Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
391353
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 39

Vanhimmat

Et kyllä erittäin hyvin peitä mutta sarjan uskoa niin 😅❤️ olet rakas

Äänestä
  • Saathan

Äänestä

Ei miehet osaa peittää tunteita naiselta. Joskus ollaan vaan niin kuin ei huomattaisi ❤️

Äänestä

Luulet peittäväsi, mutta silmäsi eivät valehtele👀

Äänestä
  • Aina ei tartte toimia vaikka tietäisikin. Niin on parempi.

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Aina ei tartte toimia vaikka tietäisikin. Niin on parempi.

Olet niin vanhanaikainen mies?

Äänestä

Ihana jos just sinulta, jota odotellut. Onko tunnisteita antaa mitä kumpikin vain me kaksi tiedämme?

Äänestä
  • Ei tässä mitään tunnisteita tarvita. Olen rohkea ja laitan sulle sähköpostia, kun aika on sopiva. -nainen

Äänestä

Ainahan se paljon on parempi kuin vähän 🙂
Minäkin eräästä, paljon.

Äänestä

Nähtiin tunti sitten?🤔

Äänestä
  • Kukaan Jossu🤣

Äänestä

• Älä nyt fk*- kuvittele, et joku ois sust kiinnostunut.. 😆😆😆🤣🤣🤣

Äänestä

• Näin sillon sattumalta yhtä miestä mutta tuskin hän minua täällä kaipaa. Todella mukavat keskustelut oli. Sama paikka, sama aika ensviikol!

Äänestä

Tiedän...mitä meinasit tehdä asialle?

Äänestä

Mun rakkaus sammui kun en saanut vastarakkautta sinulta. Oon pahoillani. 🩷

Äänestä

Mä huomaan kyl 😘 oli ihana herätä ja huomata että sult oli tullut viesti 😊 Samat tunteet molemmilla ❤️

Äänestä

Kah, loppuko ammukset kesken? 🔫

Äänestä
  • Ampuma—aserikos havaittu t tukari

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Ampuma—aserikos havaittu t tukari

Kyllä herra Koohottaja- vesipyssyemojilta näyttää. Kannattaa salakuunnella, kyllä se siitä pulipää

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Kyllä herra Koohottaja- vesipyssyemojilta näyttää. Kannattaa salakuunnella, kyllä se siitä pulipää

Valkeakosken poliisiin voi myös soitella?

Äänestä

• Anonyymi00044 kirjoitti:

Valkeakosken poliisiin voi myös soitella?

Tai suoraan kylälle? Jatketaanko pelle?

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Tai suoraan kylälle? Jatketaanko pelle?

Sulla kaiboi viiraa päässä, sinä luulet että keskustelupalsta realisoituu kaiken aikaa

Äänestä

No joo.. Mitä sillä tunnustuksella tekee jos ei viitsi sanoa toiselle suoraan.
Mää en arvosta.

Äänestä

Hyödytön tunnustus täällä jos et yksilöi tarkemmin kenelle erityisesti tuon olet tarkoittanut mutta kai se on yksitapa kalastaa tuokin jos joku onneton koukkuun tarttuis että paineita pääsis purkaan

Äänestä

Kun kaikki olisikin niin helppoa. On raastavaa välittää yksipuolisesti ja näytellä että kaikki olisi hyvin kun sydän itkee sisällä ja sattuu, aina vaan. Kaikkea hyvää ja rakkautta elämääsi täälä toivottaen, t:näkymätön mies

Äänestä

Tunnustaisit tuon oikeasti irl. Älä peitä tunteitasi vaan anna niiden näkyä, saatat huomata että saat saman takaisin:)

Äänestä
  • Joskus annoin tunteiden näkyä. Silloin sattui niin pahasti etten halua koskaan enää kokea samaa. Olin liian sinisilmäinen ja tunsin itseni pelleksi kun toinen pyöritti useampaa miestä ja lopulta alkoi seurustella toisen kanssa. Tuntuu vaan että tässä elämässä mun tunteilla ei ole mitään väliä ja merkitystä.

Äänestä

Jatka samalla tavalla vaan ja kiva jos se antaa sulle jotakin hyvää ja arvokasta. Itse ainakin perustan ihan eri asioita kuten fyysistä läheisyyttä ja läsnäoloa, ja toivon että löydät samanlaisen kuin itsekin olet ja joka haluaa samoja asioita.

Äänestä
  • Kiitos kivoista ja piristävistä sanoista :)

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Kiitos kivoista ja piristävistä sanoista :)

Ole hyvä, nyt vain sitten etsimään sellaista jonka kanssa asiat menevät yksiin ja toiveet kohtaa👍🏻😊

Äänestä

Miksi pitää peitellä? Jos esität mulle, että sä et tykkää, niin mä alan uskoa siihen.

Äänestä

Ohi. Ei ole kkinä pystynyt peittämään. Näkyy metrien päähän.

Äänestä

Et ees peitä sitä.

Äänestä
  • Oliko palstasetä tällä nikillä jokin ns sanoma? Kerro lehtolapsille

Äänestä

Älä peitä

Äänestä

Olisipa tämä aloitus minulle 🩷

Äänestä

Minäkin tunnusta tämän, mutta välillä en ole pystynyt.

Äänestä

Silmillä sitä ei näe mutta tunnen sen.
Meillä on yhteys joka on sanoja voimakkaampi.
🙂

Äänestä

Hatullako sinä sen peität beibe?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu