On kaivattusi suhteen?
Mitä toiveita ja ajatuksia sulla
96
1994
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastavaiset ja parhaat ystävät.
- Anonyymi
Olipas ihana toive
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas ihana toive
Kiitos. Hän on.
- Anonyymi
Elämänkumppani siis ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkumppani siis ?
No kyllä. Semmonen unelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämänkumppani siis ?
Voi ny vttujen kevät.
- Anonyymi
Haluaisin että hän pääsee ratsastamaan yksisarvisella sateenkaari sillalla. Lisäksi toivoisin että vehje olisi kuin orilla. 😍
- Anonyymi
No onko sulla mies semmoinen?
- Anonyymi
Et hän pyytäis mua treffeille.
- Anonyymi
Ei enää mitään. Toivon vain, että pystyisin lopettaa palstailun kokonaan ja sitä myöten unohtaa hänet.
- Anonyymi
Sama täällä!
- Anonyymi
että saisin levähtää hänen rinnalla ja olla hänen tuoksussa päivän jälkeen, viikonloppusin olla enemmäkin hänen kanssaan, ...että olisi joku josta pitää kii...
dingon sanoja lainaten
en vaadi paljoa...
Ja - Anonyymi
Äsken saunassa aattelin saunahetkiämme ja mietin että koska taas luokseni tulee saunomaan. Paljon on yhteisiä suunnitelmia. Koskakohan toteutetaan?
- Anonyymi
Vai että saunaretkiä. Tekis mieli lohkasta jtn sulle gubbe ja
- Anonyymi
Toivon tai no, tiedän jo tässä vaiheessa että tunteet on molemminpuolisia 😉 Joten nyt tarvitsisi enää nähdä. Valitettavasti rakas joudutaan kuitenkin ensin rakastelemaan koska tässä on jo aika tuskaista, ja se on sinun syy.
- Anonyymi
Todella tuskaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella tuskaista
🤯🥵🤯
- Anonyymi
Mua ei todellakaan haittaa yhtään. Rakastelemalla lähtee alku jännitys pois
- Anonyymi
Hah hah molemmat yhtä syyllisiä! 🩷
- Anonyymi
Toiveena, että ei jarrutella eikä hätiköidä.
Antaa tämän autea luonnolliseen tahtiinsa.
Niitä pieniä vinkkejä tarvitaan varmasti molemmat. <3 - Anonyymi
Haluan ne kaikki perinteiset asiat. Sut,mut, ja paljon yhteisiä juttuja ja keskusteluita, elämää.
- Anonyymi
Kuulostais hyvältä. Jos se riittäis mun kaivatulle
- Anonyymi
Toivon, että kaikki voisi olla niin kuin ennenkin. Kaikki turhat haaveet vaan satuttaa. Itkettää joka päivä, kun on niin kova ikävä. Miten tästä kaipaamisesta on tullut näin raskasta?
- Anonyymi
Kokeile hyvä mies vaikka päihteitä, niin ei ehkä itketä niin paljoa
- Anonyymi
Ei oo mitään (enää) ja tässä on jo vuosia täällä pyörinyt enemmän ja vähemmän, yksipuolisine tunteineen. Tämä huhtikuun loppu on suunnan muutos ja loppu tälle älyttömyydelle.
- Anonyymi
Vähän samoja mietteitä. Viime kesä oli tosi negatiivissävytteinen. Jos oikeasti irrottautuisi palstasta nyt kuun vaihteessa ja keskittyisi haaveiden sijasta tekemään mielihyvää tuottavia juttuja oikeassa elämässä. Tekisi tästä kesästä viimevuotista paremman jos vain pystyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samoja mietteitä. Viime kesä oli tosi negatiivissävytteinen. Jos oikeasti irrottautuisi palstasta nyt kuun vaihteessa ja keskittyisi haaveiden sijasta tekemään mielihyvää tuottavia juttuja oikeassa elämässä. Tekisi tästä kesästä viimevuotista paremman jos vain pystyy.
Mikä sinun viime kesässä oli palstaäijä pielessä? Muutamilla oli vissiin, että ei saanut vedettyä mattoa jalkojen alta koko kesä yhtä itkua vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun viime kesässä oli palstaäijä pielessä? Muutamilla oli vissiin, että ei saanut vedettyä mattoa jalkojen alta koko kesä yhtä itkua vaan
Miten nämä omat asumisasiat, lähtö lähellä eikä tullut iso jytky millä kuitata
- Anonyymi
Että jonain päivänä olisimme oikeasti ME , eikä vain haaveissa.
- Anonyymi
Ei jaksa kyllä toiveilla enää yhtään. Avataan ovi uusille jutuille.
- Anonyymi
En uskalla toivoa mitään kun en riitä hänen tasolleen kuin palana lihaa korkeintaan.
- Anonyymi
Varmaan aika yleistä että ainoa asia mitä halutaan. Ihmiset eivät halua tutustua ihmisen sisäiseen sielunmaisemaan. Kaikki vain pinnallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aika yleistä että ainoa asia mitä halutaan. Ihmiset eivät halua tutustua ihmisen sisäiseen sielunmaisemaan. Kaikki vain pinnallista.
Höpötystä. Oikea elämä ei ole tätä pllun perässä kuolaavia poikia. Sieluun rakastutaan. Ulkonäköön ihastuttaan. sivusta m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpötystä. Oikea elämä ei ole tätä pllun perässä kuolaavia poikia. Sieluun rakastutaan. Ulkonäköön ihastuttaan. sivusta m
Yeah right -as you were better
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Tiedän että olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on menoa sitten.. vai voiko hypätä kelkasta pois? Satuttamatta itseään tai kaivattua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on menoa sitten.. vai voiko hypätä kelkasta pois? Satuttamatta itseään tai kaivattua
En ole kukaan tuttusi tai jonka luulet tietäväsi. Taidan olla ylsi harvoista täällä jotka aidosti kaipaa jotain ainutlaatuista. Älä ota itseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kukaan tuttusi tai jonka luulet tietäväsi. Taidan olla ylsi harvoista täällä jotka aidosti kaipaa jotain ainutlaatuista. Älä ota itseesi.
En ottanut itseeni... Kai tajuat että on mullakin toiveita ja unelmia siinä missä sullakaan. Mä en tunne kaivattua. Mitä hän naiselta odottaa ja haluaa. Voi käydä niin että hän haluaisi jatkaa mut jos minä en pidäkään hänestä loppupelissä . Mutta tällä hetkellä haluan katsoa ettei vaivaa ja kadulta loppuelämän ajan. Ja tässäkin iso mutta jos ja kun hän haluaa...who knows🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ottanut itseeni... Kai tajuat että on mullakin toiveita ja unelmia siinä missä sullakaan. Mä en tunne kaivattua. Mitä hän naiselta odottaa ja haluaa. Voi käydä niin että hän haluaisi jatkaa mut jos minä en pidäkään hänestä loppupelissä . Mutta tällä hetkellä haluan katsoa ettei vaivaa ja kadulta loppuelämän ajan. Ja tässäkin iso mutta jos ja kun hän haluaa...who knows🩷
Hienoja nämä sinun tarinat naisena esiintyen, näitä nämä hönöt kai mm päivystävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko sinä, ettei hän ole ns sielukas mies?
- Anonyymi
Ettei kuvittele näitä kirjoituksia hänelle.
- Anonyymi
En kuvittele mitään
- Anonyymi
Et olis noin seksikäs? Mulla menee pasmat sekaisin..
Tää meni miehelle jonka nähnyt liian kauan sitten- Anonyymi
Arvioitkohan sinä mies itseäsi vähän yläkanttiin nyt? Sitä sattuu
- Anonyymi
Mitä pitäs olla ihmisiin liittyvät toiveet niitä mulla ei ole koskaan edes ollu ne on yleensä turhia helpompaa käyttää vaikka loppuikänsä etsimiseen ajankuluksi kuin tyytyä johonkin joka ei ole itselle sopiva nää toiselta jos vaatii jotain muuta kuin mitä tämä itse on ajautuu suhde yleensä väistämättä umpikujaan ennemmin tai myöhemmin ja parisuhde mielessä kun etsitte niitä piirteitä ihmisestä ni mulle ratkasevin on luonne se on ainut mitä ei pysty kukaan itsessään muuttamaan vaikka mitä tekisi siksi mä selvitän sen heti sen jälkeen seuraavaksi kun olen ensin selvittäny riskin pettämiselle mulla kun ratkasee se luonne että olenko valmis ottamaan edes riskiä sen pettämisen suhteen todennäköisyys pettämiselle kun pienenee mitä paremmin oppii toista tuntemaan ellei ole itse niin hölmö ja petä ensin se taas että luonteet on liian kaukana toisistaan aiheuttaa lopulta turhaa pelkoa parisuhteeseen ei mun äiti edes pelänny mun isääni vaikka isäni äitiäni hakkasi yleensä ain ollessaan kännissä
- Anonyymi
Ei mitään. En usko että nainen voisi minusta välittää. Olen liian pihalla elämästä, en ymmärrä sitä yhtään.
