Nythän täällä pelkurihupakot pikkuaivoissaan pähkäilevät ja luulottelevat keskenänsä, jotta Minä, alias Susianalyytikko sortuisin muilla nimimerkeillä kirjoitteluun.
Heh heh, naurettavaa, Ei voi muuta kuin naureskella.
Jo aikoinaan, kun kirjoittelin rekisteröimättömällä nimimerklillä "Suden ystävä", niin apinalaumat olivat tohkeissaan. Minä olin jo tuolloin ylivoimaisesti matkituin suurhahmo.
Voi noita aikoja. Silloin sai sanan sanan säilä heilua. Ei turhaa sensurointia. Asia tuli selväksi kertalaakilla. Nythän täällä itkijät jo parkuvat pienemmästäkin kielikuvasta.
Minullahan on vankkumaton maine suoraselkäisenä, väkevävänä ajattelijana. Miksipä sortuisin raukkamaisuuksiin? Mutta filosofiteoreetikkona, käytännön asioitten (maakuntareissuni) puolestapuhujana, matemaattispsykologisen Susianalyysin luojana, unohtamatta suurinta ja kauneinta huumorin kukkaa, minä voinkin väittää, jotta mitä enemmän minua matkitaan, niin sitä suurempi ja huomiota herättävämpi, susia pelkäämätön Mestari olen.
Antakaa tulla vaan. Yrittäkääpä olla Susianalyytikko taikka Suden ystävä, mutta muistakaa hirmuinen kuulatulokseni ja Susianalyysin väkevyys. Jyvät kyllä erottuvat akanoista.
Trullientrolleintrallein
11
149
Vastaukset
- tri muu kaa
trilu trali trull tro taaaaa ta
- ei voi olla
Nyt jo vastasi itse itselleen.
- anaalilyyli
anaalilyyliko se siinä?
- Lienee jo
Anuslyyli joutunut hiuppukiihkoon katsellessaan metsästystamineiden kuvia???
Alkaa trullittamaan...
- PERSIISIIN
/CC:n -- Sir BB:n juttuja havaittavissa avausviestissä.
Heh heh, kylläpäs täällä taas rikkaruohot rehottavat. Noh, Susianalyysi on väkevää myrkkyä.
- pärCC
Luodessasi (=keskosen synnytys) susianalyysiä, kontaminoiduit siis tällä väkevällä myrkyllä?
Tästäkö johtuukin örvellys? - heksametri
Susilyytikko olet meidän kaikkien lempilapsi. Mielelläsi temppuja sirkuksessasi esität koska, pikku aploodit ja hurraa huudot saavat sinusta vilpittömän esiintyjän esiin.
Harmi vain sirkus numerosi on jo ollut ptkään kerran purtua kauraa.
Kun uusit esiintymis numerosi palaan sitten asiaan ja totean sitte onko edistystä tapahtunut.
ps. ne joululahja minuuttinovellit joita lupailit joulun alla eipä ole viel näkynyt... no se siitä, ens joulus sitten??Minähän laitoin oikein tosi kovan ja ison paketin, mutta jostain syystä se vaan poistettiin lahjalistalta. Et vissiin ehtinyt lukea sitä? Harmittaa, oli se vaan niin hieno paketti. Minä pidän aina lupaukseni.
- kovan ja ison paket
Susianalyytikko kirjoitti:
Minähän laitoin oikein tosi kovan ja ison paketin, mutta jostain syystä se vaan poistettiin lahjalistalta. Et vissiin ehtinyt lukea sitä? Harmittaa, oli se vaan niin hieno paketti. Minä pidän aina lupaukseni.
... siis oliko sulla köntsä housuissa ?
- NescitVoxMissaRevert
Hehh ehehehh hheiihhhehiiih!! Vai ei sulla oo muita nimimerkkejä... Hihhhiihhehhehh.. Suurhahmo ja sanansäilää... Hiiih.. Kielikuvia ja kuulantyötöä.. Hhehehhiiuhhh... Väkevä pelkurihupakko... Hiihehheh ajattelee pikkuaivoillaan apinalaumassa,.. Hheeggegrröööh!!!! Pelkäämätön mestari.... Hhhäähäähähähää.... Ei turhaa sensurointia...heehh ei turhia nimimerkkejä.. Hhääähähähä pelkäämättä mitään nimeni takana seison.. Hehh tai ainakin nimimerkkieni... Hhäähähähä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086