Helsingin sosiaali- ja terveysviraston päihdeklinikalla - katkolla - on nyt sitten luettu Aku Ankkoja, useita romaaneita ja katsottu dokumentti. Tällaista pukkas:
”VAIN RAKKAUS VOI ENÄÄ MINUT PELASTAA
Mitä voisin enää sanoa, olen ihan turta.
Olen hyvin onnellinen siitä, että olen saanut kokea elämäni aikana niin paljon ja olen saanut kokea sen jalat alta vievän, salamoivan ja intohimoisen rakkauden, jollaista jotkut ihmiset eivät saa kokea koko elämänsä aikana.
Tulen suremaan Juliaa joko joka sekunti, joka minuutti koko loppuelämäni ajan. Hänellä oli samanlainen kova rakkaudenkaipuu kuten minullakin. Hän haaveili lapsista ja perheestä ja siksi olen hänen kunniakseen päättänyt, että tulen antamaan tuleville lapsilleni sellaiset nimet, joista Julia haaveili omille lapsilleen. Toiveissani olisi kaksi lasta, ehkä kolme jos siihen enää ehdin.
Katsoin eilen vieroitushoidossa koskettavan dokumentin "nuorena kuolleet" joka kertoi jenkkikaunottaresta Sharon Tatesta, joka murhattiin ollessaan vain 26-vuotias ja vielä raskaanakin! Hänen aviomiehensä oli kuuluisa elokuvatuottaja Roman Polanski.
Samaistuin todella paljon hänen itkevään siskoonsa joka oli ainoa perheestä, joka oli jaksanut lähteä puolustamaan ja todistamaan oikeuteen siskonsa puolesta. Niinkuin Julia teki minulle ollessani oikeudessa ja Julia todellakin puhui totta!!!!! Ex-aviomieheni Arto oli se, joka valehteli ihan päästä jalkoihin, hän on kuin pinokkio, nenä vain kasvaa kokoajan valehdellessa.”
Osa 1 (2).
29.1.14: Tuksu on "ihan turtana" ja vilauttelee rakkauskorttia..
42
2054
Vastaukset
- Arton nenä kasvaa 2
Jatkoa, osa 2 (2):
”Nuorena kuolleita ovat myös mm. yksi suosikkilaulajistani eteläamerikkalainen Selena (Dreaming of you on yksi lempibiiseistäni) ja hänet ampui kateellinen managerinsa, lihava Ursula, paholaisen näköinen nainen.
Selenakin haaveili lapsista ja perheestä yhdessä poikaystävänsä kanssa.
Laulaja Aaliyah kuoli järkyttävällä tavalla alle 3-kymppisenä lentokone-onnettomuudessa ja ehkä yksi kuuluisimpia nuorena kuolleita oli legenda, Marilyn Monroe.
Minä en muuten todellakaan lopeta keikkailua nyt!!!! Päinvastoin, tästä se vasta alkaa! Nyt alkaa keikkakiertue Julia Tukiaisen muiston kunniaksi ympäri Suomea, jossa tulemme soittamaan Julian lempikappaleita mm. Alexandra Burken: Hallelujah, Tricky: Excess, Hurts: Wonderful Life, Hurts: Stay, Yohanna: Is it over now, Selena: Dreaming of you, Eagles: Hotel California jne. jne.
Julia oli minun sydämeni, osa sielustani josta nyt on revitty osa pois hänen kuolemansa myötä, hän oli minun päivänsäteeni, voimani ja toivoni ja rakkauteni.
Uskon, että yksi asia, miten pystyisin edes jotenkin toipumaan tästä vähitellen, olisi joku ihana mies ja rakkaussuhde. Olen ollut lähestulkoon kokonaan selibaatissa viimeiset 2 vuotta ja melkein tarkoituksellakin pyörinyt paljon homoseksuaalien kanssa, koska läheisyys on jotenkin ahdistanut minua enkä halua tulla enää petetyksi ja rikotuksi.
Luin katkolla useita romaaneja, yksi oli suosikkikirjailijani Danielle Steelin kirja: "Unelmien lapset" joka kuvasi hyvin myös sisarkateutta, sekä luin eroottisen romaanin jonka jälkeen mieleeni tuli kuin pitkän unen jälkeen miehen ja naisen välinen rakkaus ja intohimo. En ole edes ajatellut sitä pitkiin aikoihin. En kestä enää rikotuksi tulemista.
Pidän paljon uudesta punaisesta hiusväristäni, ja aion ehdottomasti ottaa uuden pitkän hiustenpidennyksen, rakastan pitkää ja paksua tukkaa ja se on lavalla näyttävän näköinen. Lisäksi pyöreisiin kasvojeni piirteisiin sopii pitkä tukka, mielestäni lyhyt tukka vanhentaa minua.
En koe olevani ollenkaan vanha, vaikka olen jo 35 vuotias. Tunnen edelleen olevani nuori, haavoittuvainen pikkutyttö joka kaipaa miehen turvaa ja tukea.”
Osa 2 (2).
7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/VAIN-RAKKAUS-VOI-ENAA-MINUT-PELASTAA/1031139 - Arska, Hermannista
Kirjoituksesta voinee päätellä, että:
Tuksu on löytänyt Töölön päihdekatkoasemalta nallekarhumaisen, karismaattisen miehen, joka on tumma ja komea liikemies, Arska Hermannista. Tuksu aikoo hänen kanssaan naimisiin, toivoo kahta lasta, ehkä kolmekin. Lasten nimiksi tulevat kuolleen Julian syntymättömien lapsien nimet.- Ruutana >> Pinokkio
Hampaattomasta Ruutanasta tehtiin tällä kertaa Pinokkio:
http://www.vrijspreker.nl/wp/wp-content/media/2008/12/pinokkio.jpg
- harski
Ahaa, se ketku on nyt paikallistettu. Arska teki siskolikalle kaksoset ja on luistanut ruokoista. Me veljekset pannaan lätty lätisemään, kun saadaan Arska kiinni. Ehkä se tapahtuu jo Tunkin seuraavalla keikalla. ;-)
- simps-akka
Taas on Tunkioinen tilannut lastin hattuilevia vastineita. Miksi se jatkaa tätä linjaa?
- Satutädiltä uudet sa
Kirjoituksesta voi todellakin päätellä asioita:
-MITÄÄN EI OLE OPITTU.
-Samat mytomaanikon puheet jatkuvat.
- Juliaa nyt surraan sitten loppuelämä, muiden surema suru ei ole MITÄÄN JOHANNAN TUNTEMAN SURUN RINNALLA, tai edes verrattavissa siihen....muistakaa nyt ihmeessä se !!!!!!
-Nyt keikoilla siiten kuunnellaan TUNTI Julian lempikappaleita tuksun juodessa ja parkuessa niiden aikana.
-Eli DJ TUKSU on nyt uusien keikkojen aihe ja rooli......vetäkää siitä näädät.
- Muksuja pitäisi edelleen tehdä....mistä löytyy se siittäjä joka kestää alkoholistia, joka hakkaakin vielä.
- Haave ja mielikuvitusmaailma ei ole hävinnyt mihinkään......
Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa tuollekin satuilulle......
Mitä seuraavaksi keksitään....kenet haukutaan.....kenen kmppuun seuraavaks hyökätään ja koska pitäisi taas pyydellä anteeksi :)- Sullakin mielenkiinn
Samaa mieltä kyllä että mitään tuksu ei taaskaan oppinut, se ei tule kyllä koskaan muuttumaan. Tuksulle katko ei ole mitään muuta kun ilmaset sapuskat, puhtaat vuodevaatteet ja lämmin sähköllinen "kämppä". Plus saa huomioo ja empatiaa henkilökunnalta. Sitten ei muutakuin "uuteen nousuun" sielu ja ruumis ravittuna ja taas jaksaa kunnes ilmainen ylläpito kutsuu.
Sais kutsuu Hämeenlinna jo, vaikka ei sekään Tuksua pysäytä. Taparikollisethan jo maailman sivuun käyttäneet vankilaa "lepokotina" että sitten jaksaa taas rällästää ja ryypätä. Ne osaa ajoittaa tuomionsa niin, että talvet levätään vankilassa ja kesät rällätään. - Mikä kevät edessä!
Sekaisinhan Tuksu on, ja hänen todellisuudentajunsa on järkkynyt pahasti.
- Näätämöläinen
Olen ollut täysin tsykoosissa kaikien meidän näätien puolesta, kun tuksu meni/joutui puliukkojen lepokotiin.
Ei kai vaan mitään ole opittu tai otettu varteen...
x----------------------------------------------------------------------------------------------------------x
Minä en muuten todellakaan lopeta keikkailua nyt!!!! Päinvastoin, tästä se vasta alkaa! Nyt alkaa keikkakiertue Julia Tukiaisen muiston kunniaksi ympäri Suomea...
x---------------------------------------------------------------------------------------------------------x
Kun lukasin tämänkertaisen suuhun noussen sairaalanmakuisen röyhtäyksen, huomaan ei ole hätää kaikki on ennallaan.
Parasta on tietysti haaveilu lapsista, kun on vuosikausia rääkätty rakkeja ja niillä on treenattu niin lapsethan tästä vielä puuttuu.
Viihdeosiossa muistellaan täysin yllättäen Jullia, nuorena nukkunutta enkeliä joka toteutti "lähes kaikki haaveensa. Kuka meistä on esimerkiksi potkaissut täysin viattomalta hampaat kurkkuun, tosi harva(hammas.)
Jullihan haaveili eläessään paljon, hyvin paljon. Lapsien nimet mietittiin tietysti etukäteen, toimiva parisuhde ja itsenäinen elämä on liioiteltu juttu.
Johki onneksi on akuankka terapiassa visioinut jopa kolmesta lapsesta, jullin muistoksi.
Nimethän vois olla Euroshopper ja Ruska, joka upea nimi lapselle.- nimiehdotuksia
Epäilemättä Ruska olisi yksi nimi, mutta ei parane unohtaa Roseetakaan? Poika vois olla Jallu?
Ruska, Rose ja Jallu, vähän kuin Tupu, Hupu ja Lupu? - yrjö
nimiehdotuksia kirjoitti:
Epäilemättä Ruska olisi yksi nimi, mutta ei parane unohtaa Roseetakaan? Poika vois olla Jallu?
Ruska, Rose ja Jallu, vähän kuin Tupu, Hupu ja Lupu?Yrjö unohtui.
- 11+4
nimiehdotuksia kirjoitti:
Ruska, Rose ja Jallu, vähän kuin Tupu, Hupu ja Lupu?Veljekset Otto ja Yrjö !
- huonosti loppuu
Useita romaaneja lukenut... Yeah right.... On se pihalla, on kertakaikkiaan pihallllaaa!!!
- On se lukenut.
Useita romaneja. Riksun romanit ja Salon pippelipuristajan romani.
- Hedmannet
On se lukenut. kirjoitti:
Köpa ja Tepa Hedman, Riihimäki.
- Salon Lp
On se lukenut. kirjoitti:
Joni Virtanen, Salo
- jorriini
Tunkero on erään tiedon mukaan tukevasti nousuhumalaisella uralla. Nythän kunto kestää ainakin huomiseen.
- Laguuni
Minä ihmettelen kuinka inhmiset jaksavat mollata jatkuvasti Johannaa.
Hänellä ei varmasti ole hyvä olla, on surua ja murhetta riittämiin.Ei saa lyödä lyötyä, täytyisi vähän edes ymmärtää.
Siitä minä olen katkera jollei hän pidä eläimistään hyvää huolta, koska eläimillä ei
ole muuta kun se ihminen, joka huolehtii ja rakastaa.
Muuten toivon Johannalle kaikkea hyvää, mutta yritäthän ryhdistäytyä, elämä tarjoaa sinulle varmaankin vielä kaikkea hyvää. - Tsykitari
Johanna ihan selvästi on myös läheisriippuvainen.
- Viljolle kans´
Onhan se läheisriippuvainen, kun toisen ihmisen täytyy pitää kädessä, kun mies nylkyttää puolikovalla rapakaarten välissä. Itse kertoi tuon.
- Kolmen kivaa
Tuksu kertoi 29.1. todellakin niin, että Juha pitelee häntä kädestä kiinni, kun miehet naivat Tuksua:
"Koska olen ollut niin ihastunut tähän minua nuorempaan poikaan, en ole kertakaikkiaan pystynyt rakastelemaan muiden miesten kanssa, paitsi (tämä kuulostaa pervolta) silloin olen voinut rakastella jonkun toisen kanssa, kun tämä nuorempi poika, johon olen ihastunut, on ollut vieressäni ja pitänyt minust kädestä kiinni." - hyiolkoon!
Kolmen kivaa kirjoitti:
Tuksu kertoi 29.1. todellakin niin, että Juha pitelee häntä kädestä kiinni, kun miehet naivat Tuksua:
"Koska olen ollut niin ihastunut tähän minua nuorempaan poikaan, en ole kertakaikkiaan pystynyt rakastelemaan muiden miesten kanssa, paitsi (tämä kuulostaa pervolta) silloin olen voinut rakastella jonkun toisen kanssa, kun tämä nuorempi poika, johon olen ihastunut, on ollut vieressäni ja pitänyt minust kädestä kiinni."siis miten ällöttävää. Siellä marokossako tuo kuului siihen "täyshoitoon"ja juha piti kädestä kiinni, kun rouvaa höylättiin? yöööööööööööööök...nyt tule ykä ihan väkisin
- Blunts
hyiolkoon! kirjoitti:
siis miten ällöttävää. Siellä marokossako tuo kuului siihen "täyshoitoon"ja juha piti kädestä kiinni, kun rouvaa höylättiin? yöööööööööööööök...nyt tule ykä ihan väkisin
Olik se se karismaattinen lääkäri joka tuli paikalle kun Johki ja juha olivat kuumassa kylvyssä? Oli varmaan ylitsepääsemättömän kiihottava näky ja pulahti messiin.
- Arabi hoiteli Tuksun
Blunts kirjoitti:
Olik se se karismaattinen lääkäri joka tuli paikalle kun Johki ja juha olivat kuumassa kylvyssä? Oli varmaan ylitsepääsemättömän kiihottava näky ja pulahti messiin.
Sille lääkärille, josta huokui "rauhallisuus ja rakkaus", maksettiin karvavisalla.
Dolls Diary 13.1.14 kertoi lääkärin hotellikäynnistä näin:
"... Joku paikallinen vanhempi arabilaakari tuli onneksi paikalle huoneeseen nopeasti. Han otti verenpaineeni, sydanaanet, ja jutteli samalla minulle rauhoittavasti, toivoisin etta kaikki laakarit toimisivat samalla tavalla kuin han.
Han vakuutti, etten kuole, ja minulla on voimakkaat pelkotilat, joihin tarvitsen voimakkaan laakityksen. Monet laakarit pihtailevat esim. rauhoittavia reseptilaakkeita mutta tama henkilo toimi juuri painvastoin. Han pyysi minulta valittomasti tietoa siita mita laakkeita minulle on maaratty..." - 4ällää=4seinäkelloa
Arabi hoiteli Tuksun kirjoitti:
Sille lääkärille, josta huokui "rauhallisuus ja rakkaus", maksettiin karvavisalla.
Dolls Diary 13.1.14 kertoi lääkärin hotellikäynnistä näin:
"... Joku paikallinen vanhempi arabilaakari tuli onneksi paikalle huoneeseen nopeasti. Han otti verenpaineeni, sydanaanet, ja jutteli samalla minulle rauhoittavasti, toivoisin etta kaikki laakarit toimisivat samalla tavalla kuin han.
Han vakuutti, etten kuole, ja minulla on voimakkaat pelkotilat, joihin tarvitsen voimakkaan laakityksen. Monet laakarit pihtailevat esim. rauhoittavia reseptilaakkeita mutta tama henkilo toimi juuri painvastoin. Han pyysi minulta valittomasti tietoa siita mita laakkeita minulle on maaratty..."Jopa marokkolainen vanhempi lääkäri on niin fiksu, että tajuaa koska on vedetty viinaa ja nappia sekaisin ja takuulla sanonut, ettei saa vetää sekaisin........
Tuosta jutusta unohtui aas mytomaanikon seuraava stoori jonka mukaan OLTIIN TIPUTUKSESSA......jälleen kerran.
Ensin MELKEIN JOUDUTTIIN ja seuraavassa jo OLTIIN TIPUTUKSESSA.
Kaikki on niin hyvin, kunhan vaan ei pihtailla pillereissä.....lääkäri maailman paras jne.....
Mä en enää usko mihinkään mitä tää akka selostaa........
Aerto on taas valehdellut oikeudessa, muttei tää neljän ällän neiti sitä tajua että on olemassa kirjallisia todisteita ja muitakin todistajia näissä sen oikeuskeisseissä.....
Sen on ihan turhaa taas kerran syyttää Aertoa pinokkioksi ja Julle on taas niin glooriaa, ettei pillerist ketään muuta niin ylevää tiedäkään.....
Vatikaaniin vaan anomus, kolme ihmetekoa jullelta ja kas, jossulla on oma PyhäJulia sen jälkeen !!!!!!
Ei muuta kuin adressia keräämään......
Ja jossu, tuolla viinapillerimäärällä, norsukin olisi turta....... - Taistelunorsu
4ällää=4seinäkelloa kirjoitti:
Jopa marokkolainen vanhempi lääkäri on niin fiksu, että tajuaa koska on vedetty viinaa ja nappia sekaisin ja takuulla sanonut, ettei saa vetää sekaisin........
Tuosta jutusta unohtui aas mytomaanikon seuraava stoori jonka mukaan OLTIIN TIPUTUKSESSA......jälleen kerran.
Kaikki on niin hyvin, kunhan vaan ei pihtailla pillereissä.....lääkäri maailman paras jne.....
Aerto on taas valehdellut oikeudessa, muttei tää neljän ällän neiti sitä tajua että on olemassa kirjallisia todisteita ja muitakin todistajia näissä sen oikeuskeisseissä.....
Sen on ihan turhaa taas kerran syyttää Aertoa pinokkioksi ja Julle on taas niin glooriaa, ettei pillerist ketään muuta niin ylevää tiedäkään.....
Vatikaaniin vaan anomus, kolme ihmetekoa jullelta ja kas, jossulla on oma PyhäJulia sen jälkeen !!!!!!
Ja jossu, tuolla viinapillerimäärällä, norsukin olisi turta.......Sotanorsu on toinen juttu!!!1!
- Ikonimme
Jopa marokkolainen vanhempi lääkäri on niin fiksu, että tajuaa koska on vedetty viinaa ja nappia sekaisin ja takuulla sanonut, ettei saa vetää sekaisin........
Ja jossu, tuolla viinapillerimäärällä, norsukin olisi turta.......Saint Julia: http://holy-icons.com/site/wp-content/uploads/Julia.jpg
- Julia-mitali
Ja jossu, tuolla viinapillerimäärällä, norsukin olisi turta.......Julia-mitali, joka tulee myyntiin ensi maanantaina:
http://www.chainzonline.com/media/silver-st-julia-medal-es9748.jpg
- wälskäri
Olipa halpa lekuri, jos varvi Tunkeron kera riitti. Ihan Suomen terveyskeskusmaksun tasoa hinnaltaan.
- Paikal. kulttuuri
Jo Sauna-Arabi-deittinsä ajoilta Tuksu tiesi, etteivät arabit ole niin tarkkoja tavaran laadun päälle. Ja voihan olla, että kaveri otti maksun luonnossa molemmilta samalla visiitillä.
- Sairast-a
Nämä tunkion mainitsemat työstöt joissa on hintti pidellyt kädestä, on johkin työtä.
Jollain tavalla pitää päihteiden käyttö rahoittaa, hyi saa-tana niitä jotka tosta maksaa.- Komeakasvoinen
Se on Tuksun työtä, totta, eikä siinä voi komeakasvoinen poikaystävä muuta tehdä kuin pidellä kädestä.
- kdkdjdjdjjzzjjzjd
Komeakasvoinen kirjoitti:
Se on Tuksun työtä, totta, eikä siinä voi komeakasvoinen poikaystävä muuta tehdä kuin pidellä kädestä.
jdjdjdjd
- osamaksulla vielä
kdkdjdjdjjzzjjzjd kirjoitti:
jdjdjdjd
miksi Soneralla on rajattu netin käyttö kun esim. Saunalahdella on netin käyttö täysin rajaton
- Vertailua
osamaksulla vielä kirjoitti:
miksi Soneralla on rajattu netin käyttö kun esim. Saunalahdella on netin käyttö täysin rajaton
Kannattaa vertailla operaattoreita ennen operaattorivalinnan tekoa, jos vaihtoehtoja ja valinnanvapautta on olemassa.
- Erilaiset verkot
Vertailua kirjoitti:
Kannattaa vertailla operaattoreita ennen operaattorivalinnan tekoa, jos vaihtoehtoja ja valinnanvapautta on olemassa.
Verkkojen peittoalueissa on vaihtelua eri puolilla Suomea. Soneralla voi olla joitakin viranomaisvelvotteita taakkanaan 1990-luvun peruna?
- Rafaell
Koko kansan Johanna pitäisi kiireesti saada pakkohoitoon!!!
- Must - impossibal
No milläs sen viet ??? Suomessa tuo pakkohoito taitaa olla menneen talven lumia, toteutuu nykysin tosi harvoin.
- Vääjäämätön kouru
Must - impossibal kirjoitti:
No milläs sen viet ??? Suomessa tuo pakkohoito taitaa olla menneen talven lumia, toteutuu nykysin tosi harvoin.
Totta, asiassa on iso kynnys ja melkoisesti byrokratiaakin. Mutta Tuksun kohdalla kynnys alkaa olla varsin matalalla, ja pohjustusta jo tehty mm. äidin toimesta.
- Seuraava temppu
Vääjäämätön kouru kirjoitti:
Totta, asiassa on iso kynnys ja melkoisesti byrokratiaakin. Mutta Tuksun kohdalla kynnys alkaa olla varsin matalalla, ja pohjustusta jo tehty mm. äidin toimesta.
Seuraava väkivaltainen tempaus voi viedä Tuksun laitokseen automatic.
- itku ja vaikerrus
oivoi, tätä surunmäärää, Tauskikin hylkäs rapujuhlien kuningattaren ja meni naimisiin. Mitäs kviini nyt tekee? Olkalaukkukaan ei suostu kuin korkeintaan pitään kädestä kiinni?
- Kättä pidempää
Onko yksinkertaisesti vaan lähdettävä Keltaisessa Ruusussa käymään:
http://www.keltainenruusu.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801