En keksi muuta niin kysynpä, kuinka teette muikkukukon? Olen oikeasti kiinnostunut.
muikkukukon teko
16
252
Vastaukset
- leipomaan
Samoin, laittakaas tulemaan hyviä ohjeita miten tehdään maukas muikkukukko.
- on on
Kalaruoka on terveellistä.
- mikä paras
on on kirjoitti:
Kalaruoka on terveellistä.
Mikähän olisi paras taikina muikkukukolle?
- yksi tavallinen
mikä paras kirjoitti:
Mikähän olisi paras taikina muikkukukolle?
Ostan hapantaikinan kaupasta. Siksi kysyn, että miten se itse tehdään.
- Ei kun syömään
Avokukko pellillä.
Ruisaines-jauhoa ja n. 15-20% vehnäjauhoja annokseen (kokonais jauho tarpeesta), ettei tule liian hapan ruispohja. Muutama pekoni viipale pohjalle ja muikut päälle. Muikkujen päälle ripotellaan suola, vähän ruisainesjauhoja ja sulaa voita. Sitten vain paistumaan ja nauttimaan mahtavasta mukkukukosta. - apuva kukkova
Pekoni on hyvää ja ravitsevaa.
- en tykkää pekonista
Ei hittolainen se menee aivan pilalle sillä pekonilla.
Parasta on pelkästään muikku ja muutama pienivoinokare.
- että on nami
Entä mätimuikkukukko siankylki palasilla ja kunnolla voita.
- haave amanda
Voi että tuli kova nälkä. Nyt kun saisi niitä muikkuja!
- Huvaolo
Söinpä juuri aamupalaa.Paistettuja Kananmunia ja Pekonia.
- olen poikkeus
Kyllä monetkin tykkää pekonista.
Minä en. - haave amanda
olen poikkeus kirjoitti:
Kyllä monetkin tykkää pekonista.
Minä en.Tykkään pekonista ja munista sekä muikkukukosta siankyljellä. Juuri näin yhdistettyinä.
- Bacon
Pekoni on hyvä lisuke moneenkin ruokalajiin,oikein täyttävä ja maukas lisuke.
- pekonin ystävä
No niin on suosittelen kenelle se vaan maistuu
- kukkomuikku
pekonin ystävä kirjoitti:
No niin on suosittelen kenelle se vaan maistuu
Minkä kokoiset muikut on parhaita kukkoon,isot vai pienet vai onko ihan sama?
- haave amanda
kukkomuikku kirjoitti:
Minkä kokoiset muikut on parhaita kukkoon,isot vai pienet vai onko ihan sama?
Ja siis kun oletan että isotkin muikut käy niin kuinka kauan pitää paistaa, että ruodot pehmiää? Varmaan tyhmä kysymys, mutta yrittäkää ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723