Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
Tunnustan
Anonyymi-ap
391353
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- PERUSSUOMALAISET OHITTI KOKOOMUKSENPerussuomalaisten nousu jatkuu ja nyt jäi ennustusten mukaisesti Kokoomus taakse. Suomalaiset arvostavat Perussuomalaisten hyvää työtä hallituksessa ja suunta on oikea kohti huhtikuun vaaleja. https://yle.fi/a/74-202502…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
Vastaukset 39
Vanhimmat
Et kyllä erittäin hyvin peitä mutta sarjan uskoa niin 😅❤️ olet rakas
Saathan
Ei miehet osaa peittää tunteita naiselta. Joskus ollaan vaan niin kuin ei huomattaisi ❤️
Luulet peittäväsi, mutta silmäsi eivät valehtele👀
Aina ei tartte toimia vaikka tietäisikin. Niin on parempi.
Olet niin vanhanaikainen mies?
Ihana jos just sinulta, jota odotellut. Onko tunnisteita antaa mitä kumpikin vain me kaksi tiedämme?
Ei tässä mitään tunnisteita tarvita. Olen rohkea ja laitan sulle sähköpostia, kun aika on sopiva. -nainen
Ainahan se paljon on parempi kuin vähän 🙂
Minäkin eräästä, paljon.
Nähtiin tunti sitten?🤔
Kukaan Jossu🤣
Älä nyt fk*- kuvittele, et joku ois sust kiinnostunut.. 😆😆😆🤣🤣🤣
Näin sillon sattumalta yhtä miestä mutta tuskin hän minua täällä kaipaa. Todella mukavat keskustelut oli. Sama paikka, sama aika ensviikol!
Tiedän...mitä meinasit tehdä asialle?
Mun rakkaus sammui kun en saanut vastarakkautta sinulta. Oon pahoillani. 🩷
Mä huomaan kyl 😘 oli ihana herätä ja huomata että sult oli tullut viesti 😊 Samat tunteet molemmilla ❤️
Kah, loppuko ammukset kesken? 🔫
Ampuma—aserikos havaittu t tukari
Kyllä herra Koohottaja- vesipyssyemojilta näyttää. Kannattaa salakuunnella, kyllä se siitä pulipää
Valkeakosken poliisiin voi myös soitella?
Tai suoraan kylälle? Jatketaanko pelle?
Sulla kaiboi viiraa päässä, sinä luulet että keskustelupalsta realisoituu kaiken aikaa
No joo.. Mitä sillä tunnustuksella tekee jos ei viitsi sanoa toiselle suoraan.
Mää en arvosta.
Hyödytön tunnustus täällä jos et yksilöi tarkemmin kenelle erityisesti tuon olet tarkoittanut mutta kai se on yksitapa kalastaa tuokin jos joku onneton koukkuun tarttuis että paineita pääsis purkaan
Kun kaikki olisikin niin helppoa. On raastavaa välittää yksipuolisesti ja näytellä että kaikki olisi hyvin kun sydän itkee sisällä ja sattuu, aina vaan. Kaikkea hyvää ja rakkautta elämääsi täälä toivottaen, t:näkymätön mies
Tunnustaisit tuon oikeasti irl. Älä peitä tunteitasi vaan anna niiden näkyä, saatat huomata että saat saman takaisin:)
Joskus annoin tunteiden näkyä. Silloin sattui niin pahasti etten halua koskaan enää kokea samaa. Olin liian sinisilmäinen ja tunsin itseni pelleksi kun toinen pyöritti useampaa miestä ja lopulta alkoi seurustella toisen kanssa. Tuntuu vaan että tässä elämässä mun tunteilla ei ole mitään väliä ja merkitystä.
Jatka samalla tavalla vaan ja kiva jos se antaa sulle jotakin hyvää ja arvokasta. Itse ainakin perustan ihan eri asioita kuten fyysistä läheisyyttä ja läsnäoloa, ja toivon että löydät samanlaisen kuin itsekin olet ja joka haluaa samoja asioita.
Kiitos kivoista ja piristävistä sanoista :)
Ole hyvä, nyt vain sitten etsimään sellaista jonka kanssa asiat menevät yksiin ja toiveet kohtaa👍🏻😊
Miksi pitää peitellä? Jos esität mulle, että sä et tykkää, niin mä alan uskoa siihen.
Ohi. Ei ole kkinä pystynyt peittämään. Näkyy metrien päähän.
Et ees peitä sitä.
Oliko palstasetä tällä nikillä jokin ns sanoma? Kerro lehtolapsille
Älä peitä
Olisipa tämä aloitus minulle 🩷
Minäkin tunnusta tämän, mutta välillä en ole pystynyt.
Silmillä sitä ei näe mutta tunnen sen.
Meillä on yhteys joka on sanoja voimakkaampi.
🙂
Hatullako sinä sen peität beibe?