Hei!
Oon ilmoittautumassa keväällä alkavalle valmennuskeskuksen valmennuskurssille ja olisi kiva saada porukka kasaan että saatais frendiale:) Jos olet kiinnostunut laita s.postia: [email protected] 8.2.2014 mennessä!
Lisätietoja:
"Mikäli olet ilmoittautumassa kaverisi kanssa valmennuskurssille tai tilaamassa etä- / itseopiskelumateriaalia, kannattaa se tehdä mahdollisimman isolla porukkalla. Ilmoittautuessasi kaverisi kanssa saatte molemmat alennusta 5 %. Kolmen porukka saa alennusta 10 % ja neljän tai useamman porukka 15 %! Muista kirjoittaa kaveriesi nimet ilmoittautumisesi yhteydessä lisätietoihin. Frendialennus ei edellytä osallistumista saman alan valmennuskurssille.
(http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=84&news_id=130)"
Frendialennus Valmennuskeskus!
8
242
Vastaukset
- abi2014abi
Meitä on jo kolme eli enää yksi puuttuu 15% alennuksen saamiseksi!:)
- mattimyöhäinen
Tais mennä jo frendiale? Oisin ollut kiinnostunut mutta armottomasti myöhässä :(. Pistin silti emailii jossette olisi vielä ilmoittautuneet!
- Lasbert
Täällä olisi yksi Tampereen kurssille ilmoittautuva.
- mattimyöhäinen
En itse ainakaan löytänyt pykälää, jonka mukaan pitäisi samalle paikkakunnalle ilmottautua. Onko ketään muuta, joka haluaisi frendialennusta?
Pistäkää vaikka emailia: [email protected] - mattimyöhäinen
Noniin meitä on sitten jo 2 uudessa porukassa. Vielä kaksi mahtuu, jotta saadaan isot bonukset, nopeat syövät hitaat! Ilmottautumiset sähköpostiin joka on yläpuolella olevassa viestissä.
- mattimyöhäinen
Yhdelle innokkaalle on vielä tilaa. Sunnuntaina viimeinen päivä ennen kuin pistetään asioita lukkoon.
Hei, oon mukana jos vielä tilaa on? Laitoin jo sähköpostia :)
T: Maria- mattimyöhäinen
Nonniin ite pesen kädet tästä hommasta nyt, pistettiin ilmottautumiset menee joten enään ei mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623