Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

Anonyymi-ap

On kaivattusi suhteen?

67

878

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Rakastavaiset ja parhaat ystävät.

• Anonyymi
        UUSI

Olipas ihana toive

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas ihana toive

Kiitos. Hän on.

• Anonyymi
        UUSI

Elämänkumppani siis ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämänkumppani siis ?

No kyllä. Semmonen unelma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Elämänkumppani siis ?

Voi ny vttujen kevät.

• Anonyymi
      UUSI

Haluaisin että hän pääsee ratsastamaan yksisarvisella sateenkaari sillalla. Lisäksi toivoisin että vehje olisi kuin orilla. 😍

• Anonyymi
        UUSI

No onko sulla mies semmoinen?

• Anonyymi
      UUSI

Et hän pyytäis mua treffeille.

• Anonyymi
      UUSI

Ei enää mitään. Toivon vain, että pystyisin lopettaa palstailun kokonaan ja sitä myöten unohtaa hänet.

• Anonyymi
        UUSI

Sama täällä!

• Anonyymi
      UUSI

että saisin levähtää hänen rinnalla ja olla hänen tuoksussa päivän jälkeen, viikonloppusin olla enemmäkin hänen kanssaan, ...että olisi joku josta pitää kii...
      dingon sanoja lainaten

en vaadi paljoa...

Ja

• Anonyymi
      UUSI

Äsken saunassa aattelin saunahetkiämme ja mietin että koska taas luokseni tulee saunomaan. Paljon on yhteisiä suunnitelmia. Koskakohan toteutetaan?

• Anonyymi
        UUSI

Vai että saunaretkiä. Tekis mieli lohkasta jtn sulle gubbe ja

• Anonyymi
      UUSI

Toivon tai no, tiedän jo tässä vaiheessa että tunteet on molemminpuolisia 😉 Joten nyt tarvitsisi enää nähdä. Valitettavasti rakas joudutaan kuitenkin ensin rakastelemaan koska tässä on jo aika tuskaista, ja se on sinun syy.

• Anonyymi
        UUSI

Todella tuskaista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Todella tuskaista

🤯🥵🤯

• Anonyymi
        UUSI

Mua ei todellakaan haittaa yhtään. Rakastelemalla lähtee alku jännitys pois

• Anonyymi
        UUSI

Hah hah molemmat yhtä syyllisiä! 🩷

• Anonyymi
      UUSI

Toiveena, että ei jarrutella eikä hätiköidä.
      Antaa tämän autea luonnolliseen tahtiinsa.
      Niitä pieniä vinkkejä tarvitaan varmasti molemmat. <3

• Anonyymi
      UUSI

Haluan ne kaikki perinteiset asiat. Sut,mut, ja paljon yhteisiä juttuja ja keskusteluita, elämää.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostais hyvältä. Jos se riittäis mun kaivatulle

• Anonyymi
      UUSI

Toivon, että kaikki voisi olla niin kuin ennenkin. Kaikki turhat haaveet vaan satuttaa. Itkettää joka päivä, kun on niin kova ikävä. Miten tästä kaipaamisesta on tullut näin raskasta?

• Anonyymi
        UUSI

Kokeile hyvä mies vaikka päihteitä, niin ei ehkä itketä niin paljoa

• Anonyymi
      UUSI

Ei oo mitään (enää) ja tässä on jo vuosia täällä pyörinyt enemmän ja vähemmän, yksipuolisine tunteineen. Tämä huhtikuun loppu on suunnan muutos ja loppu tälle älyttömyydelle.

• Anonyymi
        UUSI

Vähän samoja mietteitä. Viime kesä oli tosi negatiivissävytteinen. Jos oikeasti irrottautuisi palstasta nyt kuun vaihteessa ja keskittyisi haaveiden sijasta tekemään mielihyvää tuottavia juttuja oikeassa elämässä. Tekisi tästä kesästä viimevuotista paremman jos vain pystyy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän samoja mietteitä. Viime kesä oli tosi negatiivissävytteinen. Jos oikeasti irrottautuisi palstasta nyt kuun vaihteessa ja keskittyisi haaveiden sijasta tekemään mielihyvää tuottavia juttuja oikeassa elämässä. Tekisi tästä kesästä viimevuotista paremman jos vain pystyy.

Mikä sinun viime kesässä oli palstaäijä pielessä? Muutamilla oli vissiin, että ei saanut vedettyä mattoa jalkojen alta koko kesä yhtä itkua vaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinun viime kesässä oli palstaäijä pielessä? Muutamilla oli vissiin, että ei saanut vedettyä mattoa jalkojen alta koko kesä yhtä itkua vaan

Miten nämä omat asumisasiat, lähtö lähellä eikä tullut iso jytky millä kuitata

• Anonyymi
      UUSI

Että jonain päivänä olisimme oikeasti ME , eikä vain haaveissa.

• Anonyymi
      UUSI

Ei jaksa kyllä toiveilla enää yhtään. Avataan ovi uusille jutuille.

• Anonyymi
      UUSI

En uskalla toivoa mitään kun en riitä hänen tasolleen kuin palana lihaa korkeintaan.

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan aika yleistä että ainoa asia mitä halutaan. Ihmiset eivät halua tutustua ihmisen sisäiseen sielunmaisemaan. Kaikki vain pinnallista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan aika yleistä että ainoa asia mitä halutaan. Ihmiset eivät halua tutustua ihmisen sisäiseen sielunmaisemaan. Kaikki vain pinnallista.

Höpötystä. Oikea elämä ei ole tätä pllun perässä kuolaavia poikia. Sieluun rakastutaan. Ulkonäköön ihastuttaan. sivusta m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Höpötystä. Oikea elämä ei ole tätä pllun perässä kuolaavia poikia. Sieluun rakastutaan. Ulkonäköön ihastuttaan. sivusta m

Yeah right -as you were better

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tiedän että olen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on menoa sitten.. vai voiko hypätä kelkasta pois? Satuttamatta itseään tai kaivattua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on menoa sitten.. vai voiko hypätä kelkasta pois? Satuttamatta itseään tai kaivattua

En ole kukaan tuttusi tai jonka luulet tietäväsi. Taidan olla ylsi harvoista täällä jotka aidosti kaipaa jotain ainutlaatuista. Älä ota itseesi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kukaan tuttusi tai jonka luulet tietäväsi. Taidan olla ylsi harvoista täällä jotka aidosti kaipaa jotain ainutlaatuista. Älä ota itseesi.

En ottanut itseeni... Kai tajuat että on mullakin toiveita ja unelmia siinä missä sullakaan. Mä en tunne kaivattua. Mitä hän naiselta odottaa ja haluaa. Voi käydä niin että hän haluaisi jatkaa mut jos minä en pidäkään hänestä loppupelissä . Mutta tällä hetkellä haluan katsoa ettei vaivaa ja kadulta loppuelämän ajan. Ja tässäkin iso mutta jos ja kun hän haluaa...who knows🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ottanut itseeni... Kai tajuat että on mullakin toiveita ja unelmia siinä missä sullakaan. Mä en tunne kaivattua. Mitä hän naiselta odottaa ja haluaa. Voi käydä niin että hän haluaisi jatkaa mut jos minä en pidäkään hänestä loppupelissä . Mutta tällä hetkellä haluan katsoa ettei vaivaa ja kadulta loppuelämän ajan. Ja tässäkin iso mutta jos ja kun hän haluaa...who knows🩷

Hienoja nämä sinun tarinat naisena esiintyen, näitä nämä hönöt kai mm päivystävät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko sinä, ettei hän ole ns sielukas mies?

• Anonyymi
      UUSI

Ettei kuvittele näitä kirjoituksia hänelle.

• Anonyymi
      UUSI

Et olis noin seksikäs? Mulla menee pasmat sekaisin..
      Tää meni miehelle jonka nähnyt liian kauan sitten

