mopopojat turengissa

perheen äiti

Mikä on nykynuorissa pielessä kun pitää öisin rälläillä pitkin turengin lenkkipolkuja?! Eikä virkavalta puutu asiaan mitenkään!

52

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moilla

      Nii i

    • jasuli

      Ei kai se ny ketään haittaa , eihän siellä kukaan yöllä kulje .

      Sitä paitsi poliisilla ei oo aikaa jahdata viattomia nuoria .

      • reality thinking

        toi on tosi!


      • reality thinking

        toi on tosi!


      • Anonyymi

        Kyllähän siellä saattaa yöllä kulkee joku koiran kanssa. Eikä se käytös ole päivällä sen kummempaa.Joku vuosi sitten toinen meni mopolla ja toinen mönkiällä, päiväaikaan kauppojen parkkipaikalla.


    • ärsyyntynyt

      Joo itse heräsin yöllä kun moision kentällä huudatettiin mopoja!

      • Richard Scarrytin

        voi itku, se olin minä :D
        Varo vaaraa vitun homo !


      • källiiiii

        mä ajoi siellä tidii


      • Anonyymi
        Richard Scarrytin kirjoitti:

        voi itku, se olin minä :D
        Varo vaaraa vitun homo !

        Taidat olla vielä naiivi .


    • Älyttömät mortit

      Tuohan on jäävuoren huippu. Turengin S-marketin edusta se vasta hengenvaarallinen surmanloukku on. Siellä ajetaan autoilla rallia vilkkaimpaan ostosaikaan lapsista ym. jalankulkijoista välittämättä



      Viime perjantaina runtimista harrastivat valkoinen calibra ja musta porrasperä sierra. Pikkulapset juoksee pihan yli autojen edestä henkensä edestä.
      Sterkkojen möykkä ei ei ole sillä tavalla vaarallista, mutta tuo kaahaaminen pitäisi kitkeä pois vaikka kortit keräämällä määräajaksi.

      Onko teillä nuoret ymmärrystä siitä, mikä on liikenteen vaarantaminen?
      Jos te poltatte talla pohjassa marketin parkkipaikan läpi kävelykadulle ja sieltä takaisin, miten voitte olla varmoja, ettei kukaan jää alle? Ette mitenkään.

      Suosittelen Poliisin tunnuksetonta valvontaa perjantaisin tuonne.

      • VaroVaaraaVitunHomo

        Suosittele vaan ! niin minäkin :D


    • Kahe litran ohc 3/4

      Luuleksä vittu että me ei muka katsota/huomioida muita henkilöitä? Kuinkas monta tapausta oot kuullut että joku olis jäänyt jonkun kaahailikan alle ? Vittu et alkaa ärsyttää nää kaikki marmattajat.. Kyllä mä sen ymmärrän että tuollainen linttailu jne. On kauheaa mutta miettikää nyt meidänkin kannalta, mitä muuta tekemistä meillä olisi jos ei ajeltaisi kylää ympäri ja nähtäis tuttuja siellä ? Pitäisikö olla kotona runkkaamassa ja pelaamassa pleikkarilla ?

    • jarski47

      Itseä asia ei häiritse!! Jos jotain häiritsee niin menköön muualle!! Eikös se niin ole että kaikki on laillista jos ei jää kiinni ja mielestäni turengin mopo pojat osaavat ajaa olen kyllä huomannut öisin että hieman mopoja huudatetaan mutta ei se ole elämää mullistanut!!

    • no streetracing

      Ette te ketään huomioi. Vierestä katselin kohellusta. Siinä meni aikusta ja lasta, vähän väliä. Mullon ollut tykimpi kone (420 Hp) kuin teidän yhteensä, enkä koskaan tollasta touhua harrastanut. Ei tarvinnu. Jos kepitettiin niin sitten siellä missei ketään muita kulkenu. Ei himassa tarvi tietenkään olla , ei todellakaan varsinkaan Turengissa, mutta oikeesti ei sillä autolla ilman korttiakaan tee mitään. Ja vittumaista siellä leivättömän pöydän äärellä on istua jos jotain sattuu.

      Tilanne nopeudet merkkaa eniten. kun tuut siihen kaupan kulmaan 40-50 lasissa, mikä on reaktioaika ja paljonko autosi etenee jarrujen pohjaan painamisen hetkellä kun pikkulapsi ottaa 9 juoksuaskelta äitinsä autolle toisten autojen välistä suoraan ajolinjallesi?

      Ilman laskukaavaa..liian lyhyt. Kun auton keula osuu päänkohdalle neljävuotiasta jääkö henkiin? Tappaako lonkkamurtuma ja ohimon osuminen jäiseen asfalttiin 70 vuotiaan?

      Olkaa fiksuja. Ajakaa siihen parkkiin kuten autokoulu on opettanut. Että muutkin näkee, ettei täällä ajokortteja ole jaeltu kuin mummoille bingokuponkeja.

      • kfkdkfkfkfkfkfkdlldl

        Kaaharit


      • jarkkoghaa

        Vitusti linttaa!


      • källigaa

        Mulla on sellane keeway x-ray heitän sillä iha vitusti linttaa keulii ja sutii joka vaihteella ja rällään muutenki niin maan vituksee.


      • pläääääääääääääääh

        kannattaako tulla taas itkee johki suomi24 chatti sivustoille... eikä nykynuorissa mikää oo pielessä mieti sitä aikaa ku ite olit nuori varmasti oli jotenkuten samanlaista, ja on näillä nykynuorillaki silmät päässä joilla ne näkee kyllä jos joku eteen tulee eikä se pelkästään siitä kiinni oo, yhtälailla ne vanhemmatkin vois sit vaikka kattoo ettei ne lapset juoksentelis sielä koska sielä menee muutenki aikapaljon autoja tai mopoja ei se aina oo sen mopoilijan tai autoilijan vika ja muutenkin ihan kuka vaan voi ajaa sielä jonkun yli ei se aina oo nuorison vika.


      • niimpä niin

        kirjotelkaa ny muustaki tänne ku jostai turengin kyläkaahailuista. On paljon muitaki asioita mihi voitas puuttua


      • turenki rallia

        Jos me ei vittu katottas eteemme ni paljokohan syntyis vahinkoa, luulen että paljon mutta en ole ainakaan kuullut että joku olisi jäänyt auton. Eli tämä osoittaa ettäkyllä meilläkin on ne silmät päässä.


      • menkää nukkumaan mummot

        niin joo jos ajattelet mummos puntoo jonain vitun äkäsenä niin sittenhän sä voit ajaa karkuun ja nopeesti jos kerran noi linttailiat pelottaa noin vitusti


      • OotkoSaanuEdesNaista

        No eipä tuo 420hp päätä huimaa, ohan se kiva kun aina välillä kapeilla renkailla kiihdyttäessä palava kumi tuoksuu mutta eipä sen enempää :) Eipä noilla 15-18.v opiskelijanuorilla varmaan rahaa olekkaa autojen viritykseen, viikonlopun bensoihin juuri ja juuri.


      • ryönägaa
        källigaa kirjoitti:

        Mulla on sellane keeway x-ray heitän sillä iha vitusti linttaa keulii ja sutii joka vaihteella ja rällään muutenki niin maan vituksee.

        vitun jonnesami


    • Salarakas 6000

      Pidän omenoista

    • vietonlapsi

      Kyllä ihmisillä on varmaan silmät päässä kun puhutte saman laiilla kun jostai sokeasta ja mun mielestä ei kyllä kauheesti olla "rallitettu" päiväs aikaan.
      ja mun mielestä ei ole kyllä vielä mitään sattunutkaan ja nuoriso ei ole aina syypää kaikkeen yhtälailla kaikki "vanhemmat" ihmiset ajavat esimerkiksi ässän ja vanhan foratin välistä yhtälailla sieltä voi tulla joku ja jäädä alle ja siitä ei tehtäs mitään juttua!!!! Vittu älkää laittako kaikkee nuorison piikkiin aina!!!!

      • vietonlapsi

        Ja ymmärrän kyllä jos perheen äidit ovat huolissaan lapsistaan mutta älkää päästäkö niitä juoksemaan joka puolelle parkkipaikkaa!!


