me vaan olimme kyydissä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014012617975653_uu.shtml
Joku ajoi
20
448
Vastaukset
- Kapitalistiriistäjä
Siinä on taas renki kerännyt isännän rekan täyteen örvelöitä ja delegaatio huiskasi koko retelin metsään..!
Työllistäminen on mukavaa! Isäntä varmaan saa sakot..:)- Saksanseisojavoimaa
Köyhä liikennöitsijä taas kerran ajatellut myydä velkavetoisen, huonosti tuottavan romun vakuutusyhtiölle. Korvausrahoilla saa ehkä muutaman tankillisen naftaa ja maksettua osan voutin maksuista. Voi hetkeksi saada nimen pois Kauppalehden "mainoksista".
- Pentti Ensio
Saksanseisojavoimaa kirjoitti:
Köyhä liikennöitsijä taas kerran ajatellut myydä velkavetoisen, huonosti tuottavan romun vakuutusyhtiölle. Korvausrahoilla saa ehkä muutaman tankillisen naftaa ja maksettua osan voutin maksuista. Voi hetkeksi saada nimen pois Kauppalehden "mainoksista".
Millainen auto, kuka ajoi, onko hyvä talo? Maksaako Tessiä?
- SavuLiha
Rekka Kallu ajo ja muut joi votkaa.
- Z19
Onko kapitalistiriistäjä unohtanut kun ajoit itte sulalla tiellä retelit ympäri?
Täällä oot muita haukkumassa ja arvostelemassa..- Kuljetuspatruuna
Kapirunkkari on netin suojista vittuileva pelkuri. Suutaan soittaa ja vittuilee yrittäen liiknnöitsijää esittää, monella nimimerkillä vieläpä.
- Z19
Ja kova romuttamaan autoja.Ei oo väliä onko täys va puoliperavaunu aina
kaatuu rasvausasentoon ja sulalla tiellä.Ne sillä päinaa mieltä ja käy täällä
haukkumassa muita.Sellanen on todellisuudessa tämä kapitalisririistäjä!- Ensio Sulkamaa
höpö höpö, kertoo vain ja ainoastaan totuuden.
- Z19
HÖPÖ HÖPÖ mies on kapitalistiriistäjä!Minä tiedän ja kerron totuuden.
- Ensio Sulkamaa
pelkkä tyhjäntoimittaja sinä olet. Peräkammarin luuseri poika vailla tulevaisuutta.
- Z19
Hyvä,ollaan siis yhtä mieltä Kapitalistiriistäjästä,peräkammarin poika se on!
Kaataa sulalla suoralla tiellä rekkansa ja haukkuu muut... - 46669
Aikamoonen ryssijä tuo kapiriistäjä.............
- Ensio Sulkamaa
Z19 ja 46669 olette kuin kaksi pientä kojootin pökälettä konsanaan.
- Z19
Sulta on tullu kuorma ovesta tielle ja riistäjä on kaatanu kaks kertaa retelinsä!
Väitit kovasti että oli sidotttu,kävit katkasemassa liinat puukolla ennen Poliisin
paikalle tuloa!
Mieluummin kojootin pökäleenä kuin sun housuissas.. - Ensio Sulkamaa
Z19 taitaa nyt kertoilla omia kokemuksiaan rahdin ajon ihmeellisestä maailmasta kun kuormat kaatuilevat aikä tiedetä kuka ajoi ja kuka joi.
- Z19
Kapiriistäjän tavat tuntee kaikki,eikö vaan?
- Ensio Sulkamaa
Tunnetaan, ja tunnetaan myös Z19 Ilpo Inisijänä. Itku ja poru on valtaisa kun pojat ja tytöt hiekkalaatikkolla kiusaavat pientä rahtarin alkua joka kaataa jo laatikolla autonsa, eikä muista sitä tehneensä.
- Z19
Ole onnellinen kun oot päässy laatikolle!Kaikki ei pääse koskaan...
Saat siellä itkeä ja inistä ihan vapaasti ja ei tartte muistella menneitä! - Z19
saa tulla pyyhkimään, täälä huutaa Z19. Pökäle on pöksyssä, haju ompi valtava, äitii tuu auttamaan.
Sitäpaitsi Liisa kiusaa minua. - Ensio Sulkamaa
Apua mun silmälasit on vanhainkodissa varastettu.Mun äiti on aina pyyhkini mun
pyllyn,paskannin vahingossa kumisaappaaseen.Tulkaa myrkyttämään koko
rakennus,paska haisee niin pahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1827644Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354843Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1252835- 792255
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151534Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002