Ravintolat täyttyvät

kun tipattoman tammikuun viettäjät ryntäävät sankoin joukoin viikonloppuna nokan valkaisu kuurin jälkeen taas ravintoloihin.

16

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • saparanta

        Googleta lausunnon antajan kokoomuslaisen Sarparannan "ansiot".
        Tuommoisen historian omaavana luulisi pitävä suurimmat mölyt mahassaan..


    • Pysyn kotona

      Eipä taija tulla lähettyä.

      • ei enää metallimies

        Tämä vuonna 97 perustettu yritys pitäisi ottaa itsestään niskasta kiinni, nykyinen omistaja pitäisi ymmärtää, ettei nykyjohto ja itse omistaja eivät pysty ratkaisemaan ongelmaansa, ratkaisu olisi yksinkertainen myisi yrityksensä jollekkin, jolla olisi investointi haluja tulevaisuuteen.
        Suurin asiakas tilaa tuotteensa Kiinasta, ei pidä enää haikailla sen yrityksen perään, pitää etsiä uusia ulottuvuuksia, tällä hetkellä tehdään tuotteita, jotka tehdään tappiolla.
        Työntekijöitä lomautetaan muutamaksi päiväksi ja kutsutaan takaisin töihin ja harjoittelijoita käytetään " paskahommissa" joita muut ei kerkiä tekemään, yksi ihminen tekee montaa hommaa yhtä aikaa ja työnjohtaja heiluu sählymailansa kanssa ja sotkee ohjelmistoja työkseen, sillä hänellä on keskittymishäiriö, monet lähetyksetkin hän sotki lähtemään vääriin osoitteisiin.
        Siellä ollessani huomasin, että olisi pitänyt tehdä aloitteita, nehän omistaja/työnjohto varasti itselleen omiksi ideoikseen, työnjohtaja tuli monesti kertomaan, että keksi jonkun idean, todellisuudessa, idea oli tullut työntekijältä, että se siitä ideoinnista.
        Firman autossa oli talvirenkaat, josta oli nastat poistettu, sillä ajeltiin kesät talvet.
        Kaikenlaisia juippeja kirjoittaa tällä samalla nimimerkillä, heillä ei varmaan ole muuta tekemistä.


      • pää täynnä

        Minä meen,mutta ei Se vielä täytä kuin yhden penkin. Tietysti saattaahan siinä pääkin täyttyä.


      • HDGDGDHDHDHHD
        ei enää metallimies kirjoitti:

        Tämä vuonna 97 perustettu yritys pitäisi ottaa itsestään niskasta kiinni, nykyinen omistaja pitäisi ymmärtää, ettei nykyjohto ja itse omistaja eivät pysty ratkaisemaan ongelmaansa, ratkaisu olisi yksinkertainen myisi yrityksensä jollekkin, jolla olisi investointi haluja tulevaisuuteen.
        Suurin asiakas tilaa tuotteensa Kiinasta, ei pidä enää haikailla sen yrityksen perään, pitää etsiä uusia ulottuvuuksia, tällä hetkellä tehdään tuotteita, jotka tehdään tappiolla.
        Työntekijöitä lomautetaan muutamaksi päiväksi ja kutsutaan takaisin töihin ja harjoittelijoita käytetään " paskahommissa" joita muut ei kerkiä tekemään, yksi ihminen tekee montaa hommaa yhtä aikaa ja työnjohtaja heiluu sählymailansa kanssa ja sotkee ohjelmistoja työkseen, sillä hänellä on keskittymishäiriö, monet lähetyksetkin hän sotki lähtemään vääriin osoitteisiin.
        Siellä ollessani huomasin, että olisi pitänyt tehdä aloitteita, nehän omistaja/työnjohto varasti itselleen omiksi ideoikseen, työnjohtaja tuli monesti kertomaan, että keksi jonkun idean, todellisuudessa, idea oli tullut työntekijältä, että se siitä ideoinnista.
        Firman autossa oli talvirenkaat, josta oli nastat poistettu, sillä ajeltiin kesät talvet.
        Kaikenlaisia juippeja kirjoittaa tällä samalla nimimerkillä, heillä ei varmaan ole muuta tekemistä.

        Totta joka sana


    • joc joc

      tumputa rauhassa j-pennanen

    • tohtori jees

      Se voi olla terveydelle vaaraksi jos kuukauden tauon jälkeen ahneuksissaan liikaa ottaa.

    • kärsi koira

      Sua vaan vituttaa kun ei ole varaa eikä kuntoa dokailla.

    • jock jock

      kepu on syvältä
      kokoomus on rautaa

    • utamo

      J-Pennanen meni ravintolaan ja hihkaisi herra jumala miten paljon poikia.Nauratti oikein kunnolla kun tipattoman tammikuun viettäjät sankoin joukoin olivat tulleet sinne.Luuli varmaan et nyt kävi säkä,käveli kädet taskussa edes takaisi pitkin poikin salia.

    • mie en jonota

      Suomalaiset ovat jonottaja kansaa, eläkeläiset jonottavat halpaa tarjous kahvia ja nuoriso jonottaa juomaan ylihintaista alkoholia. Jonossa kuuluu olla kurinalaisesti ja etuilijat saavat verta nenäänsä, varsinkin nakkikioski jonossa. Demarit ovat esimerkillisiä jonottajia kun ne seisovat äänestyskarja jonossa pää pystyssä ja rinta rottinkilla. Missä jonossa sinä ruukkaat seisoa?

    • jock jock ojiginal

      Pennanen ei mene javintolaan, penna junkaa.

    • mie en jonota

      Jäipäs sanomatta et minä seison Pennasen jonossa.

    • jocken joll

      Pennanane kadehtii kuppiloissa kävijöitä kun ei ite uskalla, joutus nauretuksi ulos. Sen sijaan pennanen junkaa, aina vajma saanti, joskus jopa viejaissa vasujilla.

    • syy-seuraamus

      Mitä on suomalaisissa ravintoloissa? Ei mitään, ei ainakaan heteromiehille. Suomalaisissa ravintoloissa istuvat maanis-depressiiviset. Masentuneisuus on ainoa syy mennä suomalaiseen ravintolaan. Kukaan mies ei juo kaljaa miesseurassa muuten kuin masentuneena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe