Onpas....

Tepi74

....täällä hiljasta kuin huopatossutehtaalla!!

12

498

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      sitähän minäkin ihmettelen :/

      • Tepi74

        Sitä mä ihmettelen kyllä....Olispa täällä yhtä vilkasta kuin salibandy sivustolla....Siellä on vilkas keskustelu käynnissä ja aina,kun sinne menee on tullu usia viestejä,mut tänne ei miks??


      • Teiresias
        Tepi74 kirjoitti:

        Sitä mä ihmettelen kyllä....Olispa täällä yhtä vilkasta kuin salibandy sivustolla....Siellä on vilkas keskustelu käynnissä ja aina,kun sinne menee on tullu usia viestejä,mut tänne ei miks??

        Vähän musta tuntuu kuin kuurot ja huonokuuloiset eristäytyisivät muissakin medioissa kuin vain porukalla puhuttavassa sanassa... .

        Tai sit se on toi otsikko. Ei haluta leimautua yhden otsikon alla käytävään keskusteluun.

        Ja tosiaan, miksei kuulovammasiakin kiinnostaisi enempi toi sähly ja semmoset...

        Silti enempi pulinaa tälläkin palstalla olis ok.


      • Tepi74
        Teiresias kirjoitti:

        Vähän musta tuntuu kuin kuurot ja huonokuuloiset eristäytyisivät muissakin medioissa kuin vain porukalla puhuttavassa sanassa... .

        Tai sit se on toi otsikko. Ei haluta leimautua yhden otsikon alla käytävään keskusteluun.

        Ja tosiaan, miksei kuulovammasiakin kiinnostaisi enempi toi sähly ja semmoset...

        Silti enempi pulinaa tälläkin palstalla olis ok.

        en tiedä.Luulis et tääl olis enempi pulinaa,mutta ei oo,niin ei oo....

        Aihe on vapaa,mut mistäs tänne saatas enempi porukkaa ja enempi juteltavaa??

        Mutta ehkäpä jonakin päivänä täällä on viestien tulva joita voi illan kuluks lueskella....tai sit ei....


    • boy86

      Sitä minäkin ole täällä tasaisesti lähes joka päivä käynyt äimistelemässä. Uusi viesti palstalla on kyllä harvinaisuus... Kuinkahan monta prosenttia palstan viesteistä pelkästään minä olen kirjoittanut...? (En ole joka kerta edes huomannut käyttää samaa nimimerkkiä)

      • Mikael

        Sitä samaa tässä itsekin ihmetellyt ja lähes
        joka päivä tälle palstalle kurkkaan


      • Tepi74
        Mikael kirjoitti:

        Sitä samaa tässä itsekin ihmetellyt ja lähes
        joka päivä tälle palstalle kurkkaan

        päivittäin,mut ei oo tullu usein viestejä....

        Salibandy.org siellä,kun käyn päivittäin ja joskus pari kertaa päivässä,niin siellä on aina vilkas keskustelu käynnissä,ja kun pidän seurata lajia ja käyn usein kotipelejä kattomassa (yksin),
        niin ei haitta onko kuuro,huonokuuloinen tai täysin terve.....Vilkas keskustelu siellä on eikä siellä kysellä kuin asiasta eli lajista....

        Tänne kurkkaan vaikka joka päivä joskohan olis tullu uusia viestejä ja jos ei,niin sille ei voi mitään....Taidanpa nyt vaihtaa salibandyn sivustolle!!Täältä mut löytää,ken haluaa kirjoitella.


      • boy86
        Tepi74 kirjoitti:

        päivittäin,mut ei oo tullu usein viestejä....

        Salibandy.org siellä,kun käyn päivittäin ja joskus pari kertaa päivässä,niin siellä on aina vilkas keskustelu käynnissä,ja kun pidän seurata lajia ja käyn usein kotipelejä kattomassa (yksin),
        niin ei haitta onko kuuro,huonokuuloinen tai täysin terve.....Vilkas keskustelu siellä on eikä siellä kysellä kuin asiasta eli lajista....

        Tänne kurkkaan vaikka joka päivä joskohan olis tullu uusia viestejä ja jos ei,niin sille ei voi mitään....Taidanpa nyt vaihtaa salibandyn sivustolle!!Täältä mut löytää,ken haluaa kirjoitella.

        Kohta käy niin, että täällä vain keskustellaan me muutama nimimerkki... Sinähän näyt täällä alkaneen käydä ahkerasti ja kyllähän minäkin täällä usein käyn.
        Milloinkahan koittaa päivä, jolloin tämä palsta menee kahdelle sivulle? Joko tämän vuosikymmenen kuluessa?
        Tämä on muuten 13. viestini tällä palstalla ja se on noin neljännes palstan viesteistä, jos tuota "möö" -ketju ei lasketa. Musta se vaikuttaa vähän häirikköketjulta, mutta toisaalta, jos ne ovat siinäkin kuuroja, niin en tiedä. En lukenut ketjua juuri ollenkaan.
        moi taas


      • Tepi74
        boy86 kirjoitti:

        Kohta käy niin, että täällä vain keskustellaan me muutama nimimerkki... Sinähän näyt täällä alkaneen käydä ahkerasti ja kyllähän minäkin täällä usein käyn.
        Milloinkahan koittaa päivä, jolloin tämä palsta menee kahdelle sivulle? Joko tämän vuosikymmenen kuluessa?
        Tämä on muuten 13. viestini tällä palstalla ja se on noin neljännes palstan viesteistä, jos tuota "möö" -ketju ei lasketa. Musta se vaikuttaa vähän häirikköketjulta, mutta toisaalta, jos ne ovat siinäkin kuuroja, niin en tiedä. En lukenut ketjua juuri ollenkaan.
        moi taas

        ....sain koneen kuntoon,niin täällähän viihtyy. Tosin oon enempi tuolla salibandy sivustoilla,kun pidän kyseisestä lajista todella paljon....

        Ja täällä ei kauheesti oo juteltavaa ainakaan vielä.Piti tänään lähtee kattoo ottelua,muttakun mulla ei ollu hajuakaan missä kyseinen halli,on niin jäin kotiin eikä yksin viittiny lähtee....

        Juu,se möö viesti juttuu en ees viittiny lukee,typerää viestiä mist ei saa selvää,tai ehkä saa,mut en viittiny lukea....

        Moi taas,tuun taas illalla takas,meen kattoo salibandy sivustoa muualle....


    • Teiresias

      Kyl mun mielestä voidaan tällä palstalla pulista ihan ton ryhmäotsikon alla.

      Yks mikä mua tässä mun huonokuulosuudessa ketuttaa ehkä eniten on se, että kun sitä joskus haluaa tai on pakko joillekin tyypeille kertoo, et kuulee huonosti, niin löytyy tällasii tyyppejä jotka vaan sitkeesti jatkaa oikein tarkotuksella hiljasella volyymillä. Ei niin et ne ois välttämättä tahallisen paskamaisia. Emmä tiedä. Ennemminkin musta tuntuu et on olemassa semmonen ihmislaji joka tarkotuksella puhuu hiljaa ja yrittää silleen kiinnittää toisten huomion et tää mitä nää sanoo on jotakin hiton tärkeetä et keskittykääs nyt kuunteleen oikein tarkkaan kun mulla on niin hienoo ja merkityksellistä sanottavaa.

      No, ehkä mä en itekkään sanonu tätä oikein hyvin mut tää oliki tällanen vähän vaistonvaranen fiilistely.

    • boy86

      Se elämöinti alkoi, kun monta viestiä per päivä jo tullut tänään ja eilen ainakin. Hyvä, hyvä. Jatketaan samaan malliin.
      Tuleekohan jollakin lukion kurssilla puhetta viittomakielestä, kun äikän kirjassa (äidinkieli ja kirjallisuus käsikirja) oli kuva sormiaakkosista. Pääsenköhän joskus leuhkimaan, että yleensäkin osaan viittomakieltä? Sitä ei taideta osata ihan samalla mittakaavalla kuin englantia, ruotsia tai edes saksaa tai ranskaa... Tai jopa vähemmän kuin venäjää.

      • Tepi74

        viittomakielen,kun oppis,niin olishan se hienoo!!!!Ja vielä,kun sais viittomakielisiä kavereita,niin oppis nopeesti ja ei unohtas kieltä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe