..ollaan menossa sinne pariksi viikkoa 7.12. Ihan oman viihtyvyyden kannalta aattelin kysyä, että onko siellä minkäänlaista yöelämää? :)
Ja sitten mun matkaseura ei saa päiväänsä käyntiin ilman konjakkihuikkaa (äääk,mikä loma tiedossa..). Ni onko siellä kaupan millaista alkoholia ja onko minkä hintaista?
pari kysymystä Hurghadasta..
2
933
Vastaukset
- Joops
Kyllä yöelämää oli ainakin viime vuonna, samaan aikaan oltiin kun sinä nyt olet lähdössä. Yökerhoja näytti olevan jos jonkinlaista, tosin emme itse juurikaan bailailemassa käyneet joten tää on vaan veikkaus. Alkoholia löytyy tax free-myymälästä mutta viime vuonna kaikki ulkolaiset alkoholijuomat oli loppu ja vain paikallista giniä, vodkaa ja viskiä oli saatavilla. Myös viinejä löytyi. Hinnat olivat edullisia mutta maku ei kyllä ollut paras mahdollinen. Baareista sitten sai lähes mitä vain.
- tampere
Moikka!
Olin maaliskuussa ja matkaseuranani oli myös henkilö kuka kaipaa alkohoilia aamuisin...Meidän hotellissa oli baari joten siellä hän kävi naukkailemassa aamuisin ja sitten päivällä hän osti juotavansa rantabaarista. Alkoholi oli todella halpaa. Keskustassa emme käyneet yöelämää katsomassa mutta hotellin "disco" oli kyllä huippu! =) Hauskaa lomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374