Osaako muut siristää korviaan? Tarkoitan siristämisellä sitä, että voin halutessani siristää korviani, jolloin korvista kuuluu pieni sirkutus (hankala kuvailla, ns. korkeataajuuksinen raksautus) ja samalla korvat aukeaa. Tekniikalla voi siis avata tukkeutuneet korvat, on hyödyllinen esim. Lentokoneissa tai sukeltaessa. Nyttemmin on käynyt ilmi, että kukaan tuttava ei ainakaan kykene vastaavaan. Kyse on todennäköisesti korvakäytävän rakenteesta, onko kellään muulla vastaavaa ominaisuutta? Siristäminen tapahtuu myös nielaisemisen yhteydessä helposti, mutta halutessani voin myös nielaista ilman sirahdusta.. Ikää on 25 ja olen kyennyt siriatämään korviani aina, ihan pienestä pitäen. Lapsena oli usein korvatulehdus ja aikuisenakin tuntuu että korvat menee helposti runkoon, mutta toisaalta myös avaaminen on helppoa siristämällä.. Vaikea selittää. Aloin miettiä asiaa kun muut puhui korvien aukaisemisesta nielaisemalla..
korvien tahdonvaltainen siristäminen
1
181
Vastaukset
- korva simo -77
Joo et oo ainut itsellä sama. Asiaa on vaikea edes selittää. Välillä korvani menevät tilaan jossa kaikki kaikuu, kun niistän sisäänpäin korvani palautuvat normaaliksi. Tiedostin joskus 10 vuotiaana kai että näin ei ole monellakaan kanssaihmisellä. Lapsena mullakin oli runsaasti tulehduksii. Tänä keväänä johtuen kai siitepölystä sain inhottavan korvatulehduskierteen vasempaan korvaani. Lääkäri laittoi korvaani putken ja kehui että se auttaa. Järkytyksekseni huomasin että putkituksesta lähtien korva on kaikunut ja olo on kun korvaani vasten olis painettu ämpäri kokoajan. Lääkäri sanoi et on normaalia et korva tuntuu vähän aikaa oudolt putkituksen jälkeen. En saa enää sisään niistämällä kuuloa normaaliksi. Tätä jatkunu 2 viikkoa ja kohta pitää kai lähtee kyselee apuja arvauskeskuksest.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984