Haluan sua?
Arvaa miten paljon
127
3138
Vastaukset
- Anonyymi
Nada?
- Anonyymi
Juu Na da
- Anonyymi
Oot rakas
- Anonyymi
Rakas olet myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas olet myös
🥰.
- Anonyymi
Arvaa vaan, kuinka monia haluaa arvostamaansa ihmistä, minä miehenä naista jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa vaan, kuinka monia haluaa arvostamaansa ihmistä, minä miehenä naista jne.
Mitä enemmän haluaa, ei aina tarkoita sitä, että unelma toteutuu? Uskokaan ei aina riitä, mut jos osaa tehdä oikeita asioita, mitkä helppoa toisen ymmärtää hyvällä, silloin mahdollisuuden määrä enemmän todennäköistä, jos tunteetkin kohtaavat samoin?
- Anonyymi
Tosi tosi paljon (kuten mäkin sua) ️🔥
- Anonyymi
Niin haluan
- Anonyymi
Just noin ja enempää ei voisi kiintiö täynnä. Feel good. Love
- Anonyymi
Uskotko ihmeisiin?
- Anonyymi
Uskon ja haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon ja haluan.
...sit sä varmaan laihdutat nopsasti?
- Anonyymi
Juu pimeydessä mutta en päivänvalossa....
- Anonyymi
Et vähääkään, arvaamma.
- Anonyymi
Ihmeiden aika on ohi
- Anonyymi
Luulisin, että paljon!
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
🤍🤍☀️
- Anonyymi
Riippuu ketä tarkoitetaan kuka haluaa ja ketä
- Anonyymi
Paljon☺️❤️🫂
- Anonyymi
Niin mäkin haluan sua Hani❤️😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin haluan sua Hani❤️😘
Oliko tämä naiselta, yksi nainen tietää, jota sanoin haniksi? Siitä on kyllä vuosia, mutta n.viikko sitten näin ulkoiluttavan koiraa ohi ajaessani.
- Anonyymi
Hienoa kuulla on hän Jorma?
- Anonyymi
Minä kirjoittaisin Jormalle juuri noin.. mutta aloitus ei ole multa, kunhan lueskelen.
Rakastan ja haluan sitä miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kirjoittaisin Jormalle juuri noin.. mutta aloitus ei ole multa, kunhan lueskelen.
Rakastan ja haluan sitä miestä.Voit aloittaa varpaistani, nam.
- Anonyymi
Haluan hänen sänkyynsä. Pysyn sängyssä enkä karkaa 🤭🤫😘
- Anonyymi
Saahan sitä haluta, mutta en ole helppo nakki 🌭
- Anonyymi
No millainen nakki olet?
Eipä sillä väliä, kun en kerran muita halua. - Anonyymi
Oletko varsinaisesti nakki ollenkaan? Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä- palstasedällä on nakki. Eteenpäin mars
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millainen nakki olet?
Eipä sillä väliä, kun en kerran muita halua.Olen naurava nakki. Haluuks olla mun muushi? 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole uiva nakki ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole uiva nakki ainakaan.
Samaan aikaan kuivaa ja nasevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä- palstasedällä on nakki. Eteenpäin mars
Ja pieni onkin🙈
- Anonyymi
Olette kummallisia yleisellä palstalla. Mikä sairaus se on,jos haluaa uppo-outoja joita oo koskaan nähnytkään?
- Anonyymi
Aina samat on vastaukset.
- Anonyymi
En tiiä sinusta. Mutta minä ainakin haluan häntä naista niin paljon, että meinaa lähteä järki päästä. Haluaisin koskea häntä, mutta ei saa, koska se on kiellettyä. Etenkin tän viikon torstaina, kun nähtiin, niin halusin häntä super paljon, koska hän olin niin upea ulkoisesti. Oli vaikeaa pitää katse kurissa, mutta sain pidettyä onneksi. Mutta on hän siis tietenkin myös sisäisesti kaunis. Ja sehän se onkin tärkeintä. 💗
- Anonyymi
Ehkä se nainen haluaa myös et koskisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se nainen haluaa myös et koskisit
No miksi hän nyt sitä haluaisi? Kyllä se vaikuttaa siltä, että voisi olla molemminpuolista tykkäämistä, mutta silti epäilyttää, koska tilanne on vaikee monella tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi hän nyt sitä haluaisi? Kyllä se vaikuttaa siltä, että voisi olla molemminpuolista tykkäämistä, mutta silti epäilyttää, koska tilanne on vaikee monella tapaa.
Voi sitä silti haluta kaikenlaista, oli tilanne mikä hyvänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä silti haluta kaikenlaista, oli tilanne mikä hyvänsä.
Okei. No ehkä mä voin koskea häntä ensi keralla pienesti, mutta se on aika pelottavaa, koska se tuntuisi liian hyvältä. Miten voisin pienesti koskea häntä, että se ei olisi liian outoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. No ehkä mä voin koskea häntä ensi keralla pienesti, mutta se on aika pelottavaa, koska se tuntuisi liian hyvältä. Miten voisin pienesti koskea häntä, että se ei olisi liian outoa?
Jos se olisi ympäristössä, missä se ei ole outoa ja erikoista. Missä koko ajan joku pienesti saattaa koskettaa tarkoittamatta mitään? En tiiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se olisi ympäristössä, missä se ei ole outoa ja erikoista. Missä koko ajan joku pienesti saattaa koskettaa tarkoittamatta mitään? En tiiä.
No en tiiä. Mutta itse en ainakaan koskaan koskisi ketään, jos ei ole tunteita sitä jotain ihmistä kohtaan. Kosken vain heitä, joita kohtaan on tunteita. Mutta ilman lupaa ei saa koskea ikinä. Mutta ei sitä kyllä kehtaa kysyä, että hei saanko koskea. Mutta joo on kyllä sekavaa kaiken kaikkiaan tämä tilanne. En ota hänestä naisesta selvää, mitä hän haluaa minusta vai haluaako yhtään mitään. Mutta voi yrittää silti koskea häntä ensi viikolla pienesti ja huomaamattomasti vaikka käteen, koska mulla on häntä kohtaan tunteita ja vain häntä kohtaan. Niin sitten tiedän miten hän reagoi tai voi olla että ei reagoi mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiiä. Mutta itse en ainakaan koskaan koskisi ketään, jos ei ole tunteita sitä jotain ihmistä kohtaan. Kosken vain heitä, joita kohtaan on tunteita. Mutta ilman lupaa ei saa koskea ikinä. Mutta ei sitä kyllä kehtaa kysyä, että hei saanko koskea. Mutta joo on kyllä sekavaa kaiken kaikkiaan tämä tilanne. En ota hänestä naisesta selvää, mitä hän haluaa minusta vai haluaako yhtään mitään. Mutta voi yrittää silti koskea häntä ensi viikolla pienesti ja huomaamattomasti vaikka käteen, koska mulla on häntä kohtaan tunteita ja vain häntä kohtaan. Niin sitten tiedän miten hän reagoi tai voi olla että ei reagoi mitenkään.
Kannustan pieneen kosketukseen, jos niin onnekas olet että näet kaivattuasi usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannustan pieneen kosketukseen, jos niin onnekas olet että näet kaivattuasi usein.
Kyllä näen häntä usein arkisin. Olen kyllä onnekas, että näen häntä usein. Joo voisin kyl koskettaa häntä pienesti ensi viikolla. 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näen häntä usein arkisin. Olen kyllä onnekas, että näen häntä usein. Joo voisin kyl koskettaa häntä pienesti ensi viikolla. 💗
Siitä se lähtee. Hyvä suunnitelma👍Onnea teille ❣️
- Anonyymi
Missä näit ja näkikö nainen sinut? 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä se lähtee. Hyvä suunnitelma👍Onnea teille ❣️
Kiitos paljon! Uskon, että tästä hyvä tulee. 😍💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit ja näkikö nainen sinut? 🩷
No kyllä hän näki myös minut. Meillä on sellainen yksi tietty tapaamispaikka, missä näemme aina. Minä sentään näen ihan irl minun ihastusta/kaivattua. Me jutellaan paljon ja kaikkea muuta ihanaa on tapahtunut meidän välillä. 💗 Mutta tilanne on vaan vaikea, enkä voi kertoa tunteitani hänelle oikeasti, siksi olen täällä. Sitä en ymmärrä miten hyvin moni täällä vaikuttaa siltä, että ei ole ollenkaan edes tekemisissä heidän kaivatun kaa, mutta silti kaipailee etäältä. Sitä en ymmärrä. Miten voi ikävöidä jotain tyyppiä, jonka kans ei ole edes tekemisissä ollut varmaan koskaan?? Itse en ole koskaan kaivannut sellaista tyyppiä.
- Anonyymi
Joitakin kohtaan voi tuntea ihan vastustamatonta halua. Parasta kun löytyisi sellainen että voimakas halu on molemminpuolista. Ja rakkautta tietenkin myös.
- Anonyymi
Sitähän ei niin vaan löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän ei niin vaan löydy.
Ei löydykään. Siksi kun on niin harvinaista niin pitäisi osata arvostaa kun kerrankin osuu kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydykään. Siksi kun on niin harvinaista niin pitäisi osata arvostaa kun kerrankin osuu kohdalle.
Näin se vaan menee ja varottava tyrimästä sitten kun alkuun päästy🩷
- Anonyymi
Et yhtään
- Anonyymi
Sitä voi olla vaikea näyttää haluaan, jos on tullut siitä joskus tuomituksi tai yleiseksi naurun aiheeksi. Ajattelee, että vastapuoli vain keräilee lisää todisteita, mitä kertoa ympäriinsä.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä voi olla vaikea näyttää haluaan, jos on tullut siitä joskus tuomituksi tai yleiseksi naurun aiheeksi. Ajattelee, että vastapuoli vain keräilee lisää todisteita, mitä kertoa ympäriinsä.
NaiseltaHarvoin naisille käy noin. Taidat olla mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin naisille käy noin. Taidat olla mies.
Kyllä naisellekin niin voi käydä.
- Anonyymi
Ei se näy yhtään päälle päin, eli et halua ollenkaan. Tällaiset asiat oppii kyllä näkemään että kiinnosteleeko vaiko ei.
- Anonyymi
Säkit räjähtää- asteikolla? Sori jos trollaus loukkaa jonkun tunteita
- Anonyymi
Kolme työntöö ja tuijotus.
- Anonyymi
Tasan nolla.
- Anonyymi
Onko mieheltä vai naiselta?
- Anonyymi
En usko et haluut mua ja jos haluutki, niin osaisit hidastaa.
- Anonyymi
Katselin itsestäni kuvaa ja totesin että mulle ei ainakaan tämmöset oo 🤣
- Anonyymi
voih rakas 😔 tietäisitpä kuinka ikävä on taas sua 😥 oot kauneinta maailmassa 💝 todella ystävällisen oloinen lempeä rauhallinen ja herttainen nainen 🤍 oon elossa enää vain sua varten rakas muruseni 💖 kaipaan sua 🫣💔🥀🎗✨
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Eräs tuttu hyvävartaloinen nainen tietää varmaan enemmän kuin hyvin. Todella paljon on itsellä sitä halua, varmaan hänellä myös sulautua yhteen sylikkäin, suukotellen ja toisesta nauttien eripituisissa sessioissa. Hierontaa kiinteälle pepulle, hartioille, lantiolle jne. Ihana kun on, mitä silloin tunteilleen mahtaa!
- Anonyymi
Tunne on molemminpuolinen.
Haluan sinua enemmän kuin uskotkaan ❤️
Ehdota tapaamista 😘 - Anonyymi
Vois olla ihanaa mutta en taida olla hyvävartaloinen hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne on molemminpuolinen.
Haluan sinua enemmän kuin uskotkaan ❤️
Ehdota tapaamista 😘Miten paras ehdottaa?
- Anonyymi
Jätähän toi valehtelu naapureista!Ei ne sua haluu edes ähdä! Gubbe menköön Venäjälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten paras ehdottaa?
Txt rai kysyt töissä😘
- Anonyymi
Jossain 0-5% välillä. Käytännössä ei siis yhtään.
- Anonyymi
Haluisin hänet. Se on yksinkertainen fakta, eikä muuksi muutu.
- Anonyymi
Ei se elättiä tarvii!
- Anonyymi
Jos se tarvii vain3 min.munan
- Anonyymi
I love you to the moon and back, A.
- Anonyymi
A:lle vai A:lta.
- Anonyymi
rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A:lle vai A:lta.
O>elle!
- Anonyymi
Mitä pahaa oli kun kysyin siltanaisesta? Mode poistaa viestejä ihan idioottimaisesti.
- Anonyymi
Paremman puutteessa niin.
Tunnen kyllä itseni vaan hätävaraksi.
Siksi jäänyt tuo lähestyminen.. - Anonyymi
Kuka ketä yhden tiedän joka haluaa todella paljon ei minua vaan minut ongelma hänen kantiltaan katsottuna saattaa olla että mitä sellaista hänessä muka voisi olla ettäkö mua kiinnostaisi/kiinnostaa edes vähääkään vihjeenä ihan vai se millainen SINÄ olet tarkoittaa mitä se tarvii itse selvittää jos et tähän mennessä sitä tie vie
- Anonyymi
Mä tiedän mitä tarviikin tietää. Yleensä ihmiset luulee enempi kuin tietää toisesta!!!! 🩷
- Anonyymi
Jos joku epäröi se johtuu tunteiden ja järjen ristiriidasta. ja ristiriitoja aiheuttaa Jumalan äänen kuuleminen ja tottelee tai on tottelematon. Ja jotkut ihmiset ovat noin niinkuin epäluottamusta herättäviä.. hälytys kellot soi ja lujaa..että kaipaava soutaa ja huopaa...🩷
- Anonyymi
Ei tietoakaan! 🩷
- Anonyymi
Mies pimoeroni on jo rasvattu, tule poika ja puserra.
- Anonyymi
Karvojesi verran, neiti kaipaa, ei minua.......
https://m.youtube.com/watch?v=PTwC-iQHnfk&pp=ygUMI3dlZWtuZGRhbmNl- Anonyymi
Saispa jalat liikkuu noin. Fiilis vois olla huikee.
- Anonyymi
En osaa arvata. Kerro?
- Anonyymi
Miten sä nyt voit haluta kun meillä oli ne kaikki toppavaatteet ja kaikki?
- Anonyymi
Onko vai ei? Juu sanoo jokin. Aloin miettimään vasta yhden asian jälkeen.
- Anonyymi
paljon varmaankin
- Anonyymi
Mäpäs tiedän jo et oma kaivattu haluaa ja paljo haluaaki
Naiselta - Anonyymi
En tiedä. Minä haluisin sua vaikka muurit, ne on olemassa ja vtulliset. Oot rakas mul. Kiitos kun oot siellä viekin…
- Anonyymi
Muiden haluamisista tai muusta en tiedä mutta haluan reivata paikan tyylikkäimpänä esimerkiksi näiden tahdissa.
Tilavaikutelmaa prosessorista ja bassoa kehiin, intensiteettiä ja draamaa.
Se on siinä.
https://www.youtube.com/watch?v=m97WlpsuU74
https://www.youtube.com/watch?v=-89kwk_nx9Q
https://www.youtube.com/watch?v=GWQQPlBjF2E - Anonyymi
Katsoa saat muttet koskea 🤭❤️
- Anonyymi
Hyväksy se että jos sinä haluat jotain, se joku hän ei halua sinua. Se on vaan hyväksyttävä.
- Anonyymi
ja vaikka haluaisi sinua myös muuten jos siihen ei joku ihminen anna lupaa, ei sitä saa tehdä. näin se on, ja toivottavasti nuo pahimmatkin ymmärtäisivät asian. tarpeeksi kauan tuhonneet ja hakanneet jo elämää etovalla tavallaan.
- Anonyymi
Haittaako jos jätän?
- Anonyymi
Jätän nyt
- Anonyymi
Haluan vain, että hänellä on hyvä olla.
- Anonyymi
Tiedän et haluut!
- Anonyymi
Ja että hän haluaa nauttia kanssasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja että hän haluaa nauttia kanssasi?
Katsele eke säkin itselle kunnon miäs/nainen!
- Anonyymi
Voi voi kommellus, tehdään purkkapierua kanssasi loputtomiin, haastat presidentit ja uutiset, tilat pitsakopion, päätät naistulista, säätely vesiä, et kylläkään halua pomoa, HH haluat orjan, tulinkelista, sulle tää asia nyt v... Kuullaan!!!
- Anonyymi
Oikea vastaus menee pakkasen puolelle, eikös.
- Anonyymi
Aina totta =( surullista
- Anonyymi
Haluat paljon mutta et tarpeeksi paljon?
- Anonyymi
Haluan,mutta tämä ei käy. Olen loppu. Miehille ei jäänyt arvoa.
- Anonyymi
Istuisitko takkalenkin kokoiseen ky....pään? Läheisyys plussaa.
- Anonyymi
en. Sivusta
- Anonyymi
Haluat varastaa ai kaihi kankaissa, ketä muka itkettääkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluat varastaa ai kaihi kankaissa, ketä muka itkettääkään?
Kankaissa oi mies on suprrpeto jaana
- Anonyymi
Arvaan. Et haluu. Piste.
- Anonyymi
Pysyisikö vappuhuiska kankkujen välissä sitten.
- Anonyymi
Olen tylsä. Olen laiska. M
- Anonyymi
👉_____10____👈
- Anonyymi
Ketäänkö ei miellytä ? Minäkö en miellytä? Olenko pedofiiliproffa sano Jessuu
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Pienesti ehkä mut mun pitäis olla ihan kännipäissään että kehtaisin olla sunkaa siin.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Ei se oo kännissä ni kivaa.
- Anonyymi
Jos minä en halua, silloin se
On kuolemansyntiä.
Aidosti osa ei ole sinun. - Anonyymi
Yhtä paljon kuin minä sinua?
Kuin hänelle vastattu sivusta. - Anonyymi
Et riittävästi, muutenhan tekisit asialle jotain. Jos haluaisit tarpeeksi paljon, olisit valmis isoihin ratkaisuihin. Elä sinä rauhassa vaan sitä status quota, ajattele mua kun oot toisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086