• Anonyymi
        UUSI

Arvioitkohan sinä mies itseäsi vähän yläkanttiin nyt? Sitä sattuu

• Anonyymi
      UUSI

Mitä pitäs olla ihmisiin liittyvät toiveet niitä mulla ei ole koskaan edes ollu ne on yleensä turhia helpompaa käyttää vaikka loppuikänsä etsimiseen ajankuluksi kuin tyytyä johonkin joka ei ole itselle sopiva nää toiselta jos vaatii jotain muuta kuin mitä tämä itse on ajautuu suhde yleensä väistämättä umpikujaan ennemmin tai myöhemmin ja parisuhde mielessä kun etsitte niitä piirteitä ihmisestä ni mulle ratkasevin on luonne se on ainut mitä ei pysty kukaan itsessään muuttamaan vaikka mitä tekisi siksi mä selvitän sen heti sen jälkeen seuraavaksi kun olen ensin selvittäny riskin pettämiselle mulla kun ratkasee se luonne että olenko valmis ottamaan edes riskiä sen pettämisen suhteen todennäköisyys pettämiselle kun pienenee mitä paremmin oppii toista tuntemaan ellei ole itse niin hölmö ja petä ensin se taas että luonteet on liian kaukana toisistaan aiheuttaa lopulta turhaa pelkoa parisuhteeseen ei mun äiti edes pelänny mun isääni vaikka isäni äitiäni hakkasi yleensä ain ollessaan kännissä

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään. En usko että nainen voisi minusta välittää. Olen liian pihalla elämästä, en ymmärrä sitä yhtään.

• Anonyymi
        UUSI

Älä nyt..... jokainen taplaa tyylillään. Luota itseesi!🩷

• Anonyymi
        UUSI

En minä ainakaan välitä itseäni paljon nuoremmasta miehestä. Tehköön mitä elämässään kunhan pysyy kaukana minusta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan välitä itseäni paljon nuoremmasta miehestä. Tehköön mitä elämässään kunhan pysyy kaukana minusta!

Okei. 😳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. 😳

Sivusta - tuo on taas se trolli enkä minä joka kaipaan sinua eli nuorempaa miestä ❤️
        Koko päivän olen taas ikävöinyt sun kosketusta.

• Anonyymi
      UUSI

Täällä pörrää palstagubbe joka haluaa instasuhteen

• Anonyymi
        UUSI

Eli siis instassa tekstaillaan? Yolo

• Anonyymi
      UUSI

Suhteeseen kanssasi ja ihan tavallista rakkaudentäyteistä arkea

• Anonyymi
      UUSI

Ei enää mitään
      oli ja meni

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisikö mies poistua sitten palstalta trollaamasta, just a thought eh

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole toiveita, mutta unelmia kyllä. Jos voisin elää haavemaailmassa, niin olisimme pari joka voisi jakaa ajatuksia, tehdä töitä yhdessä, olla parhaita ystäviä, ehkä matkustaa yhdessä, meillä olisi yhteistä arkea ja juhlaa, läheisyyttä ja seksiä. Mutta en usko että tämä kaikki ainakaan toteutuu koskaan. Itselle riittäisi noista parikin asiaa, mutta hänen ajatuksiaan en tiedä.

• Anonyymi
        UUSI

Kuin minun päästäni. /1625

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin minun päästäni. /1625

Ja sinäkin varmaan olet nainen? :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinäkin varmaan olet nainen? :D

Mies olen. 1625

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mies olen. 1625

Oho. Ihme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oho. Ihme.

En nyt sentään. 🙂 Öitä sulle. /1625

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En nyt sentään. 🙂 Öitä sulle. /1625

Hyvää yötä :) Saunasta just tulin. T. Sauna-fani :D

• Anonyymi
      UUSI

This is a public humiliation with these m-king kaivattu’s banni onko testaan

• Anonyymi
        UUSI

Ei ollut höh

• Anonyymi
      UUSI

Haluan löytää ikäiseni miehen ja meistä tulisi rakastavaiset ja olisimme yhdessä loppuelämämme ajan.

• Anonyymi
      UUSI

Ei oo ollut suhdetta, tai ihastumisia mutta hei jos hakkaatte vetäisittekö turpaan sitä Espanjan Ilmo miljonääriä ja saman sukunumistä T miestä vaimoineen :) ei tartte niitä lapsia tai nuoria minkä ikäisiä nyt ovatkaan.

Loppuu se saatanan vaino ja painostus :) menneiden kunniaksi :)

ja näitä nykyisiä myös vähän lisää.

ja toki laillisesti :)

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan häntä koko sydämestäni ja ikuisesti. Toivoisin pääseväni kihloihin ja naimisiin hänen kanssaan, sekä jos on niin tarkoitettu et saatais lapsia❤️🥰😍

• Anonyymi
      UUSI

ihastuin palavasti. se siitä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3245
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1042
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      49
      928
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      874
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe