Mikä teki vaikutuksen

Anonyymi-ap

että ihastuit kaivattuusi? 🔥

60

1097

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hymy

• Anonyymi

Miten hymyilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hymyilee

Kivasti.

• Anonyymi

No jooh joku hammaspeikko FCC bb T RW

• Anonyymi

Ymmärrys. Voi kun saisin joskus kertoa hänelle, miten koin.. alkutaipaleen omasta näkökulmastani.

• Anonyymi

Kerro!

Siis livenä, ei täällä.

• Anonyymi

Kerro vaan täällä. Me kaikki halutaan kuulla😁🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro!

Siis livenä, ei täällä.

Kuten kirjoitin, kunpa saisin kertoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten kirjoitin, kunpa saisin kertoa.

Miksi et saisi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et saisi?

Aiotko kauankin tarttua palstasedän jonnin joutavaan trollausjohdatteluun kuin hukkuva oljenkorteen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko kauankin tarttua palstasedän jonnin joutavaan trollausjohdatteluun kuin hukkuva oljenkorteen?

Vihapuhetta, mies kohteena. Kiinteätä heilahtaa vai mitä troijan hevonen? Voimia sinne studioon

• Anonyymi

Läsnäolo, fyysisesti ja henkisesti.

• Anonyymi

Sen kun tietäisi. Vähän mystinen juttu ❤️‍🔥

• Anonyymi

Todellakin

• Anonyymi

Lauluääni, naisellisuus, persoonallinen, seksikäs kokonaisuus...

• Anonyymi

Lauluääni

• Anonyymi

• Anonyymi

En tiedä, se oli jotain kesäkuun alkua pari vuotta sitten, vein hänet autolla paikkaan x, automatka oli jotenki vaivaannuttava ja hiljainen, ihan kun olisi veitsellä leikannut. Jotenkin tajusin sen jälkeen ajaessani kotiin, että tässä on nyt jotain muutakin.

• Anonyymi

:DD

• Anonyymi

Jos hän oli ihastunut, niin olitkos itsekin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän oli ihastunut, niin olitkos itsekin?

Siinä sen jälkeen mä sen tajusin että hupsista, taitaa tässä jotain tunnetta olla omalta puolelta. Vaan en tiedä oliko tällä toisella. Eikä sillä väliä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:DD

Tunnistitko?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistitko?

Ei tämä Hepsankeikka mitään palstasedän soopan seasta tunnista kuhan eläytyy kateuspäissään

• Anonyymi

Jostain syystä noin kolme vuotta sitten silmäni avautuivat nähdessäni bussissa lyhyen tummatukkaisen miehen. Se oli kaikenkattavaa kiinnostusta siitä lähtien lyhyisiin tummatukkaisiin vanhempiin miehiin. Muun näköiset ja muun ikäiset miehet eivät tee enää minkäänlaista vaikutusta!

• Anonyymi

Oletko siis rakastunut bussissa tapaamaasi mieheen?

Minä tapasin vanhemman naisen pari vuotta sitten (olimme kahden kesken) ja jotenkin minusta on poistunut kyky kiinnostua muista. Vetovoimaa kyllä tunnen mutta en ole koskaan antanut sellaiselle painoarvoa. Aistin itsestäni että jotain ei enää ole. Kiinnostumiskeskusta ei ole enää olemassa. Samalla iloitsen siitä. En ole voinut enää kiinnostua muista romanttisesti, kiinnostus ei saavuta riittävää voimakkuutta. Katselen ikään kuin sivusta miten ihmiset kulkevat ohitseni, huomioin persoonia ja leikittelen ajatuksella että eläisin yhdessä jonkun heistä kanssa, mutta ei. Se on kevyttä ja epäkiinnostavaa. Tietysti mitä enemmän tätä tapahtuu, sitä tietoisemmaksi tulen siitä että elän yksin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis rakastunut bussissa tapaamaasi mieheen?

Minä tapasin vanhemman naisen pari vuotta sitten (olimme kahden kesken) ja jotenkin minusta on poistunut kyky kiinnostua muista. Vetovoimaa kyllä tunnen mutta en ole koskaan antanut sellaiselle painoarvoa. Aistin itsestäni että jotain ei enää ole. Kiinnostumiskeskusta ei ole enää olemassa. Samalla iloitsen siitä. En ole voinut enää kiinnostua muista romanttisesti, kiinnostus ei saavuta riittävää voimakkuutta. Katselen ikään kuin sivusta miten ihmiset kulkevat ohitseni, huomioin persoonia ja leikittelen ajatuksella että eläisin yhdessä jonkun heistä kanssa, mutta ei. Se on kevyttä ja epäkiinnostavaa. Tietysti mitä enemmän tätä tapahtuu, sitä tietoisemmaksi tulen siitä että elän yksin.

Erittäin uskottava monologi tämäkin, palstasetä. Perustuu varmaan siihen että sinä itse se lyhyt mies olet nähnyt naisen bussissa, tai dösässä. Ei missään nimessä nyssessä. Niissä on niin korkeat penkitkin esim ja

• Anonyymi

Machomies 💪
      sopivasti pahis. Pilke silmäkulmassa. Ollaan hyvin samantyyppisiä. Hyvä huumori, rauhallisuus. Komein mies jota kohtaan en ikinä ole tuntenut näin. 🥵

• Anonyymi

Saavuttamattomuus viehättää, tämä on ihan selvä asia ja todennäköisesti liittynee jotenkin toksisuuteen

• Anonyymi
        UUSI

Eli saavuttamaton nainen aiheuttaa aggressiota? Ilmeisesti näin toisinaan. Voimia

• Anonyymi

Uhkea povi 🤤

• Anonyymi

🧅🧅
        Daisarit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🧅🧅
        Daisarit

Sipalit huh huh 🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sipalit huh huh 🤤

😛😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😛😜

Nyt riittää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😛😜

Koen olevani stadilainen ja ihan modernikin, mutta tuo sipalit ei ole minulle tuttu? Taitaa olla teinien kieltä eli mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koen olevani stadilainen ja ihan modernikin, mutta tuo sipalit ei ole minulle tuttu? Taitaa olla teinien kieltä eli mitä se tarkoittaa?

Taitaa olla maaltatulleiden murresana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla maaltatulleiden murresana.

Joo ei ole stadia. Jotain nykymurretta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä arvelinkin kun en tunnistanut..
        Eiks noi maalaiset voisi mennä omalle maalaisille suunnatulle foorumille? Tosi noloja ilmaisuja. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä arvelinkin kun en tunnistanut..
        Eiks noi maalaiset voisi mennä omalle maalaisille suunnatulle foorumille? Tosi noloja ilmaisuja. :/

Niin tai teineillä on myös uusia sanontoja. Omat lapset ei koskaan oppineet stadia kun omissa porukoissaan eivät sitä puhuneet. Joudun aina selittämään mitä ne sanat tarkoittaa 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehittyvä nuori naisihminen mm pirkanmaan murteem mukaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kehittyvä nuori naisihminen mm pirkanmaan murteem mukaan

Kolvi taas on sellainen nuori orhi, joskus pillastunut yksilö

• Anonyymi

Ei o kaivattua enkä ole itse ihastunu enään vuoskymmeniin johtuu niistä turhista syytöksistä tykästyin siksi että sain helpon vaivattomasti suutahtamaan

• Anonyymi

Hymy ja vattumaisuus, se nainen on dymanttia

• Anonyymi
        UUSI

Kohdistuuko se muihin vai sinuun se kulmikkuus?

• Anonyymi

Piti kuin kukkaa kämmenellä. Vaikka niin karu ja ronski niin silti käyttäytyi kuin herrasmies, aina.

• Anonyymi

Mulla seisoo just, tulee tuolta kalsarin välistä ulos.

• Anonyymi

Aikooko karata omille teilleen 🤭

• Anonyymi

Kattelin hänen fb-profiilia jo ennen kuin hakeuduin seuraansa. Sillä tiellä olen. Jos kahdeksatta vuotta. En tiiä ihan tarkalleen syytä. Intuitio kai sen sanoi. Joku naksahti kohilleen.💥🔥❤️‍🔥
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Käytitkö mies ihan omaa kuvaasi tässä ihanassa profiilissa?😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytitkö mies ihan omaa kuvaasi tässä ihanassa profiilissa?😆

Niin juuri troijan hevonen- irenriteettirikos tai sellaisesta syyttäminen perusteetta, valitse itse höyryissä huslaillen

• Anonyymi

Koko mies oli vaan niin ihana ja komea, etten ollut nähnyt mitään sellaista ikinä ennen. Ei siinä ollut muuta vaihtoehtoa, kuin ihastua. Nykyään se on rakkautta.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä tietenkin, mutta syy miksei asia ole tämänkään esittämäsi leidin kanssa edennyt liittyy siihen, ettei hän halua?

• Anonyymi

vaikuttaa terveeltä eikä piilosekopäältä joidenka vuoksi olen sulkeutunut entisestään

• Anonyymi

Kai hän joku sielunkumppanihörhöläinen sitten on. Sielut yhdistyi ennen henkistä yhteyttä niin ollut vähän vaikeaa, koska sielut tunnisti toisensa ennen kuin oma tietoisuus, se pistää vähän sekaisin.

• Anonyymi

kaikki niin verenpaineet silmien paineet juttuja ennen jotain leikkausta jooh

napppulaq-juttu koska minkä sormessa oleva juttu leikkauksen aikana niin umiurui johonkin tuolin kahvaankin sellainen no hah jooh

• Anonyymi

ihastuin häneen kokonaisuutena kun hän käveli koiransa kanssa ohi..
      hänen kanssaan jokainen hetki oli/on juhlahetki
      taiallista.. kipinöivää

Ja

• Anonyymi
      UUSI

Yhdessä nauraminen, iloittelu ja hassuttelu, sanavalmius, ihana ääni. Huumormies hurmasi minut läpällä.

Olen se minäkin koomikko, itseasiassa koko elämäni on yhtä vitsiä. 🪰

• Anonyymi
        UUSI

Niin sinun elämäsi onkin iso vitsi, naisena esiintyvä kekkeruusi. Eikä ees hauska sellainen

• Anonyymi
      UUSI

Kuvittelen aina että nainen jotenkin ymmärtäisi minua ja välittäisi. Vaikka ei oikeasti voi välittää kun olen vaan joku. En jaksa enää.

• Anonyymi
      UUSI

Lempeys, kiltteys, ymmärrys, uteliaisuus, rohkeus, avoimuus, itsevarmuus. Se ettei hän hyllänyt minua heti vaikka kerroin asian mikä olisi voinut saada häipymään. Antoi minulle uskoa että minuakin voi rakastaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      3741
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1371
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      52
      1323
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1232
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1182
    6. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      30
      1121
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1097
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      55
      950
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      922
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      898
    Aihe