Nyt on jo hyvän aikaa asuttu nykyisessä kämpässä ilman mitään sen isompia mekkaloita, mutta nyt noin kuukauden ajan vanha naapurin puliukko on ruvennut mekastamaan kuin viimeistä päivää.
Muutaman kerran oon sattunu pitämään radiota hieman kovemmalla, kun yksikseen kotona ei oikee oo muutakaan ääntä (radio on seinän vieressä mutta kun ei voi siirtää). Naapuri katto asiallisesti ruveta huudattamaan vissiin televisiota desipeliä korkeemmalla. Siitä nähenkin vaikka ois kuinka hiljaa.
Jos nyt kumminkin jostain syystä tietokoineista kantautuu ääniä naapurin puolelle, en ole siitä tietoinen. Mutta hankala siirtää niitä mihinkään kun kämppä on pieni ja pistokkeita ei ole kuin yhessä nurkassa. Ja nykyään on kuulokkeet ettei se pienikään äänähdys pitäisi kuulua.
Nyt kun koko talonyhtiö on menossa remppaan, pitää muuttaa joka tapauksessa. Kaikki äänet kuuluu enemmän tai vähemmän kovempaa, mutta toi naapurin ukko näyttää olevan henkisesti vajaa. Ainahin vitsestä päätellen.
Säälittävä naapurin ukko
Huruna
2
355
Vastaukset
- puliukko?
Mistäs tiedät, että se on puliukko, kun puliukot asuu asuntolassa tai kadulla, äläkä huudata sitä musiikkia, kun vanha talo, niin ohuet seinät.
- ...
Alkoholistilla on usein hermot kireällä. Se sitten kostautuu ympäristölle. Mutta koeta muuttaa, jos eivät osaa rempata taloa äänieristävämmäksi. Rahoilleen pitäisi saada sitä vastinettakin, mutta eipä saa, jos ylhäältä käsin ei painosteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634