Olen tänä vuonna menossa riparille ja mietin että kielletäänkö siellä runkkaus ja jos ei kielletä, niin missä välissä siellä voi runkata?
Riparilla runkkaus?
9
3450
Vastaukset
- Jappervokki
Ei kai sitä erikseen vaivauduta kieltämään, mutta hankalaa sen toteuttaminen käytännössä on: käytät vessaa, johon jonotetaan korva ovella ja nukut salissa, jossa on kymmenen muuta kuuntelemassa ylimääräisiä ääniä. Saunan yhteydessä suihkussa runkkaaminenkaan ei ole mikään vaihtoehto. Norjan puolessa muuan varusmies joutui julkisen häpeärangaistuksen kohteeksi moisesta teosta. Ehkei niin tapahdu riparilla, mutta siitä varmaan saisi kuulla koko loppuleirin ajan ja sen jälkeenkin. Runkku-etuliite oman etunimen yhteydessä miellyttää vain harvoja.
Omana ripariaikanani pystyin hämmästyksekseni olemaan runkkaamatta koko leirin ajan. En edes tullut hulluksi (/hullummaksi) tai mitään. Tuollaisissa leiriolosuhteissa, joissa se ei oikein onnistu, niin se vain jää syrjään ja unohtuu.- Djicgrcjkvfejbvdfukbvhgg
Sitä mietin,että saako riparilla harrastaa seksiä?
- vfgty67
Djicgrcjkvfejbvdfukbvhgg kirjoitti:
Sitä mietin,että saako riparilla harrastaa seksiä?
Ovat ainaki leiriripaleilla raiskanneet.
Viimeksi eilen juttelin erään henkilön kanssa ja totuus on armoton
- toimii1
Yöllä vessassa.
- saatanatonhölmöjä
Joo mun tietääkseni
rippikoulu on nimenomaan
runkkausta varten. - Jeesusantaavoimaa
Kun sanotaan selväkielisesti,
on kaikki joka on avioliittoa
vastaan syntiä.
Siis myös tämä mistä
on tässä kyse.
Jeesuksen usko ja
aidon naisen hyvyys ovat
parantavia voimia
myös tässä tilanteessa. - Anonyymi
Mielestäni ainekin minun rippileirillä runkkaus on helposti mahdollista. Nukuimme kolmen hengen huoneessa joko kahdestaan tai kolmestaan, joten jos huoneessasi on hyvä kaveri, niin miksei voisi runkata salaa yöllä tai vaikkapa kun huonekaverisi on muualla (suihkussa, vessassa, ulkona yms.) jos kiinnostaa voithan vaikka runkata kaverin kanssa yhdessä. Ja jos ei uskalla huoneessaan runkata, voi tietenkin vetää käteen vessassa tai suihkussa. Omalla leirilläni jonoja vessaan ei ollut, niin kiirekkään ei voisi tulla. Suihkuja oli kolme koppia vierekkäin varudtettu suihkuverholla (nämä suihkut oli leirikeskuksen "asuntolassa" saunan suihkut olivat kuin uimahallissa, tytöillä ja pojilla oli eri asuntolat, täysin eri käytävä) niin kyllähän se runkkaus onnistuu sielläkin. Ja aika usein ripariryhmän pojista muodostuu sellainen "äijäporukka", jossa tiedetään, että huonekaveri runkkaa öisin sinun nukkuessa, vessassa ollaan pitkään runkkaamassa ja suihkussakin vedetään käteen. Eli siis näissä porukoissa ei suoraan sanottua tunneta häpeää runkkauksesta jms. Omalla riparillakin huonekaveri runkkasi yöllä, ja itse kävin aamustondiksen hoitamassa vessassa. Suihkuissa näky varjoja, joissa käsi heiluu. Ja tietenkin riparille kuuluu se alastonjahti käytävässä, jossa pyyhkeitä läväytellään muiden leiriläisten paljaille pakaroille. Tiivistän: Runkkaus on mahdollista riparilla!
- Anonyymi
Voi siellä runkata ja on jopa helppoakin
- Anonyymi
Meikäläisen kämppikset runkkasi alapetillä keskenään, liekkö homostelivat myös...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905