    • tammisaari69

      äkäsesti lintassaaaaaa

    • gaaaa

      turpakiinni mä ainakin ajan joka yö lenkkipoluilla ette voi estää

      • tanelikaneli666

        samaa mieltä kiesiiiiiiii


    • ehafdjshsa

      itseä ei ainakaan ole haitannut että mopoo on moision kentällä huudatettu yöllä vaikka asun siinä vieressä

    • inhoan rälläämistä

      minua itse häiritsee se kun joku ajelee pienellä kova äänisellä mopolla tuolla niin ja mun mopossa on enemmän tehoo ku teillä ikinä teijä mopoissa(1hp)et turha tulla uhoo

    • 40.v terhi

      Minä olen nyt katsonut pari viikkoa sen pienen keltaisen monkeyn (nykyään oranssi) ajamista ja "pelleilyä", on meinaan perkeleen taitava kuski! Sen verran olen kostunut aina kun tämä komea nuori mies on päristellyt ikkunani alta että huhhuh :)
      Lisää tälläsiä !

    • sinkutkyykkyyn

      Etsin sinkkunaisia ikäluokalta 29-78 vuotta. Ilmoitelkaa mahdollisista havainnoista.

      • SERVED BITCH!

        toi teksti on kyl niin vitun hauskaa luettavaa kun kaikki vitun idiootit valittaa meiän ajelust eikä mahda sille yhtään mitään XD
        VOITA KENGÄN POHJISSAS VALMIINA KEULIMAAN! kaikki tietää kuka ton laitto ;)


    • nuoriso näkee

      Taitaa joku olla saanut pakit turengin nuoriso naiselta ja nyt paatuneena purkaa pahaa oloaan. Mistä kumpuaa moinen viha turenkia kohtaan.

    • reality thinking bitch

      juu no en tiedä mutta ei se kyllä laitonta ole koska aikuisetkin ajaa niillä autoilla öisin että älkää puhuko paskaa

    • KAARLE KUSTAA

      Meitä vaan naurattaa koska kaikki mammat ja muut valittaa ja purkaa tunteitaan suomi24 keskustelupalstalle. Eikä ne poliisitkaan yleensa jaksa vaIvautua paikalle koska niidenkin mielestä se on täysin harmitonta harrastusta :D Kaikki ajelee mopoilla ja autoilla turengin kylällä yleensä öisin sitä "rallia" niin eipä silloin ole kauheesti niitä 2.v taneleita juoksemassa alle, ja nythän se talvi loppu niin jarrutusmatkatkin lyheni huomattavasti !

      SÄÄTÄNÄ !

    • Richard Scarry

      Kohta on manki valmis, varo vaaraa vitun homo !
      Mummot hautaan ja a-välikön puolalaiset.. puolaan ?

      • homogaakälli

        Raro homoja vitun homo 48cc monkesi


      • Säälittävää
        homogaakälli kirjoitti:

        Raro homoja vitun homo 48cc monkesi

        jonne ..


    • teflon91

      Voi terve, miten noloja kommentteja nää auto/mopoilijat laittaa vastauksina :D "vittumävittukaahaan ku osaan bitch"
      Olen viihtynyt! Valitettavasti asun turengissa, mutta luojan kiitos EN OLE täältä kotoisin. Kyllä hävettäis!
      Tuntuu tämä turengin nuoriso omaavaan poikkeuksellisen suuret älynlahjat.
      Ja nyt joku yllättyy, mutta olen itsekin nuorisoa.
      Tosin en yhtä vajaa, kun nämä ja osaan kirjottaa :D
      Vastatkaa joku äkkiä tähän kommenttiin, että saa huvittua juttujen tasosta! :D

    • haukkuu nuorisoa

      Taas yksi saamaton luuseripoika joka on Saanut PAKIT TURENKILAISELTA NUORELTA NAISELTA ja siksi avautuu täälä.

    • teflon91

      Luuseripoika? Olen kyllä nainen :D
      Ja vaikka olisinkin _poika_ niin ehkäpä sanoisin asiani sille naiselle, enkä tulisis tänne yleistämään.

      • Busted saatana !

        Ei viddu Laura :--Ddd


    • :DDDD

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • joopajoo..

      pellet

    • Anonyymi

      Asiallinen keskustelu

    • Anonyymi

      Pitäisikö vanhempien puuttua asiaan

      • Anonyymi

        Kyllä pitää


    • Anonyymi

      Solifer oli aikanaan paras mopo

    • Anonyymi

      Tunturi ei niinkään

      • Anonyymi

        Näin on


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe