Pettymys!

pettynyt.

Peli on ihan liian lyhyt!

Ei pääse sisälle paikkoihin jotka voi ostaa

Pelissä ei ole mitään kun juoni loppuu

Pelissä on paljon esim. baareja mutta ei niihin pääse edes sisälle, vain strippibaariin pääsee

Pelin nettipelaaminen on ihan täys floppi

Tästäkö minä maksoin 65 euroa

5

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehkääeespclle

      Khylläh! Tällaisen pelin 200 miljoonalla saa tehtyä!

      • Ak47

        Jep. 5 vuotta ja 200 milj. = FAIL! Ainoastaan kartan koko, ajaminen ja hävittäjällä lentäminen ovat onnistuneita.


      • äöäöläöl
        Ak47 kirjoitti:

        Jep. 5 vuotta ja 200 milj. = FAIL! Ainoastaan kartan koko, ajaminen ja hävittäjällä lentäminen ovat onnistuneita.

        Vali vali. Olihan tässä sentään kolmen henkilön edestä tarinaa. Sitä on taas jonnet odottanu kuuta taivaalta ja haaveillu yksisarvisista. Oottekohan edes viittiny pelata kunnolla koko peliä? Räkä poskella parissa päivässä vetäny tarinan läpi "mitä vittua tää nyt oli?!?!?" Online on todella onnistunut. Vihdoin GTA:ssa on moninpeli jota jaksaa pelatakkin ja on tekemistä. Parannettavaa toki on aina.

        Viisi vuotta on lyhyt aika. Sinä aikana sadat ihmiset ovat antaneet paljon. Jotkut raapii käsikirjoitusta, piirretään scenet etukäteen, animoidaan, näytellään, koodataan ja graffatkin jonkun täytyy vääntää eikä me edes ymmärretä kaikkea. Taas hämmästyttävän laaja pelialue ja meren pohjassakin on tekemistä. Te ostatte sen viiden vuoden työn ja pelaatte pari päivää ja sit tuutte valittamaan. Eikä kyseessä ole mikään paskapulju EA joka liukuhihnalta vääntää samoja pelejä vuodesta toiseen vähän eri kuorissa ja urheilu- ja autohullut ostaa housut märkinä.


    • maksoin turhasta

      tämä peli ei ole ollenkaan kehittynyt edellisestä versiosta.

      huvittavaa myös kuinka helposti päähenkilöt voittavat tappeluissa vastustajan. yksi lyönti ja se on siinä, mutta päähenkilö ei tipu mistään.

      autolla ajaminen on tylsää koska se on liian helppoa. myös autojen pitäisi pitää kovempaa ääntä.

      mihinkään ei pääse sisälle.

    • ahlamsahlam

      Muthei. Onneksi voi aine tehdä itse paremman. HEHHEH

      Jos bugjetti oli melkein kolme kertaa suurempi, kuin edellisessä gtaassa ja kaikkialla vain kehutaan ja ylistetään, niin kyllä sitä silloin aika helposti toivoo vaikka sitä kuuta taivaalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe