Elikkäs olen nyt katsellut uutta puhelinta ja tua Z1 osui silmään, niin onko tua nyt sitten hyvä puhelin samsungin, nokiaan ja iphoneen verrattuna?
Kellään kokemuksi Z1
4
143
Vastaukset
- Parasta Sonyltä
Todella nopea ja sujuvasti toimiva älypuhelin. Kaikki on nopeampaa kuin ikinä ennen olen kokenut puhelimessa. Näyttö on erittäin tarkka, ja sitä on todella hyvä käyttää. Kamera on huippulaatua, varsinkin ulkona saa mykistäviä kuvia, hämäräkuvausta en ole vielä kokeillut. Timeburst on myös mainitsemisen arvoinen ominaisuus, jolla saa vangittua jopa yksittäiset putoavat vesipisarat. Sonyn omalla akunkäytön optimointisovelluksella kuluttaa valmiustilassa todella vähän virtaa. Android 4.4 on hyvä käyttöjärjestelmä.
- Taattua Sonyn laatua
Käyttöä takana kuukauden verran, jonka pohjalta pari pointtia;
Loistava käytettävyys erittäin tehokkaassa laitteessa. Alussa 5" näyttö vaati aavistuksen totuttelua, mutta siihen totuttua tuskin kukaan vaihtaisi pienempään. Painoa luurilla on varmaan jokusen gramman kilpailijoita enemmän, mutta itselle tämä on lähinnä plussaa, koska sen myötä laite tuntuu todella jykevältä ja kestävältä - 169 g.
Ominaisuuksista:
Puhelimessa on esiasennettuna Walkman soitin, joka on suuri plussa musiikkia paljon kuuntelevalle.
Virranhallinta-asetukset todella monipuoliset
Käytettävyys todella sulavaa ja kuoren alla riittää potkua ahkerallekkin multitaskingille ja peleille.
Kamera ja sen valikot/toiminnot parhaimpia mitä olen käyttänyt
Veden- ja pölynkestävyys hyödyllinen ominaisuus, sillä ei tarvitse mitään varapuhelinta ottaa sadekelilläkään lenkille mukaan.
Puhelimen yleistuntuma jykevä ja varmatoiminen
Näppäimistössä vakiona slaiditoiminto, joka vielä toimikiin erinomaisesti
Näin tehokasta älylaitetta vedenkestävyydellä ja loistavalla kameralla ei joka päivä tule vastaan. Tietysti laatu maksaa ja tässä on kyllä joka eurolle vastinetta. - walkman 1.20
Älä osta nokiaa. Sonyn voit synkata vaikka sony telvisioon :D Osta sony
- Luurit löytyi.
Vuoden vaihteessa ostimme emännän kanssa Z1 luurit ja nettipuhelimeksi Z Ultra mallin jota käytämme tietokoneena matkoillamme.
Pakko sanoa, että se oli kuin jämäkkä nyrkki pöytään. Kaikkien nokioiden, samsungien ja iPhonen jälkeen löysimme vihdoinkin oikeat puhelimet noista Xperia malleista.
Ei ole nikotellut kertaakaan ei kotimaassa, ei ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071