Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko ajan, vai olenko minä hullu? 😂
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
130
2732
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa katellu elokuvia😂
- Anonyymi
Ei tule juuri kateltua
- Anonyymi
Olet sä kieltämättä hieman..
- Anonyymi
Niin sinäkin ja jopa tätä vieläkin enemmän, naisena esiintyvän äijän settejä ”rikastava”…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinäkin ja jopa tätä vieläkin enemmän, naisena esiintyvän äijän settejä ”rikastava”…
Seppä, mestari, hevosenkengittäjä ym, legit eikö vain pahvinen troijan hevonen
- Anonyymi
Ei se hulluutta ole. Joku on vain päässyt ihosi alle, se voi olla ihan kaunistakin.
- Anonyymi
Kauniin hullua
- Anonyymi
No joo... Mä en vain oikein tiedä onko aina hyväksi jos toinen on viiltänyt tiensä ihon alle, varsinkin jos se toinen ei tunne samoin.
- Anonyymi
Samoin tuntuu minusta. 🤍 naiselta
- Anonyymi
Naisetkin piereskelevät, miten pierevätkin.
T. pieremisiin......
- Anonyymi
Se on se korkeamman tason yhteys. Heitä ego jorpakkoon ja tehdään rakkaus todeksi! ❤️
-Marika-- Anonyymi
❤️
🔥
❤️
- Anonyymi
Ihan hulluahan se onki
Kaikki hyvin siis kun noin mietit😂🤪- Anonyymi
On vai 😂
- Anonyymi
Olet ollut soluttautunut sieluuni jo vuosien ajan. 💥
- Anonyymi
Soul snatcher KGB
- Anonyymi
Olemme ainakin lähentyneet näkymättömyydellä ja välttelyllä. Henkistä läheisyyttä ja fyysistä väliä.
- Anonyymi
Siltä se välillä tuntuu, eikä vaan välillä.
- Anonyymi
Vielä tämä, menossa maate mutta toivotan aplle mukavaa viikonloppua sinne, missä olettekin. Näemme joskus, sattumalta.
- Anonyymi
Siltä minustakin tuntuu erään miehen kanssa.
- Anonyymi
Riippuvuus suosittelisin kiertämään sut kaukaa kun olet noin riippuvainen jostakusta ketä et varmasti tunne mu onnea voisen elämän niinkin pilata et hyppäät suuhteeseen ihmisen kanssa etkä ole jostakusta osannu edes laskea irti pärjää kai niin kun oppii sietämään elämää helvetissä
- Anonyymi
Ei tuo terveeltä tavalta tunnu ollenkaan, roikkua ihmisessä joka ei edes pidä sinusta! Jolla ei ole sinulle mitään sanottavaa!
- Anonyymi
Muista aloittajasetä hengittää kun kirjoitat, texti saattaa olla ymmärrettävämpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo terveeltä tavalta tunnu ollenkaan, roikkua ihmisessä joka ei edes pidä sinusta! Jolla ei ole sinulle mitään sanottavaa!
Ymmärsit haluamallasi tavalla et kirjoittamallani tavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista aloittajasetä hengittää kun kirjoitat, texti saattaa olla ymmärrettävämpää
Suosittelen että opettelet luetun ymmärtämistä jos muuten tuottaa vaikeuksia kun pisteet ja pilkut puuttuu enkä keskity oikeinkirjoitukseen ni luet itsellesi ääneen ni selvinnee ymmärrätkö edes puhekieltä kysymyksenä kuinka kirjoitetaan puhekielellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen että opettelet luetun ymmärtämistä jos muuten tuottaa vaikeuksia kun pisteet ja pilkut puuttuu enkä keskity oikeinkirjoitukseen ni luet itsellesi ääneen ni selvinnee ymmärrätkö edes puhekieltä kysymyksenä kuinka kirjoitetaan puhekielellä
Se oli tästä hengästyneestä puheenparrestasi huomauttamisen pointti, hyvä rainman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä henkilö, jonka yrität välillisesti yhdistää näihin palstasedän puheenparsiin itse mitä mieltä siitä, että ratsastat hänen henkilöllisyydellä yrittäessäsi lanseerata tätä kirjavan kukertavan tunikan satuasi, joka perustuu anonyymin palstan kirjoituksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän määrittelee oma vaimo kotona. 🤭 Mustasukkainen dumbo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkut nukkuu ja pisteet myös.
- Anonyymi
Taidetaan olla hulluja kumpikin. Kuljet aina mukanani.
T. Hissinainen, jos muistat....- Anonyymi
Kerro mies lisää tästä hissistä vai sihisetkö missistä? Tietäjät tietää
- Anonyymi
Sinä olet ehkä hullu, koska emme ole toistemme elämässä olleet konkreettisesti koskaan, enkä minä sitä haluakaan! Palstakirjoittelu on riittänyt, mutta en todellakaan pysty edes mielikuvissa meitä samassa tilassa koskaan! Näin olen kokenut sen jälkeen kun kiinnostuin muista ihmisistä!
- Anonyymi
No sitten sun ei kannata aloittajasetä mennä ihmisten seuraan
- Anonyymi
Joo, niinhän se oli.
- Anonyymi
Täällä moni muukin kokee noin, yhteistä on se että jokainen kokee noin ihan yksinään... Kokeilepa kertoa joku nimi, niin huomaat, ettei kukaan enää sitten vastaa.
- Anonyymi
Tämä, mäkin, jokainen rakastunut, voi samastua. Mutta parempi näin: tunteiden kanssa kuin ilman. Ei mua muuten olisi, tämmönen olen mä.
- Anonyymi
Niin on, ollaan ihan omalla tasolla❤️🔥
- Anonyymi
ollaan joo. sen vaan tuntee. toinen ihan kutsuu luokseen.. ja se hänen olemus ja huumori.. tuntuu usein siltä kun peiliin kattos. sivusta😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollaan joo. sen vaan tuntee. toinen ihan kutsuu luokseen.. ja se hänen olemus ja huumori.. tuntuu usein siltä kun peiliin kattos. sivusta😁
Niinpä, miksi kaipaamme, olisimmepa kotona, hänen kanssaan.
- Anonyymi
En suosittele innostumaan liikaa, jos aiot pitää vakaana mielesi gubbe mies.
Kannattaa siitä omasta vaimosta vain tykätä ja häntä palvoa.
Vieras nainen on sinulle aina vieras vaikka toista luulet ehkä.
PS En koskaan päästäisi sinua kuin koiraa veräjästä juoksusi ja haahuilisi loppuisivat
heti.- Anonyymi
On kai se tämäkin aloittajasetä jokin konsti nostaa omia osakkeita proosailemalla mielikuvitusvaimosta ja ennen kaikkea skeemailla tämä palstalle töhertely sellaiseen muotoon mitä se ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kai se tämäkin aloittajasetä jokin konsti nostaa omia osakkeita proosailemalla mielikuvitusvaimosta ja ennen kaikkea skeemailla tämä palstalle töhertely sellaiseen muotoon mitä se ei ole
Mitähän osakkeita silläkin on tarjottavana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän osakkeita silläkin on tarjottavana?
No koska se haluaa kokea olevansa kankimies, toiset on valmiita puhumaan täyttä lööperiä, että tällainen mielikuva muodostuu
- Anonyymi
Hänen nimensä alkukirjain?
Et sä ainakaan yksin ole hullu. Minäkin koen yhdestä miehestä noin. - Anonyymi
Hänellä naisella ei ollut tarpeeksi halua olla tekemisissä, mutta aina voi yrittää luoda uudemman kerran jos on halua.
- Anonyymi
Sama tunne. Onko se tämän somen aiheuttamaa sitten.
- Anonyymi
Et ole hullu tietenkään. Olet vain ihastunut syvällisesti. Ei tuossa ole mitään väärää.
- Anonyymi
Vastaako nää palstasedän rääkäisyt mielestäsi tämmöstä syvää ihastusta parhaiten?
- Anonyymi
Yksipuolisuus surunlista.
- Anonyymi
Et ole hullu. Sielumme ovat kietoutuneet toisiinsa. Ei sitä pysty selittämään, se pitää kokea. Niin.
- Anonyymi
En tietenkään ole hullu, olen varsin hyvin perillä asioista. Se on hyvä ja toisaalta huono asia ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään ole hullu, olen varsin hyvin perillä asioista. Se on hyvä ja toisaalta huono asia ☺️
Miksi se on huono asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on huono asia?
Koska tieto lisää tuskaa siinä tapauksessa jos ei ole toisen lähellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tieto lisää tuskaa siinä tapauksessa jos ei ole toisen lähellä.
Mikset sitten ole jo hänen lähellään? Kannattaa uskoa sydäntään, tiedän mitä se kuiskuttelee sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sitten ole jo hänen lähellään? Kannattaa uskoa sydäntään, tiedän mitä se kuiskuttelee sinulle.
Mitä se kuiskuttelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se kuiskuttelee?
Että hän on elämäsi rakkaus. Hän on kaikki mitä olet ikinä halunnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että hän on elämäsi rakkaus. Hän on kaikki mitä olet ikinä halunnut.
Siinähän se tulikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän se tulikin.
Miksi et sitten usko sydäntäsi? Jääräpäisesti vaan teet ihan jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okk
?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on huono asia?
Koska palstasetä, eli yksin höpäjävä aloittaja ei saa heppiä pystyyn ja se aiheuttaa riittämättömyyden tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko palstasedön kanssa keskustelija harkinnut koskaan psykoterapiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska palstasetä, eli yksin höpäjävä aloittaja ei saa heppiä pystyyn ja se aiheuttaa riittämättömyyden tunteita?
Tirsk 🤣🍆💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko palstasedön kanssa keskustelija harkinnut koskaan psykoterapiaa?
Käytkö itse yksilöterapiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs sinä ryhmäterapiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne tarvetta siihen, mutta olen koska tahansa valmis ammattilaisen arvioon, jos se merkitsee jotain jollekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sulla tää pariterapia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne tarvetta siihen, mutta olen koska tahansa valmis ammattilaisen arvioon, jos se merkitsee jotain jollekin
Kokeile etäterapeuttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin "joudutaan" olemaan tekemisissä "kaukaa" mutta miksei myös lähemmin...✨
- Anonyymi
Tiiä tunteen. Sielunkumppanuus.
- Anonyymi
Vahva veikkaus tälle
- Anonyymi
kyllä.
- Anonyymi
Jaa en usko tai sitten itselläni on ollut ja on useita sielunkumppaneita.
- Anonyymi
Sinulla on hyvä mielikuvitus ja tarpeeksi eläväinen sisäinen maailma, jotta kykenet tyytymään pelkkiin kuvitelmiin. Kaikille tuo ei riitä.
- Anonyymi
Älä sanele mikä minulle riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sanele mikä minulle riittää.
Sanoin kaikille tuo ei riitä.
Jos sulle riittää, siinähän elät ihmissuhdetta mielikuvituksessasi. Ei se ole multa pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle riittää, siinähän elät ihmissuhdetta mielikuvituksessasi. Ei se ole multa pois.Juuri näin. Koita kestää ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle riittää, siinähän elät ihmissuhdetta mielikuvituksessasi. Ei se ole multa pois.Mitä jos palstagubbe koittaisi kehitellä terveen suhteen siihen omaan mustiin ihan ensin, siitä hyvä lähteä sitten rakentamaan muihin niuvalaisiin jonkinlaista yhteyttä
- Anonyymi
No sitten teillä ei varmaan suksi luista tämän aloittajasedän kanssa. Next, miten ois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulle riittää, siinähän elät ihmissuhdetta mielikuvituksessasi. Ei se ole multa pois.Elätkö sinä palstasedälle päätä aukova itse sellaisessa kuvitelmassa, että tämä palstasetä on joku muu henkilö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö sinä palstasedälle päätä aukova itse sellaisessa kuvitelmassa, että tämä palstasetä on joku muu henkilö?
Aitoa kohtaamista ja aitoa rakkaustarinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos palstagubbe koittaisi kehitellä terveen suhteen siihen omaan mustiin ihan ensin, siitä hyvä lähteä sitten rakentamaan muihin niuvalaisiin jonkinlaista yhteyttä
Onneksi sillä ei varmaan ole lemkikkiä, koska koiran haukunta muistuttaa rankoista vuosista
- Anonyymi
🔥🔥
- Anonyymi
Ihan sama mitä esität, en välitä enää.
https://www.youtube.com/watch?v=18UALvCPYs8
Senverran on tullut luonnehäiriöitä vastaan, ettei tarvitse pitkään arvioida sinua.- Anonyymi
No mutta tämähän oli varsin yllättävä käänne, aloittajasetä näissä megalomaanisissa aloituksissa joiden kulku ei muutu kapellimestarien surkuhupaisasta huitomisesta huolimatta
- Anonyymi
Olen siksi jo alkanutkin pelätä että olisimme tottuneet niin toisiimme, mukautuneet tämän luonnollisuuteen ja helppouteen, että yhdessä esiintyessämme olisimme huolettoman huolimattomia. Ei niin että olisimme fyysisesti demonstratiivisia tai ilmeisen rakastuneita, vaan pikemminkin että olisi mahdotonta salata läheisyyttä välillámme. Että olisimme vähitellen saavuttaneet vanhan rakkauden erehtymättömän ilmapiirin. Sen että lopettaisimme toistemme lauseita ja puhuisimme röyhkeästi, ja joka lopulta huomattaisiin epätoivottaviltakin tahoilta.
- Anonyymi
Mene aloittajasetä luennoimaan tuo litania niille marketin kassoille ja asiakkaille keitä täällä esität, niin a vot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene aloittajasetä luennoimaan tuo litania niille marketin kassoille ja asiakkaille keitä täällä esität, niin a vot
Ainakin jäisi mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin jäisi mieleen
Ps sori työn ruoja- ei ole mitää marketin asiakkaita. Valitan tätä kohtaloanne hitaat pojat
- Anonyymi
Tule mies katsomaan kun hiplaan tuorekurkkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule mies katsomaan kun hiplaan tuorekurkkuja
Okei liian eVil jo mopo keulii. Liian haufkaa
- Anonyymi
Kaikki tietää.
- Anonyymi
No tämä just. Näinhän siinä on jo käynyt.... Luonto vastaan on vaikea taistella... Se voittaa aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietää.
Ei tämä iso vitsi ihan heti vanhene miten jotkut hönöt on jaksaneeet nähdä vaivaa näistä aloituksista tai uskoneet jonkun harhaisen kummituksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä iso vitsi ihan heti vanhene miten jotkut hönöt on jaksaneeet nähdä vaivaa näistä aloituksista tai uskoneet jonkun harhaisen kummituksiin.
Siis tsemppiä oikeesti sulle, jonka on lähes pakonomaisen oloisesti tuotava tätä "palstasetä" -retoriikkaa koko ajan. Määrittele, analysoi ja kritisoi itseäsi, älä muita.
- Anonyymi
Asia on niinkuin tunnet.
Luota siihen tunteeseen, tunnen samoin.
Matkamme on vasta alussa. - Anonyymi
On tää vähän hullua. Kumpukin tykkää toisesta ja kumpikin tietää, että tämä on molemminpuolista. Tunne hyväksytään, mutta siitä ei puhuta.
- Anonyymi
Noin se taitaa olla. Puhutaan sitten siellä tasolla mihin muilla ei taidot riitä 😉
- Anonyymi
Sama kiinnostus-etäisyys-läheisyys -suhdehimmeli
- Anonyymi
Tietääkö tämä nainen itse tästä teidän suhteesta, naisena esiintyvä äijä? Sori jos pilasin jonkun pilipalileikit taas😉
- Anonyymi
Pyydän,että älkää käyttäkö sanaa hullu väärin normaaleista asioista. Joka toista sanoo hulluksi on ansainnut suuren neuvoston tuomìon,sanoo Iso Kirja jotenkin näin. Siis vakavasta asiasta on kyse.
- Anonyymi
Esitä tuo laini aloittajasetä jossain istunnossa, kylä lähtee
- Anonyymi
Tunnistatko itsesi?
https://youtu.be/U_j1vgClECA- Anonyymi
En tunnista.
- Anonyymi
oletko ikinä miettinyt haluaako joku olla mukanasi tai luomassasi ryhmässä? oletko ajatellut mitä vaikutusta olisi jos päästäisi irti? saisitko ehkä sen perheen, enemmän työmenestystä, aikaa rahan tekoon, psyykerauhaa? miksi haluat että joku kulkee mukanasi?
- Anonyymi
Typeriä nää tekoälykommentit.
- Anonyymi
Sinä siis aloituksia suoltava hupiukko esität itsellesi kysymyksiä vailla mitään järkeä sanoinkuvaamattoman ylpeänä näistä raapustuksista ja pidät näitä huuhaaketjujasi pystyssä, eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis aloituksia suoltava hupiukko esität itsellesi kysymyksiä vailla mitään järkeä sanoinkuvaamattoman ylpeänä näistä raapustuksista ja pidät näitä huuhaaketjujasi pystyssä, eikö niin?
Näin se menee.
- Anonyymi
vai koetko että jotkut roikkuu sinussa ja haet apua siihen? jotkut hakee sinusta helpotusta ja teet sitten niin muille kun et jaksa? ja sitten jotkut loukkaantuu ja alkavat tehdä kiusaa jotta tietää, koska kokevat häpeää mutta eivät päästä irti? Eivät kykene kokemaan itseään ja tunteitaan, mutta ilman tätä eivät saa asioita elämässä, eivät mene eteen päin elämässä tai rajan yli niin sanotusti. ovat vankina menneessä ja muissa ja heidän ongelmissaan? eikä niitä saa hoitoon, haetaan sitä lääkettä joka turruttaa mutta ei avaa asioita, ei saa käydä läpi asioita vaan annettaisiin olla, mutta ongelmat yhteydet ja niin sanotut roikkumiset eivät häviä. tunnelukot, henkinen heikkous ja muiden psyykkinen ote pysyy.
- Anonyymi
Gubbe 💩💩💩💩💩💩💩
- Anonyymi
Ei tämäkään sepustus ole terveen ihmisen tuotantoa.
- Anonyymi
Jaha, tästä palastasedän pitkäpiimäisestä ns keskustelusta on kadonnut tavaraa
- Anonyymi
Se poistattelee aina kaikki hänelle sopimattomat kommentit. Aika säälittävä luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se poistattelee aina kaikki hänelle sopimattomat kommentit. Aika säälittävä luuseri.
hänen aloitus,hänen valinta.
Ei ole luuseri. Hän toimii vastuullisesti ja kansalaisvelvollisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hänen aloitus,hänen valinta.
Ei ole luuseri. Hän toimii vastuullisesti ja kansalaisvelvollisesti.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jonain päivänä se peräpukama puhkeaa.
- Anonyymi
Se kuuluu puhkaista moralla. Pääsee kaikki mätä juoksemaan pois.
- Anonyymi
Gubbe kieltämättä lukeutuu tuohon pukamaosastolle. Lihaa ja verta sekin rotta on ja puhkee vaivattomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gubbe kieltämättä lukeutuu tuohon pukamaosastolle. Lihaa ja verta sekin rotta on ja puhkee vaivattomasti
Samaa mieltä. Kannattee miettii kelle alkaa vattuilema ei se muija ole kukavaa
- Anonyymi
Onko se sellainen situationship-juttu?
- Anonyymi
Kaikki on sun omassa päässä vain. Otan osaa, hulluus on sairaus, jossa harvoin on sairaudentunnetta.
- Anonyymi
Hoitoon vaan
- Anonyymi
Minusta tuntuu ihan samalta sinun suhteen - taidetaan olla hulluja kumpikin =D
- Anonyymi
Tehdäänkö loppu siitä?
- Anonyymi
Saattaisi helpottaa lisäys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisi helpottaa lisäys
Miten?
- Anonyymi
Noinhan voi miljoonatkin kokea esim. julkusta. Miksei tule tappelua henkklökohtaisista kokemuksista, että "etku minääpäs olen sen kultsipuppeli, hatun hattupää!"
- Anonyymi
Olisikohan ihan jatkuvan yksinäisyydentunteen lieventämiseksi, kun ei saa vähänkään syvempää suhdetta mieheenkään?
- Anonyymi
ja kun laittaa pakkoselvityksene saadaan tietää kuka kenenkin kautta mitäkin on tehnyt. Leena, ja laitoin myös 5 työpaikkaa pomoineen ja ihastuksineen.
saadaan nämä hommat loppumaan.
myös pwc ja tietyt noitapiirit, manifestointi-ihmisiä ja muita.... - Anonyymi
Eiköhän ole ihan tyypillistä kuvittelua, kun vaan kuvittelijat avautuvat toisilleen. Tosi moni voisi yllättyä tyypillisyydestään, kenties ilahtuakin kun on jotain yhteistä ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086