Onko Qashqai nykypäivän Lada?

qashkuski

Kolopappa kirjoittaa "Liikenne-palstalla":
"Joka tapauksessa toi Qashqai on nykypäivän Lada yleisyydessä. Ja hintansa vuoksi Ladakin sitä oli, ei muista syistä. "

Olen eri mieltä. Ladaa voi maksimissaan verrata Dasiaan, ei länsimaiseen Nissaniin monestakin syystä tai ei ainakaan hinnanvuoksi, saati sitten muista ominaisuuksista.

11

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paaliin vaan

      Samaa rellun raatoa kuin rasiat.

      • nisukki

        Onneksi qashqaissa ei ole montaakaan osaa rellusta ollut tähän saakka mutta uuteen tulossa rellun turbomyllyt joten hankaluuksia luvassa. Ladaan en silti qassua vertais vaikken koskaan ole ladaa omistanut.

        Jos vapaasti hengittävä jää mallistoon vaihdan siihen, jos ei, on edessä uuden merkin etsintä. Qashqai on ollut mulle lähes huoleton auto tähän asti ja mittarissa jo liki 100tuh. Mahdollinen korvaaja olisi kai Huyndai ix35 jossa valitettavasti ollut paljon sähkövikoja aijemmissa malleissa. Etuvetoisena samassa hintaluokassa kuin qashqain acenta.


      • Rellureiska
        nisukki kirjoitti:

        Onneksi qashqaissa ei ole montaakaan osaa rellusta ollut tähän saakka mutta uuteen tulossa rellun turbomyllyt joten hankaluuksia luvassa. Ladaan en silti qassua vertais vaikken koskaan ole ladaa omistanut.

        Jos vapaasti hengittävä jää mallistoon vaihdan siihen, jos ei, on edessä uuden merkin etsintä. Qashqai on ollut mulle lähes huoleton auto tähän asti ja mittarissa jo liki 100tuh. Mahdollinen korvaaja olisi kai Huyndai ix35 jossa valitettavasti ollut paljon sähkövikoja aijemmissa malleissa. Etuvetoisena samassa hintaluokassa kuin qashqain acenta.

        Qashqaita en muuten kommentoi, kun on vain 3 viikon kokemus.
        Onneksi sattuivat nuo Etelä-Suomen hirmupakkaset -22
        Sen voi sanoa 30km ajon jälkeen, että ainakaan kabinettiin ei tule lämmintä, ja viltti
        polvilla pitää ajella.
        Lada lämpesi 5km ajon jälkeen heti laakista, hanskat sai heittää pois ja karvalakin.
        Nissan natisee töyssyissä ja paukahtelee, pakki takkuilee, ei hyvä.
        En suosittele kenellekkään.


      • kuin dacia
        Rellureiska kirjoitti:

        Qashqaita en muuten kommentoi, kun on vain 3 viikon kokemus.
        Onneksi sattuivat nuo Etelä-Suomen hirmupakkaset -22
        Sen voi sanoa 30km ajon jälkeen, että ainakaan kabinettiin ei tule lämmintä, ja viltti
        polvilla pitää ajella.
        Lada lämpesi 5km ajon jälkeen heti laakista, hanskat sai heittää pois ja karvalakin.
        Nissan natisee töyssyissä ja paukahtelee, pakki takkuilee, ei hyvä.
        En suosittele kenellekkään.

        Renu pilasi kaiken.


    • Ostais vai ei

      Onko jossain lämpimyystestiä?

    • +0+9+09+

      Kolme ja puoli vuotta vanha Qq (ajettu 70000), vilkut toimii miten sattuu, etupää kolisee, kytkin käryää kun laittaa peräkärryn perään tai tekee mäkilähdön, muoviosat ja verhoilut irvistelee......... Nykypäivän Lada tosiaan!!!!!

      • Qq_ei_siis

        Ok, tosi hyvä tietää, just jätin hyväksymättä qashqain visia 2013 tarjouksen, mutta tipalla oli, olin jo puhelin kädessä spittamassa, mutta sitten se vain jäi, ja nyt ymmärrän, että se olikin ihan itsesuojelua..


      • +9+0+90+
        Qq_ei_siis kirjoitti:

        Ok, tosi hyvä tietää, just jätin hyväksymättä qashqain visia 2013 tarjouksen, mutta tipalla oli, olin jo puhelin kädessä spittamassa, mutta sitten se vain jäi, ja nyt ymmärrän, että se olikin ihan itsesuojelua..

        Pistä rahas vaikka dasiaan, ei se ainakaan datsunia huonompi ole nykypäivänä. Nissandatsunit olivat koruttomia mutta laadukkaita ja luotettavia perusautoja aikoinaan, mutta ei todellakaan tänäpäivänä.


      • pettynyt ex-omistaja
        +9+0+90+ kirjoitti:

        Pistä rahas vaikka dasiaan, ei se ainakaan datsunia huonompi ole nykypäivänä. Nissandatsunit olivat koruttomia mutta laadukkaita ja luotettavia perusautoja aikoinaan, mutta ei todellakaan tänäpäivänä.

        Rasiat ja kaskait samoja p@skoja rellun raatoja joita kenenkään ei pidä ikinä ostaa ennen kuin nissan lopettaa yhteistyön rellun kanssa.


      • valemegane
        pettynyt ex-omistaja kirjoitti:

        Rasiat ja kaskait samoja p@skoja rellun raatoja joita kenenkään ei pidä ikinä ostaa ennen kuin nissan lopettaa yhteistyön rellun kanssa.

        Hyvinhän tuo kaupaksi käy ja pitää arvonsa, toisin kuin Megane vaikka onkin teknisesti sama, tosin eri kuoseissa


    • BBkaki

      Toi on sama kun ajais kiikkustuolilla, ja tehoja ei ollenkaan...
      En kyllä laittais vetokoukkua tähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe