintaa tuli tasan 500€

        Ei muuta kuin kuukkeloimaan. Vaihdatin juuri lämmitettävän lasin 350,-. Jonkun sortin kusetusta 1000,- hinta, vai liekö provo.


      • ja sitten
        mondeo2 kirjoitti:

        Ei muuta kuin kuukkeloimaan. Vaihdatin juuri lämmitettävän lasin 350,-. Jonkun sortin kusetusta 1000,- hinta, vai liekö provo.

        MK4 lämmitettävä sävylasi äänenvaimennuskalvolla 670 ekee vaihdettuna.


    • Olisiko jo tuossa vuosimallissa omat sulakkeensa tuulilasin vasemman ja oikean puolen vastuslangoille. Uudemmassa 2007 mallissa näin on.

      "F34 40 oranssi Lämmitetty tuulilasi, vasen puoli
      F35 40 oranssi Lämmitetty tuulilasi, oikea puoli"

      ks.sivu 197
      http://www.fordservicecontent.com/pubs/content/~WO7MND/~MFI~LFI/pdf/FI_FI07MNDog1e.pdf

      • 96 kutosessaki!

        on sulakkeet molemmil ja samas paikas rele!Aloittajal on käyny ihme,kun yleensä juuri kuljettajan puoli pimeenee!


      • proput palanu jo!

        Ei provoilla ole lainkaan sulakkeita!!


    • Jos meni kerralla pimeäksi, niin sulake tai liitin.

    • lasiseppä

      liitin irti tai hapettunu lasi jaettu kahteen sekmenttiin.ota pyyhkiät irti lähtee lyömallä varteen tai käytå ulosvetäjää.helpompi tässä tilanteessa.irrota muovi osat.5kpl torkseja muovin alareunassa.sitte kynnet lasin ja muovin väliin ja repäset irtoo helposi.sitten näet liittimet.jos ei irti irrota ja suhauta crctä

    • Anonyymi

      Sulakkeet tais olla konehuoneen puolella molemmille lasin puolille oma. Ja rele löytyy myös konehuoneen sulakerasiasta. Valojen rele vieressä jolla helppo ja nopea poissulkea relevika.

      Mk3 Mondeo

      Tämä vain tähän, kun ei heti google kertonut tuota releen sijaintia, piti itse selvittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe