Hei, olen kohta 15-vuotias poika ja olen huomannut että frenulum kiristää erektiossa, nyt olen noin 3 viikkpa venytellyt eikä enää kiristä. Mietin vain tarvitseeko enää stressata? (Stressaan helposti pienistäkin asioista) asiallisia vastauksia kiitos.
frenulum venyttely
6
367
Vastaukset
- Ei syytä huoleen
Ei tarvi. Venyttele muutenkin niitä paikkoja, niin saat sillä konstilla aikuisiälle hyvin pelittävät vehkeet ;) Ei ne käytöstä kulu, päin vastoin, turha pihtaaminen ja "varominen" vain kurouttaa nahat ja aiheuttaa ties mitä tulehduksia & alentunutta potenssia...
- poikakohta15
Kiitos asiallisesta vastauksesta:)
- poikakohta15
poikakohta15 kirjoitti:
Kiitos asiallisesta vastauksesta:)
Haittaakos se sillä se on osittain valkea 'kireydestä' mutta ei kiristä ollenkaan erektiossa?
- poikakohta15
poikakohta15 kirjoitti:
Haittaakos se sillä se on osittain valkea 'kireydestä' mutta ei kiristä ollenkaan erektiossa?
??
- Ajatteleppa ite
poikakohta15 kirjoitti:
??
No haittaako se sua? Jos ei, niin sitten se ei haittaa.
- poikakohta15
Ajatteleppa ite kirjoitti:
No haittaako se sua? Jos ei, niin sitten se ei haittaa.
Ei se väri haittaa vaan pelko siitä etten pystyisi käyttämään sitä tositoimissa mutta kyllä minä sillä voin masturboida ilman kiristystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298