Opetelkaa laittamaan kännykkä huomaamattomasti nauhoitukselle tai videokuvaamaan. Näin vl-rikokset tulevat ilmi. Jos Hännisen pestaaman vl-poliisin esitystä ei olisi tallennettu, sekin olisi valehdeltu piiloon eikä olisi koskaan tullut ilmi.
Myös henkinen ja hengellinen väkivalta on väkivaltaa, josta saa oikeudessa tuomion, kuten Timo Rätykin sai. Ja Rädyn kiusaaminen oli kovin pientä siihen verrattuna, kuinka esimerkiksi hoitokokouksissa vl-hoitomiehet nöyryyttävät alamaisiaan. Älkää antako kiusaajillenne mahdollisuutta valehteluun oikeudessa, vaan tallentakaa kaikki keskustelut.
Tallentakaa kaikki vl-kokoukset.
9
173
Vastaukset
- 7+9
Sinä yllytät ihmisiä tekemään väärin, omaatuntoaan vastaan.
- Mitä mieltä olet?
Olisiko vl-uskovaisen päällikköpoliisin rikos tullut koskaan ilmi ilman kokouksen tallentamista?
- nauhuri
Jos kokous on asiallinen niin mitäs väärää nauhoittamisessa on? Vai onko kokouksissa ehkä jotain salattavaa? Ja miksi?
- Nauhoittakaa!
Itseään koskevan keskustelun saa AINA nauhoittaa -jopa ihan ilman SRK:n lupaa.
Te pelkäätte todisteita, koska teillä ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Rehellinen ei pelkää totuutta, jota SRK pelkää kuollakseen. - Rikolliskokoukset?
nauhuri kirjoitti:
Jos kokous on asiallinen niin mitäs väärää nauhoittamisessa on? Vai onko kokouksissa ehkä jotain salattavaa? Ja miksi?
Vl-kokouksissa on aina jotain salattavaa tai laitonta. Esimerkiksi Johannes Alaranta Erään prosessin kuvaus -kirjassaan esitti melko raskaita väitteitä SRK:n johdosta, mutta heti perään kertoi, että nämä keskustelut on nauhoitettu.
Jos Alaranta ei olisi nauhoittanut keskusteluja, SRK olisi väittänyt häntä heti valehtelijaksi. Nyt tuli vääryyttä puolustavan SRK:n johtajille jauhot suuhun. - Mnbcchhjnbvhjmmnv
Nauhoittakaa! kirjoitti:
Itseään koskevan keskustelun saa AINA nauhoittaa -jopa ihan ilman SRK:n lupaa.
Te pelkäätte todisteita, koska teillä ei ole puhtaita jauhoja pussissa. Rehellinen ei pelkää totuutta, jota SRK pelkää kuollakseen.Varmasti saa nauhoittaa. Eri asia on se, mihin nauhoitettua saa käyttää.
Miten voi olla omaa omatuntoa vastaan nauhoittaa kokous jossa itse on läsnä?
Vai onko VL omatunto sellainen jonka SRK määrää?- <<<<<<<<<<<<<<<<
Vl omatunto on Srk, seuroissa puhujat kieltää käyttämästä omaatuntoa vaan se pitää antaa seurakunnalle, Jumalan antama omatunto pitää heittää saata.naa palvelevalle vl-seurakunnalle
- Totisesti,
kiitos Jeesus, amen! Näin on viisasta toimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673