Kyllä on nuivaa porukkaa töissä. Ylimielistä, tiuskivaa ja töykeää. Asiakasta kohdellaan kuin koiraa, ei tervehditä. Miten tuollaiset ihmiset voi olla asiakaspalvelussa?
kirpparilla.fi
19
423
Vastaukset
- Joskus käyn
Lisää kommentteja:
http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/jyvaskyla/kirpparilla-fi - pilkun n.....a!!!
No voi herran p....e!itse olen aina saanut hyvää palvelua ja on moikattu kun kassalle menen.Liekö nyt itessäs vika kun eivät tervehdi...
- jonkun muun
Nussi sinä vaikka ittees.
- junttikylä
Eiks toi koko paska purettu?
- Äitiliini
Ihan ok kirppis.Huutavat tenavat riesana,joka kerta kun olen käynyt joku tenava huutaa kurkku suorana ja äidit vaan katselee vierestä HALOO
- mummot kumoon...
Muuten ihan siisti mukava paikka mutta joutuu jyrään näitten juoruämmien yli kun jäävät keskelle käytävää.Mikäs juorupaikka kirppari on pitäkööt kotonaan kinkerit....
- Asiakaspalvelua
mummot kumoon... kirjoitti:
Muuten ihan siisti mukava paikka mutta joutuu jyrään näitten juoruämmien yli kun jäävät keskelle käytävää.Mikäs juorupaikka kirppari on pitäkööt kotonaan kinkerit....
Niin myyjät siellä jotka ovat töissä juoruilevat ja pälisevät juttujansa keskenään eikä viitsitä asiakkaita palvella.
- ei asiaa....
Asiakaspalvelua kirjoitti:
Niin myyjät siellä jotka ovat töissä juoruilevat ja pälisevät juttujansa keskenään eikä viitsitä asiakkaita palvella.
Kyllä siellä on näitä ylileveitä kuljetuksia ei ohi pääse kun iso perse tukkii koko väylän.Sitten kun ohitte jyräät katotaan kun ois eväät syöty...porttikielto tollasille
- vai?
ei asiaa.... kirjoitti:
Kyllä siellä on näitä ylileveitä kuljetuksia ei ohi pääse kun iso perse tukkii koko väylän.Sitten kun ohitte jyräät katotaan kun ois eväät syöty...porttikielto tollasille
Jyräät? Ilmeisesti tukevaa tekoa sinäkin?
- yksi kerta riitti as
Allekirjoitan tuon alun myös.. ihme porukkaa. nälvitään asiakkaalle ja jutellaan keskenään. siinä sivussa puolihuolimattomasti sitten hoidetaan kassatyöt- tosi ammattilaista tosiaan.. en tuo enää kamaa tonne myyntiin..
- Kumpiako
Ovatko palkallisia työntekijöitä vaiko työkkärin määräämiä orjia kuten spr:llä ilmeisesti on? (Kertovat tuolla potkut ja työttömyys - osassa että niin olisi.)
Jos orjatyöläisiä ovat niin ei ihme mikäli ei kiinnosta. Jolleivat ole, niin sitten omistajan moka.
Ei tule mun näin talviaikaan kirpputoreilla käytyäkään, mutta mitä kesällä olen käynyt ihan vaan lenkillä ollessa niin aika kovat hinnat näyttäisi monessakin olevan. Harvemmin tullut mitään ostettua koska jos melkein samaan hintaan ja joskus halvemmalla saa uuttakin niin ei hirmuisesti kiinnosta käytettyä ostella.
Kirpparilla.fissa en ole käynyt, edes tiedä missä sijaitsee sellainen.
- As.palvelija minäkin
Joo, huomattu sama! Tosi ärsyttävää kun kassat juttelee keskenään ASIAKASPALVELUN aikana. Todella huonoa asiakaspalvelua ja minkä kuvan antaa ihmisestä. Varsinkin se yks blondi vai minkä väriset hiukset sillä onkaan, sellaset harmaanvaaleat. Tosi ärsyttävä akka!
- Kauhee akka
Ovat varmaan firman omia työntekijöitä, samat nyrpät naamat ainakin kauan siellä. Ei voi SPR:n työntekijöitä edes verrata noihin, on niin paljon parempaa palvelua ja ystävällisiä myyjiä SPR:llä.
Laitoin muuten niitten sivuille linkin tänne palstalle niin näkevät mitä mieltä heistä ollaan. Vaikka ei kai se mitään niihin vaikuta.
Varsinkin tuo ylimielinen blondi on todellakin ärsyttävä kuten yllä mainittu! Onkohan se se perustaja tai ainakin ollut mun mielestä alusta asti. Kelpaa nyt nyrpeillä asiakkaille kun siellä vielä niitä riittää mutta jospa menis konkkaan koko pas''a niin miten se blondi sitten sen suunsa pistäis? Ei kukaan ottais tollasta töihin. - croks kengät
Harmittaako sua muutkin itseäsi kauniimmat ihmiset?
Lenkkeilyä ja meikkiä vaan ,niin kyllä se siitä. - Kauhee akka
No eipä ole mulla Crocs-kenkiä (oikein kirjoitettuna) eikä harmita itseäni kauniimmat ihmiset. Harmittaa vaan ylimielinen ja ynseä asenne asiakkaita kohtaan, siis muitakin kuin itseäni.
Kysymyshän täällä ei ollut ulkonäöstä vaan ammattitaidottomasta asiakaspalvelusta. Taisi nyt vaan kolahtaa niihin omiin croks kenkiin.- ei voi kun ihmetellä
On Se sitten jännä juttu kun itse käyn tuolla niin aina on palveltu moitteettomasti.Kassalla tervehtivät ja juttelevat ja Tota kirpparia pitävät kaksospojat jotka myös olleet asiallisia mua kohtaan...
- Ihmettelen minäkin
Ihmetyttää että kun täällä arvostellaan huonosta palvelusta niin tuppaa tulemaan miinuksia mutta sitten kun joku arvostelee (toista näkemättä) ulkonäköä niin johan on plussia peukutettu.
Jos on huono asiakaspalvelu niin ei siinä ulkoinen "kauneus" auta. Voiko oikeasti jollekin "rumalle" ja meikittömälle asiakkaalle tympeillä ja tiuskia vain siksi että itse kuvittelee olevansa kaunis? - Näreet on näin
Kertaakaan ei ole ollut mitään valittamista asiakaspalvelussa, joten haistakaapa lähiövalaat persettä niiden valituksienne kanssa, stana!
- Näin on näreet
T: Blondin kaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874362BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983594- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome702803Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 781270
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381052MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963- 59958