Olen 14 vuotias tyttö helsingistä (täytän pian 15). Olen yrittänyt etsiä jonkinkaista työtä esim. lastenhoito. En mistään ole onnistunut löytämään perhettä joka tarttisi hoitajaa viikonloppuisin tai jtn. Kesätyökin olis ihan mukava saada. Jos neuvoja nii kertokaa ihmees :)
töitä?
1
135
Vastaukset
- kesaduuni_anna
Moi.
Lastenhoito työssä kovin nuoresta iästä ei aina ole etua ja yksin voi olla, kuten totesit, vaikea löytää asiakkaita. Jos lastenhoitaminen on sinun juttusi voisi paikallisesta 4H-yhdistyksestäsi saada työntövoimaa. 4H-yhdistysten kautta voi nimittäin kurssittautua lastenhoitotyöhön. Kun kurssit on suoritettu saat käteesi todistuksen ja mahdollisuuden työllistyä 4H-yhdistyksen kautta ja avulla. Kurssitodistus tekee sinusta luotettavamman asiakkaan silmissä ja siitä on varmasti apua CV:n liitteenä myös muita työpaikkoja hakiessasi. Lisäksi saat työtodistuksen tekemistäsi lastenhoitohommista.
Kysy lisää Helsingin 4H-yhdistyksestä. 4H:lla voi olla myös muuta sinua kiinnostavaa toimintaa. :)
Toivottavasti löydät kiintoisaa kesätyötä,
KesäduuniAnna
www.4h.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890