Sellutehdas meille HAAPAJÄRVELLE

HAAPIKAS

20

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaahan se

      Haapajärven kunta haluaa sellutehtaan! Ei kovin varmalla pohjalla ole. Laskelmatkin 20 vuoden takaa!

      • Ohi On ,Ohi on

        Markku Kosken Oksamassa ry:kin on lakkautettu, joten haluta saa mutta mikä taho rahoittaa ?


    • pyhäkäs

      Jes lisää töitä meille pyhäkkäile!

    • usko, toivo ja toteu

      Kaivos jatkuu toivottavasti vielä kymmenet vuodet, ainakin viisi,kuusi vuotta.
      Laguuna on vielä pitkässä kuusessa. Toivotaan että kymmenen vuoden päästä on paremmat ajat.Laguuna on toive, ja kaukana vielä.

      Samoin taitaa toive unia olla sellutehtaan saanti naapuriin. Mutta ilman toiveita ei ole tulevaisuutta. joskus kuitenkin aivan hullulta tuntuvat yritykset vain yks kaunis päivä pyörähtävät käyntiin. Joten nyt on oikee kirjotusmeininki tälläkin palstalla.
      Ajatuksia kehiin.

    • puu ei riitä

      Mikäpäs siinä, mutta tehdas tulkoon markkinaehdoilla. Ei tukirahoilla veronmaksajien piikkiin.

      • Nojollaan

        Kyllä kai ne suunnitelmat on aika uudella pohjalla,kun lakkauttivat sen Pyhä-Haapa Oy.n .Piti alkaa aikoinaan Parkkimalle sitä tehdasta rakentamaan.Pääasiallinen pääpaino raaka-aineesta on Pyhäjärvellä.


    • sellun pillaaja

      hyh hyh sitä hajua mikä sellutehtaasta tulee. No on kait se sitten sitä rahan hajua...?

      • onnekas

        Onnea haapajärviset.


    • löylyn löyly

      Miksi et kirjottele omalla Haapajärvi palstalla

      • tuuning69

        Haapikkaalla kaikki suunnitelmat myös onnistuu!! Vai mitä laguna porukka? ;-)


    • Valitettava totuus

      Niin Haapajärvi haluaa sellutehtaan? No joo saahan sitä haluta, saahan tämä Matti 12345/sportautoilija haluta p*llua mutta eivät kuitenkaan saa.

    • Hienoa.

      onhan teillä toimiva sahakin,meilläkin on mutta paikat pimeenä ja luukut kiinni,ei ole toiminut 5vuoteen.

    • Kärsäkässss

      Taitaa olla ensi aprilli pila jo valmiina. Missä ne metsät on. Ei taida Haapajärvellä paljon olla metsää ha.ha.. Niin aikoo ottaa sellutehtaan tuosta vain ha.ha..kyllä on otsaa. Eihän teille kelvannut muu kuin kuntaliitos ha..ha...sitäkään ette saaneet. Niin onhan teillä se Laajalaaa..

    • pysyä kaukana

      Olen aina huomannut ettei hoapikkaijen sivuilla ole kuhinaa. Annan neuvon elä tuo teijän tyhmyyttä näin selvässti esille tulemalla näille sivuille jossa on elämää.

      • oikea elämä :)

        He käyvät töissä eikä heillä ole aikaa notkua virtuaali elämässä.


    • voihan hulevesi

      Sellutehdas sopisi hyvin Haapajärvelle. Tehdas tarvitses vettä ja Haapajärvellähän on paljon sitä hulevettä.

    • unelmaa vain

      Haapajärven Pyhäjärven metsät riittäisivät yhteen toimintavuoteen. Entäs sen jälkeen?

    • Kyllä puu olisi riittänyt, mutta kannattavuutta ei olisi ollut.
      Asia oli silloin jo kannattamaton.

    • sloukani

      Olis se mukava kun Haapajärvellä olis sellutehdas. Vois mennä Lemmensillalle ja haistella ilmaa!

      Haapajärven uusi Slougan: Haista V i t t u, paskahan täällä jo haiseekin!

    • Abraham Simpsainen

      Pihtuputaalla toivotaan Sellutehdasta naapuriin, kun viitasaari petti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      52
      2165
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      755
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      490
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe