Tosiaan. Olen tällä hetkellä hotellissa, jossa on saatavilla langaton Wi-Fi yhteys. Kuitenkin huomaamattani vahingossa painoin "unohda" kohtaa, ja tottakai se sitten poisti tämän kyseisen yhteyden. Kuitenkin ongelmana on nyt se, että en enää tiedä kuinka löytää yhteyttä takaisin näkyviin, kun se ei ole enää vaihtoehdoissa..? Laitteeni on Huawei MediaPad 10 Link, eli tablet laitteesta on kyse.
Kiitän jo nyt vastauksista. Mitä nopeammin saan takaisin yhteyden tablettiin, sitä parempi! :)
Unohdettu Wi-Fi
nanndie
3
503
Vastaukset
- Wifi
Asetukset>wifi>Valitse verkko>muu ja sitten kirjoitat tyhjään kenttään sen nimen, jonka painoit unohduksiin.
Tai etsit vaan sen verkon ja yhdistät siihen.
- vastaus2
Yleensä puhelimissa ja tableteissa on tällainen kuin "etsi wi-fi/wlan verkkoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178