Eli tossa pari viikkoo sit ostin uuden läppärin HP Pavilion 17" ja muistin viikonloppuna että minulla on (ei paljon) pelattu GTA IV asensin sen ilman ongelmia. Sitten painoin sitä GTA IV kuvaketta ja klikkasin PLAY painiketta ja rupesi valittamaan jotain erroria. Googlasin ongelman ja asensin jonkun windows live päivityksen. Yritin painaa PLAY mutta ei toiminut. Löysin toisen GTA IV kuvakkeen ja painoin sitä ja pääsin peliin. Tein ensimmäisen tehtävän ja yritin tallentaa. Mutta se valitti, että GTA IV pitää päivittää että pystyy tallentamaan pelin. Kokeilin sitten päivittää. Laitoin Windows Liven tunnuksen ja salasanan ja jatkoin. Sitten siihen tuli palkki ja sen jälkeen siihen tuli error teksti. Että mikä on ongelmana?
GTA IV GFWL Ongelma
GTAIVerror
2
90
Vastaukset
- ErkkieiostaHP
Ostit sit hoopeen...
Vika on Games for Windows Live -ohjelmassa, joka pitää asentaa uusimpana versiona, sen päivitys ei onnistu vanhasta versiosta jostain syystä. Poista siis nyt se Games for windows Live ja kaikki sen jäljiltä jäävät kansiot ja lataa uusin versio tuolta:
http://www.xbox.com/en-US/LIVE/PC/DownloadClient
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984