Hei!
Ensi vuonna viikolla 9 ja 10 menosssa kyseiseen hotelliin...uusia kuulumia sieltä?
Blue village mai khao lak
8
378
Vastaukset
- Vuoden päästä?
Pitääkö matka nykyään tilata jo yli vuotta aiemmin että pääsee??
- khs
Itse oon ainakin varannut kaksikin matkaa ensi talveksi, toinen Gambiaan ja toinen Khao Lakiin. Varaan aina matkan vuotta ennen että varmasti pääsen haluamalleni lennolle ja haluamaani hotelliin. Muutamien satasien säästö ei kiinnosta, kuka nyt lomalla muutenkaan pikkurahoja laskee.
- Senytvaanontyhmää
Ei tarvii eikä varsinkaan kannata. Nyt varaillaan tämän talven reissuja.. suorat kaukolennot Thaimaa, Meksiko etc. 200-400 euroa.
- joonvastaukset
Nyt varaillaan tämän talven reissuja joo....entä jos ainoa mahdollisuus on päästä lähtemään vaikkapa joulun aikaan ? Varaatko nyt viime joulun reissuja vai ? Mieti ennenkuin vastaat, pliiiis !!!
- gfdgii
Itse oon ainakin varannut kaksikin matkaa ensi talveksi, toinen Gambiaan ja toinen Khao Lakiin. Varaan aina matkan vuotta ennen että varmasti pääsen haluamalleni lennolle ja haluamaani hotelliin. Muutamien satasien säästö ei kiinnosta, kuka nyt lomalla muutenkaan pikkurahoja laskee.
- thaimaahanko
Onko Mai Khao Lakin lähellä hyviä snorklauspaikkoja, siis lähinnä koralleja tai muita (mitä?)? Onko ihan kävelymatkan päässä (rannan lähellä) vai kuinka pitkän venematkan päässä?
- Matkatuumailija
Khao lakin rannoilla ei ole kunnon snorklauspaikkoja, eli ei mitään erityisen kiinnostavaa. Pitää lähteä saariretkille, ja kohteet on kaukana.
- uusia kuulumisia
Pari uutta siivoojaa tullut töihin. Eräät siivoojat saivat potkut kun olivat viettäneet öitä venäläisturistien huoneissa ja jäivät siitä kiinni. Ravintolassa uuden väriset pöytäliinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915