Fusio ei tuo merkittävää uutta hybridiä lukuunottamatta.
Loppukiri Mondeoiden myyntiin
8
449
Vastaukset
- OlenPaskaEnLiiku
FUSIO? FUUSIO?? MITÄ VI**UA paviaani sönkkää??
- -Opel-
Myönnettäköön että olin hieman huolimaton, arvoisa teini:
Ford Fusion 2014
http://www.wikipediatrade.com/ford-fusion-2014/- rastia ruutuun vaan
Arvoisa vanha setä...tuota kutsutaan Euroopassa Mondeoksi!!
Fusion on tälläinen:http://fi.wikipedia.org/wiki/Ford_Fusion
Euroopan varusteistahan ei vielä tiedä kukaan....Mutta ainakin turvavyö Airbagit, Neliveto, Uusi moottori, Hybridi...onhan siinä jo uutta!!
Ja lisävarusteitahan Mondeoon saa vaikka mitä!!
- 2+8
On kyllä komea auto. Itse luulin että nimi pysyy Mondeona...
- 18+3
Kyllä se euroopassa pysyykin.
- Neliveto tulossa
Se mikä minua kiinnostaa tuossa autossa on neliveto.
- köfffffffff
jep..kun kitit neljästä ovesta irtoo ni auto on neliveto...vetää kaikista ovista..
hihihihiiiiiiiiii
- Teslasta otettu mallia
Ai niinkuin viidennen pyörän vai? Eikö uuteen Mondeoon tule nettimahdollisuus ja aika paljon muita lisävarusteita joita ei vanhoissa ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954751
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321922- 781512
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401160Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3231100Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051080- 501079
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111009
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85964