olisiko akupunktiosta apua mun reistailevaan polveen? missään kuvissa ei ole mitään löytynyt,vaikka se vaivaa yhä! vuosi sitten loukkasin sen,tipuin polvi edellä teräksen päälle,pudotus oli vähän yli metrin. alkaa pikkuhiljaa masentaa tää vaiva kun lääkärit ei tiedä mitään! kaikista neuvoista kiitos!
apua polvivammaan?
4
625
Vastaukset
- Sirpa
Kyllä ehdottomasti on apua. Kun olen tässä saanut useat tuttavani hoidattamaan itseään akupunktiolla, sekaan sopii myös polvivammainen, jolla oli just sama tilanne kuin sinulla. Vuoden kestänyt polvikipu, joka ei vaan parantunut.
Ei suostuntu menee akupunktioon, mutta minä toin akupunktiohoitajan hänen luokseen ja kuinkas ollakaan.. auttoihan se heti ja sen jälkeen ei tarvinnut enää sen enempää houkutella.
Kyllä.. kannattaa kokeilla. Parempi se on kuin purkillinen buranaa. - neuvoja
kurkkaappas tämä... aikaisempi keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000607&posting=22000000004662775- neuvoton
kiitoksia näistä tiedoista! ja jos joku osaisi vielä sanoa ketä olisi porin alueella pätevin akupunktiossa!
- Taavi
Mulla on täsmälleen sama tilanne kuin sinulla, aikaa loukkaantumisesta on tosin kulunut jo kolme vuotta. Kaaduin polveni päälle, eikä missään tutkimuksissa, tähystyksessäkään, löytynyt mitään muuta vikaa, ainoastaan pieni, tosin parantumaton, rustovaurio.
Polvi, ja sen seurauksena myös reisilihakset, on särkenyt enemmän tai vähemmän sen jälkeen. Juoksua tai muuta kovaa rasitusta ei vieläkään kärsi. Käyn akupunktiossa fysioterapeutilla, lääkärin lähetteellä. Polvivaivaa se ei paranna, mutta vie lihassäryt pois ja samalla parantaa mielialaa, joka on tosi maassa, kuten arvata saattaa. suosittelen akupunktiota, mutta myös olemaan tarkkana, keneltä hoitoa ottaa: vain koulutuksen saaneilta terveydenhoitoalan ammattilaisilta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172