Katso kuvat tuonelasta
Tee se
Et pety.
Kuvia tuonelasta
28.1.2014 13:53
http://www.divinerevelations.info/documents/pictures_from_the_pit/finnish_pictures_from_the_pit.pdf
Web of Trust
TEE PARANNUS
13
243
Vastaukset
- jaappani
puhutaanko helvetissä japania?
- pyongyang-seoul
Teksti on kylläkin koreaa-siis Korean kieltä...
- juudas
3000 celsius, hakeudu heti väliitömästi hoitoon. Jeesus rakastaa meitä kaikkia, ollaan samalla viivalla kaikki syntiset.
- tylsäää
hohoijaa
Kovia ja raakkoja kuvia,,,mutta kannattaa katsoa, ja miettin mikä on osasi, kun elämäsi täällä näkyvissä olevessa maan päällä päätyy,,missä todella vietät ikuisuudeen,,Taivas vai helvetti?? Jeesus on tie Taivaaseen
- HAL-leluja666
joku on piirtäny kuvia mun krapulaunista,mitä vittua!!?
saatanan halpa itäviina!!! perkeles!! - Saapikas
Ihmiset uskoo kaikenmaailman mielikuvitusolentoihin. Normaalisti jos näin on, niin ihminen laitetaan hoitoon. Miksi jeesus fanit saavat kulkea vapaana?
- ei psykoosissa
Olen itse koko pienen ikäni miettinyt samaa asiaa ja miksi maailman suurinta huijausta (uskonto) tuetaan verovaroin, ja kaikesta muusta pitää yhteiskunnassa säästää kuten esim. terveydenhuolto, lasten koulut ym. Ihmetyttää miksi lapset homekouluissa ja sitten parakkeihin kun ei ole varaa tehdä remontteja, paljon laitetaan kirkkoon vuosittain verorahoja?
- 8+4
ei psykoosissa kirjoitti:
Olen itse koko pienen ikäni miettinyt samaa asiaa ja miksi maailman suurinta huijausta (uskonto) tuetaan verovaroin, ja kaikesta muusta pitää yhteiskunnassa säästää kuten esim. terveydenhuolto, lasten koulut ym. Ihmetyttää miksi lapset homekouluissa ja sitten parakkeihin kun ei ole varaa tehdä remontteja, paljon laitetaan kirkkoon vuosittain verorahoja?
Miun verorahoja ei ainakaan kirkollisveron muodossa laiteta yhtään...
- kirkollinen kirous
Aksu varmaan voi kertoa onko tuo varmaa tietoa että jos johonkin Jeesukseen uskoo niin elämä jatkuu.
Hullujenhuoneelle pakkopaitaan nämä jeesustelijat ja kuvitteellisen hahmon nimissä rahaa keräävät.Elämä muuttuu toisenlaiseksi,itse pääsin eroon alkoholista ja ahdistuksesta(muutama itsemurhayritys takana)...Usko Jeesukseen kantaa,,,,eikä kiristä pipo...
- kirkollinen kirous
aksu521 kirjoitti:
Elämä muuttuu toisenlaiseksi,itse pääsin eroon alkoholista ja ahdistuksesta(muutama itsemurhayritys takana)...Usko Jeesukseen kantaa,,,,eikä kiristä pipo...
Eli jälleen kerran päästään korvien väliseen asiaa.Jollakin tavalla sairaiden kusetusta koko tuohu.
Paljokos olet kolehtiin laittanut rahaa pelatuksen jälkeen?Vai oletko jo kirkonportaita kavunnut sen verran että olet saama puolella?
- 13+6=19
Korvien väli juttu se on, ei mitään muuta, kaikki perustuu ihmisten omassa päässä tapahtuvaan aistiharhaan, osa varmaan on mukana pakosta ja varsinkin kun mennään vuosisatoja taaksepäin, jos et uskonut sinut voitiin tuomita ja tappaa, se oli silloin täysin sallittua. Onneksi ihmiset alkavat pikkuhiljaa ymmärtämään ettei mitään tälläistä maailman suurinta satua voi olla. Osa tänäpäivänä mukana, kun eivät sitä suuremmin ajattele elämässään, osa siksi että lapset halutaan kastaa vanhan perinteen mukaan, kummin pitää olla kirkossa, on häitä ja hautajaisia ja jouluna ollaan kuuntelemassa kirkossa joululauluja, ym.ym. näiden palveluiden käyttäjistä vai murto-osa uskoo oikeasti, roikkuvat vain mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343915Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462547Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161479Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291153Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251132