Ravintolat täyttyvät

kun tipattoman tammikuun viettäjät ryntäävät sankoin joukoin viikonloppuna nokan valkaisu kuurin jälkeen taas ravintoloihin.

16

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • saparanta

Googleta lausunnon antajan kokoomuslaisen Sarparannan "ansiot".
        Tuommoisen historian omaavana luulisi pitävä suurimmat mölyt mahassaan..

• Pysyn kotona

Eipä taija tulla lähettyä.

• ei enää metallimies

Tämä vuonna 97 perustettu yritys pitäisi ottaa itsestään niskasta kiinni, nykyinen omistaja pitäisi ymmärtää, ettei nykyjohto ja itse omistaja eivät pysty ratkaisemaan ongelmaansa, ratkaisu olisi yksinkertainen myisi yrityksensä jollekkin, jolla olisi investointi haluja tulevaisuuteen.
        Suurin asiakas tilaa tuotteensa Kiinasta, ei pidä enää haikailla sen yrityksen perään, pitää etsiä uusia ulottuvuuksia, tällä hetkellä tehdään tuotteita, jotka tehdään tappiolla.
        Työntekijöitä lomautetaan muutamaksi päiväksi ja kutsutaan takaisin töihin ja harjoittelijoita käytetään " paskahommissa" joita muut ei kerkiä tekemään, yksi ihminen tekee montaa hommaa yhtä aikaa ja työnjohtaja heiluu sählymailansa kanssa ja sotkee ohjelmistoja työkseen, sillä hänellä on keskittymishäiriö, monet lähetyksetkin hän sotki lähtemään vääriin osoitteisiin.
        Siellä ollessani huomasin, että olisi pitänyt tehdä aloitteita, nehän omistaja/työnjohto varasti itselleen omiksi ideoikseen, työnjohtaja tuli monesti kertomaan, että keksi jonkun idean, todellisuudessa, idea oli tullut työntekijältä, että se siitä ideoinnista.
        Firman autossa oli talvirenkaat, josta oli nastat poistettu, sillä ajeltiin kesät talvet.
        Kaikenlaisia juippeja kirjoittaa tällä samalla nimimerkillä, heillä ei varmaan ole muuta tekemistä.

• pää täynnä

Minä meen,mutta ei Se vielä täytä kuin yhden penkin. Tietysti saattaahan siinä pääkin täyttyä.

• HDGDGDHDHDHHD
        ei enää metallimies kirjoitti:

Tämä vuonna 97 perustettu yritys pitäisi ottaa itsestään niskasta kiinni, nykyinen omistaja pitäisi ymmärtää, ettei nykyjohto ja itse omistaja eivät pysty ratkaisemaan ongelmaansa, ratkaisu olisi yksinkertainen myisi yrityksensä jollekkin, jolla olisi investointi haluja tulevaisuuteen.
        Suurin asiakas tilaa tuotteensa Kiinasta, ei pidä enää haikailla sen yrityksen perään, pitää etsiä uusia ulottuvuuksia, tällä hetkellä tehdään tuotteita, jotka tehdään tappiolla.
        Työntekijöitä lomautetaan muutamaksi päiväksi ja kutsutaan takaisin töihin ja harjoittelijoita käytetään " paskahommissa" joita muut ei kerkiä tekemään, yksi ihminen tekee montaa hommaa yhtä aikaa ja työnjohtaja heiluu sählymailansa kanssa ja sotkee ohjelmistoja työkseen, sillä hänellä on keskittymishäiriö, monet lähetyksetkin hän sotki lähtemään vääriin osoitteisiin.
        Siellä ollessani huomasin, että olisi pitänyt tehdä aloitteita, nehän omistaja/työnjohto varasti itselleen omiksi ideoikseen, työnjohtaja tuli monesti kertomaan, että keksi jonkun idean, todellisuudessa, idea oli tullut työntekijältä, että se siitä ideoinnista.
        Firman autossa oli talvirenkaat, josta oli nastat poistettu, sillä ajeltiin kesät talvet.
        Kaikenlaisia juippeja kirjoittaa tällä samalla nimimerkillä, heillä ei varmaan ole muuta tekemistä.

Totta joka sana

• joc joc

tumputa rauhassa j-pennanen

• tohtori jees

Se voi olla terveydelle vaaraksi jos kuukauden tauon jälkeen ahneuksissaan liikaa ottaa.

• kärsi koira

Sua vaan vituttaa kun ei ole varaa eikä kuntoa dokailla.

• jock jock

kepu on syvältä
      kokoomus on rautaa

• utamo

J-Pennanen meni ravintolaan ja hihkaisi herra jumala miten paljon poikia.Nauratti oikein kunnolla kun tipattoman tammikuun viettäjät sankoin joukoin olivat tulleet sinne.Luuli varmaan et nyt kävi säkä,käveli kädet taskussa edes takaisi pitkin poikin salia.

• mie en jonota

Suomalaiset ovat jonottaja kansaa, eläkeläiset jonottavat halpaa tarjous kahvia ja nuoriso jonottaa juomaan ylihintaista alkoholia. Jonossa kuuluu olla kurinalaisesti ja etuilijat saavat verta nenäänsä, varsinkin nakkikioski jonossa. Demarit ovat esimerkillisiä jonottajia kun ne seisovat äänestyskarja jonossa pää pystyssä ja rinta rottinkilla. Missä jonossa sinä ruukkaat seisoa?

• jock jock ojiginal

Pennanen ei mene javintolaan, penna junkaa.

• mie en jonota

Jäipäs sanomatta et minä seison Pennasen jonossa.

• jocken joll

Pennanane kadehtii kuppiloissa kävijöitä kun ei ite uskalla, joutus nauretuksi ulos. Sen sijaan pennanen junkaa, aina vajma saanti, joskus jopa viejaissa vasujilla.

• syy-seuraamus

Mitä on suomalaisissa ravintoloissa? Ei mitään, ei ainakaan heteromiehille. Suomalaisissa ravintoloissa istuvat maanis-depressiiviset. Masentuneisuus on ainoa syy mennä suomalaiseen ravintolaan. Kukaan mies ei juo kaljaa miesseurassa muuten kuin masentuneena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe