Miehiä metsästystamineissa

Sateenkaaripoitsu

Kyllä on uljasta menoa. Katsokaa näitä kuvia ja nauttikaa. Minä ainakin odotan innolla että pääsisin taas miesten ja poikien kanssa jahtireissulle. Ihania kuteita, miehekkäitä miehiä, voi pojat että meillä on kiva ja on tämä reipasta meininkiä. Me olemme metsien miehiä ja veljiä keskenämme. Erämaa kutsuu meitä luokseen ja miesten kesken nautimme täysin rinnoin, toisiamme tukien ja huoletkin on hyvä käsitellä jahtireissun aikana, mies ymmärtää miestä parhaiten. Ja metsästystamineet on aina päällä jahdissa, se on kaikkein tärkeintä ja parasta. Kyllä on makeita kuteita ja miehiä.

http://www.alloptics.fi/uploads/images/Blaser vaatteet/1D8F6286_LRC_1d_LT.jpg

http://www.eratukku.fi/static/media/images/4d/original/4d627676340a13a49dd0991dfd4db7f0.png

http://www.eratukku.fi/static/media/images/4d/original/4d627676340a13a49dd0991dfd4db7f0.png

http://www.koiravaruste.fi/media/catalog/product/cache/8/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/u/superior1.jpg

http://www.sos-asu.com/static/media/etusivun-cycle/Image_page_08_A.jpg

http://www.eratukku.fi/static/media/images/9a/original/9afb83f4abcd43763a6afe9e54ed70d1.png

23

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lionload

      Sulla, Sateenkaarimetsästäjä, on mm. leijonasyndrooma. Tiedäthän, miten savannilla urosleijonat makoilevat varjossa ja vertailevat ja ihastelevat vehkeitään (onko tuttu tunne) sillä aikaa, kun naarasleijonat saalistavat pesueelle ruokaa.

      Jos siis tahdot kokea kiivaan ja tulisen jahtihengen, jossa saalistajien terävin kärki armottomasti ja väsymättä sekä mitä suurimmalla taidolla ja oveluudella saalistaa riistaa, silloin sinun tulee pyrkiä jahtiin naismetsästäjien seuraan.

      Metsästystamineissasi, tohinoissasi, olet heittänyt lapsen pesuveden mukana.

    • haploiditumaiset

      Ehkä montakin lapsenalkua on pesuveden mukana mennyt, mikäli tamineita on pesty.

    • Sateenkaaripoitsu

      Ihan justiinsa tässä kaverin kanssa juteltiin ja tultiin siihen tulokseen, että kyllähän metsästyskamppeita voi pitää muuallakin kuin jahdissa. On se hienon näköistä jos vaikkapa kylillä ja kaupungeissa miehet kävelevät metsästystamineissaan. Kyllä siinä silmä lepää. Itse olen juuri lähdössä kauppaan ja mietin, että kun minulla kahden väristä maastohousua niin kummat laitan ylleni. Nahkasaappaat kuuluu tottakai varustukseen, justiinsa kiillotin ne.

    • Camokuosi

      Laita lumicamopuku ja sille sopiva naamari, varsinkin pankissa kovasti siitä pitävät.

      • Rapen tupinat

        Miekkiin puukon nahkatupen joka viikko rasvaan, kehno homma, mikäli kesken jahtireissun tuleekin tupenrapinat. Ei rapise, kunhan muistaa rasvata.


      • Sateenkaaripoitsu
        Rapen tupinat kirjoitti:

        Miekkiin puukon nahkatupen joka viikko rasvaan, kehno homma, mikäli kesken jahtireissun tuleekin tupenrapinat. Ei rapise, kunhan muistaa rasvata.

        Kuinka kallis puukko sulla on? Omani maksoi lähes kaksisataa tuppeineen. Voi veljet, en jaksa odottaa sosastuskauden alkua. On meillä kyllä hyvä meininki hirviporukoissakin, pojat on poikia. Jos kehtaat niin vilkasepa noita linkittämiäni kahluusaappaita. Minkä itse valitsisit?


      • Lähdenpä vaatekaapille;)
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Kuinka kallis puukko sulla on? Omani maksoi lähes kaksisataa tuppeineen. Voi veljet, en jaksa odottaa sosastuskauden alkua. On meillä kyllä hyvä meininki hirviporukoissakin, pojat on poikia. Jos kehtaat niin vilkasepa noita linkittämiäni kahluusaappaita. Minkä itse valitsisit?

        Ap on kyllä ihan oikeassa, kyllä metsästystamineissa kelpaa, varsinkin ne nahkaiset vahvikkeet niissä vaatteissa, ne saavat hormonit hyrräämään ja himot jylläämään ;) Silloin on mukava että on hyvä miesystävä mukana niin voimme toteuttaa yhdessä itseämme ;) Kanervat tuoksuvat ympärillä ja sinitaivas kaartuu päällä kun hekumoimme tamineissamme ;)


      • Lähdenpä vaatekaapille;)
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Kuinka kallis puukko sulla on? Omani maksoi lähes kaksisataa tuppeineen. Voi veljet, en jaksa odottaa sosastuskauden alkua. On meillä kyllä hyvä meininki hirviporukoissakin, pojat on poikia. Jos kehtaat niin vilkasepa noita linkittämiäni kahluusaappaita. Minkä itse valitsisit?

        Kyllä on kivaa kanervien tuoksussa toteuttaa itseään kuin mies miehelle nyt voi ;)


    • Akkojen puhheita

      Paskat meillä mitään camokuviota löydy. Tavalliset rytkyt päällä sillä ei esim jänis näe jos et liiku. Eläimillä on muutenkin paska värinäkö joten kunhan on lämmin ja mukava pukine niin se on hyvä.

    • Sateenkaaripoitsu
    • betoniporsas

      Poitsu, oireilusta päätellen olet altistunut betonikaasuille!

      • Sateenkaaripoitsu

        Miksi olet noin ilkeä? Metsästys on hieno harrastus ja siihen kuuluu olennaisena asiana metsästystamineisiin pukeutuminen. Lippikset, maastokuvioiset kankaat, nahkasaapas, kahluusaapas, patruunavyö jne. Voiko enää miehekkäämpää meininkiä olla olemassakaan. Kiihotun jo ihan hiivattiin tällaisesta meiningistä. Kyllä me metsien miehet ymmärretään tätä maailmaa. Meillä on hieno veljestunne keskenämme. Pari päivää pitää vielä jaksaa odotella tuota lippistä. En ole vieläkään päättänyt sitä kahluusaapasta, jota olen ostamassa. On niin vaikea valita, kun kaikki ovat niin ihkuja.


      • Et sitten
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Miksi olet noin ilkeä? Metsästys on hieno harrastus ja siihen kuuluu olennaisena asiana metsästystamineisiin pukeutuminen. Lippikset, maastokuvioiset kankaat, nahkasaapas, kahluusaapas, patruunavyö jne. Voiko enää miehekkäämpää meininkiä olla olemassakaan. Kiihotun jo ihan hiivattiin tällaisesta meiningistä. Kyllä me metsien miehet ymmärretään tätä maailmaa. Meillä on hieno veljestunne keskenämme. Pari päivää pitää vielä jaksaa odotella tuota lippistä. En ole vieläkään päättänyt sitä kahluusaapasta, jota olen ostamassa. On niin vaikea valita, kun kaikki ovat niin ihkuja.

        taida olla täällä pelkästään metsästämässä?


    • kpartio

      Kohtalaisen vähäisellä, mutta tarkoituksenmukaisella ja huomaamattomalla varusteistolla ja usein yksin metsällä käyn, ehkä monet asiat ja tarvikkeet itse tehtyinä ja pähkäiltynä, sikäli Sinun Mannekiinina käyskentely hieman huvittaa.
      Jahtimaat alkaa ulko-ovelta ja sorsatkin pyydän matalat kengät jaloissa.

      Koska toimimme ilmeisestikin melko eroavaisissa olosuhteissa, piikkihuomautteluni saattoi tuntua ilkeilyltä, tämä ei kuitenkaan ole tarkoitukseni.

      Tälläkään ei ilkeile, mieliin palautuu kaukopartiomiesmetsästäjäkaverini lausahdus aloittelevasta rankasti varustautuneesta herras-metsästäjästä: Hän on TÄYSIN VAARATON riistalle. Kaukopartiomies metsästi yksipiippuisella kertalaukeavalla.

    • ristiin ajajaja

      Psykologis-matemaattiset- ja toimipaikka-analyysit, sekä ristiinajot paljastavat Sateenkaaripoitsun myös eräällä tunnetulla nimimerkillä kirjoittelevaksi.

      Hupinsa meilläkin.

      • Sateenkaaripoitsu

        Mitä ihmettä oikein tarkoitat? Taas pitää jollakin olla ilkeä. Mutta minä olen nyt päätökseni tehnyt kahluusaapaiden suhteen, nämä minä tilasin:

        http://www.hiidenkivi.fi/tuotekuvat/500x500/kahluusaappaat.jpg

        Parin päivän päästä tulee se lippis ja sitten vielä noi saappaat. Eikö ole miehekkäät saappaat? Mä en jaksa oottaa, että pukeudun noihin tamineisiin. Tässä onkin tarkotus viettää iltaa metsästäjäkevereitteni kanssa ja esitellä uusia kamppeita. Mitähän ne muut pojat ovat ostaneet, jännittää.


    • Anonyymi

      Vautsi mitä kamppeita! Terv. metsästäjä Kainuusta.

      • Anonyymi

        Jaaha. Sudennussija pääsi mieliaiheeseensa ja avasi ikivanhan viestiketjun.


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä tähän maailmaan mahtuu.

      • Anonyymi

        Ja taas susihyysärillä jöpöttää.


    • Anonyymi

      puppelis puppelis
      huu huu

    • Anonyymi

      Jaahas. Susihyysäri taas avasi vanhan viestiketjunsa oikkein tehotippa lerssin päässä, kun ajattelee "metsästystamineita".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe