Moi,
Olen Kirsi, nätti kolmekymppinen talousahdingossa. Tarvitsen kipeästi lisäansioita. Kaikki käy, ja otan avoimena ehdotuksia vastaan!
Mukavalla naisella rahahuolia
17
2008
Vastaukset
mistä päin olet
- kolme kovaa
"Kikka käytettävissä"
Kikka kolmonenko?
voit laittaa s-postia ja kertoa lisää [email protected]
- Sillointällöinkäyvä
Jos olet Seinäjoelta tai lähistöltä, pistä s-postia näkyviin?
- riitta1976
Hei!
Ota yhteyttä sähköpostiini!
[email protected] - riitta1976
Ota yhteyttä.
[email protected] Laita viesti 28v naiselle
[email protected]Moi
Laita viesti niin katsotaan
[email protected]- mheikkinen66
Hei
Mistä päin olet? - Dr. John
Laita viestiä [email protected]
- Ratkaisuntekijä
Hei,
Minulle on sinulle ratkaisu. Laita yhteystietosi: [email protected] - toripojat
10-30€ tunti esittelymyyntiä laita mailia. [email protected]
Ps. työt tehdään markinoilla, messuilla ja isoissa yleisötapahtumissa ympäri Suomea.
Kulut maksetaan... - jonna44
Kiinnostaisiko sinua markkinointiin liittyvä kotoa tehtävä nettityö? Jos kiinnostuit, laita viestiä niin kerron lisää :) [email protected]
- arta
Hei!
Ota pian yhteyttä, mulla olis sulla hyvä työtarjous! ;) Laittele postii, niin kerron lisää..
[email protected] - leagg
Hei, Laita viesti osoitteeseen [email protected] niin kerron lisää, toimin Ruotsissa, Suomessa ja Balttiassa.
- tytteli30
Otappahan yhteyttä [email protected],niin kerron lisää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668