tietääkö kukaan minkä hintasia ja onko helppoja ja vielä saatavuus. asun lahdessa onkohan täällä päin
bengalin kissa
5
1059
Vastaukset
- bengal
Helsingissä 4-vuotias bengalikissa etsii kotia. Ota yhteys: 0408760679. Olisi tarjolla ihana, leikkisä ja reipas tyttökisu :) Ja lisätietoja saa edellämainitusta numerosta.
- bengali
Niin, ja meidän bengali maksaisi 600-700 €, on sertiä vaille champion :) Venla-kisusta saa varmasti todella ihanan kaverin ja Venla seuraa jokaista elämän toimintoasti ;)
- Kitrus
bengali kirjoitti:
Niin, ja meidän bengali maksaisi 600-700 €, on sertiä vaille champion :) Venla-kisusta saa varmasti todella ihanan kaverin ja Venla seuraa jokaista elämän toimintoasti ;)
katsopas www.sirucats.com
pennun hinta 650-1000 e
aivan iiiiihania nuo bengalit. - eve
Kitrus kirjoitti:
katsopas www.sirucats.com
pennun hinta 650-1000 e
aivan iiiiihania nuo bengalit.olen itsekin miettinyt bengalia, kertokaa omistajat kissan luonteesta? en haluaisi ylhäistä nyrpistelijää, vaan ihanan rakastettavan kissan. bengalin ulkonäkö miellyttää todella, mutta mietityttää onko se rotukissana liian 'itsenäinen' seurakissaksi.
- Jansku
eve kirjoitti:
olen itsekin miettinyt bengalia, kertokaa omistajat kissan luonteesta? en haluaisi ylhäistä nyrpistelijää, vaan ihanan rakastettavan kissan. bengalin ulkonäkö miellyttää todella, mutta mietityttää onko se rotukissana liian 'itsenäinen' seurakissaksi.
Moikka!
Bengali on aivan käsittämättömän ihana kissa!
Mulla 2 kpl bengalipojua..ja olen ihan niiden lumoissa=)..edelleen.
Ovat erityisen valppaita, älykkäitä ja seurallisia, ei mitään hiljaisia rauhallisia..
Eli pitää olla aikaa ja energiaa myös leikkiä niiden kanssa, ne todella kiintyvät ihmiseensä ja kaipavat paaaljon rapsutusta ja huomiota.
Mutta osaavat myös itse viihdyttää itseään. Meillä kävi niin, että eka kisu oli hieman yksinäinen, seurankipeä kun on, ja rupesi olemaan liiankin kiinni minussa. Eli hankin sille kaverin ja se oli hieno ratkaisu!
Mutta jos Sinulla on aikaa kisulle tarpeeksi, joka päivä etkä tule kovin myöhään illalla kotiin, varmasti yksikin kisu pärjää hyvin. Ja ainahan ne on luonnekysymyksiä.
Mun toinen kisu on huomattavasti itsenäisempi kuin toinen, hurja luonne-ero, mutta silti maailman parhaat 'Veljekset kuin ilvekset' =)
Onnea bengali'hulluudessa',
Ymmärrän vallan hyvin!!!
;)
t.Jana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama997810Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1466562Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1804679Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2423207Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta972717Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh622144- 1471818
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari121816Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa231675Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971604