- Anonyymi
Älä nyt..... jokainen taplaa tyylillään. Luota itseesi!🩷
- Anonyymi
En minä ainakaan välitä itseäni paljon nuoremmasta miehestä. Tehköön mitä elämässään kunhan pysyy kaukana minusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan välitä itseäni paljon nuoremmasta miehestä. Tehköön mitä elämässään kunhan pysyy kaukana minusta!
Okei. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. 😳
Sivusta - tuo on taas se trolli enkä minä joka kaipaan sinua eli nuorempaa miestä ❤️
Koko päivän olen taas ikävöinyt sun kosketusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - tuo on taas se trolli enkä minä joka kaipaan sinua eli nuorempaa miestä ❤️
Koko päivän olen taas ikävöinyt sun kosketusta.Haluasitko sinä palstasetä elää tätä nuoruuttasi uudelleen vai miten tämä itsesi kanssa kynäily pitäisi tulkita?
- Anonyymi
Täällä pörrää palstagubbe joka haluaa instasuhteen
- Anonyymi
Eli siis instassa tekstaillaan? Yolo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis instassa tekstaillaan? Yolo
Jos instassa txtaa niin siellä voi kyllä vaihtaa yht tiedot. Että m v ttua? Ei taida nyt joku vaan oikeasti haluta. Joku show tää vaan on. Ehkä yhden s miehen show. Viiminen vuosi hahmoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos instassa txtaa niin siellä voi kyllä vaihtaa yht tiedot. Että m v ttua? Ei taida nyt joku vaan oikeasti haluta. Joku show tää vaan on. Ehkä yhden s miehen show. Viiminen vuosi hahmoja
Mitä muuta tämä jollotus on sinun osaltasi palstasetä ollut kuin näitä hahmoja ja yksittäisten nimikirjainten korostamista?
- Anonyymi
Suhteeseen kanssasi ja ihan tavallista rakkaudentäyteistä arkea
- Anonyymi
Ei enää mitään
oli ja meni- Anonyymi
Pitäisikö mies poistua sitten palstalta trollaamasta, just a thought eh
- Anonyymi
Ei ole toiveita, mutta unelmia kyllä. Jos voisin elää haavemaailmassa, niin olisimme pari joka voisi jakaa ajatuksia, tehdä töitä yhdessä, olla parhaita ystäviä, ehkä matkustaa yhdessä, meillä olisi yhteistä arkea ja juhlaa, läheisyyttä ja seksiä. Mutta en usko että tämä kaikki ainakaan toteutuu koskaan. Itselle riittäisi noista parikin asiaa, mutta hänen ajatuksiaan en tiedä.
- Anonyymi
Kuin minun päästäni. /1625
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin minun päästäni. /1625
Ja sinäkin varmaan olet nainen? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkin varmaan olet nainen? :D
Mies olen. 1625
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen. 1625
Oho. Ihme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Ihme.
En nyt sentään. 🙂 Öitä sulle. /1625
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sentään. 🙂 Öitä sulle. /1625
Hyvää yötä :) Saunasta just tulin. T. Sauna-fani :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen. 1625
Mä olen naine 375😁😅 ja mun olokin on ihan 375🤪
- Anonyymi
This is a public humiliation with these m-king kaivattu’s banni onko testaan
- Anonyymi
Ei ollut höh
- Anonyymi
Haluan löytää ikäiseni miehen ja meistä tulisi rakastavaiset ja olisimme yhdessä loppuelämämme ajan.
- Anonyymi
Aatella. Joillekkin kaikki on tarjottimella. Silti on valinnan varaa ja uikutetaan yksinäisyyttääm täällä😉😄
- Anonyymi
Ei oo ollut suhdetta, tai ihastumisia mutta hei jos hakkaatte vetäisittekö turpaan sitä Espanjan Ilmo miljonääriä ja saman sukunumistä T miestä vaimoineen :) ei tartte niitä lapsia tai nuoria minkä ikäisiä nyt ovatkaan.
Loppuu se saatanan vaino ja painostus :) menneiden kunniaksi :)
ja näitä nykyisiä myös vähän lisää.
ja toki laillisesti :)- Anonyymi
Ja miten tämä tarina päättyy palstasetä- jos ei olekaan laillista se mikä lie lennät aurinkorannikolle ku nakki ranpeti?😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten tämä tarina päättyy palstasetä- jos ei olekaan laillista se mikä lie lennät aurinkorannikolle ku nakki ranpeti?😉
Tämä oli varmaan nyt sitten joku tod henkilöön menevä viittaus. Mistäpä minä tiedän mitä matkustuskieltoa ym situatuunia kelläkin on päällä. Arlandan kautta ei ilmeisesti paras vaihtoehto kun on niin vahva yhteistyö ruottin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli varmaan nyt sitten joku tod henkilöön menevä viittaus. Mistäpä minä tiedän mitä matkustuskieltoa ym situatuunia kelläkin on päällä. Arlandan kautta ei ilmeisesti paras vaihtoehto kun on niin vahva yhteistyö ruottin kanssa
So i got that one on air beibs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So i got that one on air beibs
Pitikö se limukkalinjavedätys muuten kutinsa ikinä, kyllä varmaan kun jotain piti pieraista
- Anonyymi
Rakastan häntä koko sydämestäni ja ikuisesti. Toivoisin pääseväni kihloihin ja naimisiin hänen kanssaan, sekä jos on niin tarkoitettu et saatais lapsia❤️🥰😍
- Anonyymi
Höpö höpöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpöö
Palstasedällä on siis sinunkin mielestäsi ruuti varmaan jo kuivaa? Tällainen mielikuva! syntyi eikö niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedällä on siis sinunkin mielestäsi ruuti varmaan jo kuivaa? Tällainen mielikuva! syntyi eikö niin?
Ei oo ruuti viel kuivaa, vaan aika jytyä tavaraa...
- Anonyymi
ihastuin palavasti. se siitä.
- Anonyymi
En tunne oikein mitään nykyisin, hän muuttunut paljon ja meni eteenpäin
- Anonyymi
Toivoisin parantuvani pistävästä katkeruudestani ja löytäväni uuden, ihanan, rakkaudellisen ihmisen.
Se on siis yhtä mahdoton toive kuin kuun tuominen taivaalta.- Anonyymi
Nainen hääräsi keittiössä pellit kolisten ja kaikki olidi taas hyvin? Älä palstasetä vaan tuhlaa aikaasi väittämällä että olet nainen. Se menköön näille katkerille läpi jos on mennäkseen, mutta minua ei kannata aliarvioida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen hääräsi keittiössä pellit kolisten ja kaikki olidi taas hyvin? Älä palstasetä vaan tuhlaa aikaasi väittämällä että olet nainen. Se menköön näille katkerille läpi jos on mennäkseen, mutta minua ei kannata aliarvioida
Saat anteeksi mutta olen kylläkin nainen. Uskoit tai et.
- Anonyymi
Jutella kerran rauhassa ja halata.
- Anonyymi
Miksei tämä onnistuisi? Otat vain yhteyttä.
- Anonyymi
Tulis ja ottais mut rajusti. Odotan vaan....
- Anonyymi
Miten minusta tuntuu että tämä kokemus mitä mainostat naisena esiintyen olisi kovin valju
- Anonyymi
Se tuoksu on varmaan ollut hänen. Jos tulee jutteluhetki, varmistuisi samalla tuokin asia. Ehkä eniten kertoisi kädenpuristus kuitenkin. Ei olisi kaikki niin kuin ennen enää sen jälkeen.
- Anonyymi
Puhumista ja pois negatiivisuudesta tai mitä nyt onkaan. Onhan ollut pomppunen matka!
- Anonyymi
Ei mitään koska nykyisen kanssa odotamme vauvaa mene sinä hoitoon sekava nainen ei ole edes mitään tunteita sua kohtaan turha tulla ruikuttaan tai laittamaan viestiä
- Anonyymi
Mikä saa sinut ikäväpalstailemaan vaikka olet onnesi kukkuloilla sen nykyisen puolisosi kanssa?
- Anonyymi
Jatketaan samaan tyyliin kuin nyt on menty. Tykkään tästä rauhallisesta etenemisestä, joka ei kuitenkaan jumitu koskaan.
- Anonyymi
Oikeastiko olet nyt kärsivällinen? ;)
- Anonyymi
Kun kuolen niin viekkuun<3~~
- Anonyymi
Älähän kuole.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087