Jokin aika sitten Firefox-selain tarjosi päivitystä (mallia beta) ja updatesin sen.
Samalla youtuben katselu meni sekaisin. Esimerkiksi kun olen katsonut jonkun youtube-videon ja etsin toista tai palaan youtuben pääsivulle, niin juuri katsottu video alkaa pyöriä jossain taustalla siten että ääni vain kuuluu. Sitä ei pysty pysäyttämään mitenkään.
Muitakin youtube-ongelmia tuli (videon laatuvalinta ja ikkunakoon laajennus).
Mistään en löydä valintaa jolla voisin palauttaa Firefoxin aikaisempaan versioon. Uusi on SUSI!
Älkää päivittäkö Firefoxia (Windows 7).
ota selvää ensin
2
157
Vastaukset
Firefox ei tarjoa oletuksena beta versioita jos koneella on normaali Firefox versio. ( Ei siis beta).
Tämä uusin 26 versio toimii ok.- Tyhmääsakotetaan
Vika ei ole Firefoxin vaan sen joka näkyy kun menet peilin eteen seisomaan.
Kukaan järkevä netin käyttäjä ei oletakkaan että beta-versio toimisi täydellisesti ja vielä harvemmpi alkaa siitä täällä kirjoittelemmaan ja ihmettelemään.
Testimielessä noita beta-versioita voi kokeilla mutta vakikäyttöön niitä ei kannata latailla.
Tuolta voit ladata uusimman toimivan version > ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/latest/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488