saunalahti kusettaa asiakkaitaan.

kusetettu5

saunalahti on pitkään lähetellyt mulle pelkkiä maksukehotuksia.sitä ensimmäistä lakua joka olis kulemma johonkin eräpäivään mennessä pitäny maksaa ei oo koskaan saapunut sähköpostiini.olen ollut.useasti yhteydessä saunalhteen ja kertonut,että miten olisin voinut maksaa laskun ajoissa kun sitä ei ole sähköpostiini saapunut.ne on vaan sanonu,että on se lähetetty,onhan se voitu lähettää,mut ku saunalahdella on niin huonot linjat,että piankos tollane lasku katoaa väärään osoitteeseen

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kusetettu5,

      harmi kuulla, että laskusi ei ole saapunut toivotusti sähköpostiisi. Laskut lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, joka on ilmoitettu laskun toimitusosoitteeksi. Joissain tapauksissa sähköpostiohjelma voi ohjata sähköpostit roskapostikansioon. Kannattaakin tarkastaa, että sähköpostiosoitteemme eivät ole roskapostiin ohjautuvien postien listalla.

      Saadaksemme selvitettyä laskutilanteesi ja sen, miksi laskut eivät ole saapuneet sähköpostiisi, kannattaa sinun kirjautua Palstalle osoitteessa palsta.saunalahti.fi ja lähettää yksityisviestiä jollekin meistä työvuorossa olevista moderaattoreista. Työvuorossa olevat moderaattorit löydät osoitteesta http://palsta.saunalahti.fi#vuorossa

      Laura / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • asiakas6743456735

      Itselläkin ollut ongelmia laskutuksen kanssa..

      On kahteen kertaan vaihdettu laskutus oma-saunalahteen mutta silti tulee paperinen versio postissa perille tasaisin väliajoin.

      Ei näytä tuo laskutussysteemi toimivan ollenkaan.. Välillä joutuu ihan tyrkyttämään rahaa kun eivät muuten sitä osaa ottaa vastaan tai kirjata eri ongelmien takia..

      Tuotteiden ja palveluiden toimivuus taas A luokkaa.. laskutus tosin ei pääse edes ääkkösiin tässä vertailussa..

      Siinä teille parannettavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      289
      9406
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      58
      2122
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      40
      1924
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1808
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1799
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1726
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1288
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1242
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      48
      1165
    10. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      159
      1136
    Aihe