On ollut tämä fantasia jo pitkään ja tekisi mieli koittaa miltä vanhan miehen penis tuntuu kädessä. Kunnon yhdyntään en ole valmis mutta mieleni tekisi hyväillä vanhaa miestä. Lihavuus lasketaan eduksi. Mistä tällaisia miehiä löytyy?
Mitenhän voisin tavata vanhempia homomiehiä?
15
2776
Vastaukset
- X-m
master-x ät wippies.
- X-m
Jäi puuttumaan .fi
- MANE66
MOI MINÄ VANTAA 62V SETÄ 0407091220
- JBT
Tänään imin yhtä yli 60 bästä ukkoo ja sain spekut suuhuni ,ite oon 18
- Gay-46
Moi sinulle bi-poika, voit etsiä seuraa esim, iskuri palstalta.
Jonne voit myös jätttä oman seuranhaku ilmoituksen, en tiedä ikääsi, mutta palstan seksihaku ilmoituksissa vaaditaan 18.V ikää.
Itse olen löytänyt kyseisen palstan kautta seuraa itselleni, tietysti kannatta alussa olla varovainen, koska kaikisa seuranhaku palstoilla on aina joitain feikkejä.
Alla osoite kyseiselle sivustolle.
http://www.iskuri.net/
( Itse en suoraan ensimäisenä soittelisi tai laittaisi tekstareita, ennen kun on tutustunut paremmin sähöpostissa. Olen kuullut toisilta homo-miehiltä että he ovat saaneet kaikenlaisia haistatteluja ja uhkailuja sekä häirikkö soittoja, jos on suoraan ottanut yhteyttä puh. numeron välityksellä.) - 0-0
Joku kuselle haiseva läski vanha äijä haluais poikapillua:D
- Bi-poika
No tässä olis yhteystietoja. Sinne vaan vapaamuotoisesti mitä haluutte. Mull on paljon kuvia jakaa yms. [email protected]
Muistakin fantasioita on kyllä. - Bi-poika
http://www.imagefap.com/profile/FinGuy
Tuolla on myös mun kuvia. Siellä on muutakin mua kiinnostavaa ja kuvia omasta peniksestä jonkun verran. Edelleen sellaisen vanhemman ja tuhdimman miehen penis kiihottaa ja sen hyväily. Tutustukaa ja ottakaa tonne hotmailiin yhteyttä.- ....................
Bi-poika, vapauta tyttöystäväsi likaisesta suhteestanne. Tietääkö hän edes kieroutuneista fantasioistasi ja siitä, että toteutat niitä käytännössä? Jos ei, kerro hänelle totuus aikailematta. Lakkaa käyttämästä tyttöystävääsi normaaliuden kulissina ja oman itsetuntosi perustajana.
- pili-poika
Bi-poika jahkailee kikkeli hommissa,et kohtaa ei tarvitse vanhaa miestä,sillä oma pili on jo vanha ;)
- Janezzi
www.gays.com
Homoja ympäri maailman :) - Ja pah
Qruiseriin vaan, siellähän noita kuvaukseen sopivia ihanuuksia on pilvin pimein.
- Anonyymi00014
Eihän tyttöjä tarvita.
- Anonyymi00015
Ei tyttöjä tartte mihinkään. Mies ymmärtää toista miestä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662281Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."221925Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2481454Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.581375Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2531145Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki231030En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711010- 96939
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin65932