Millaisia kettuterrierit on ihan tavallisina kotikoirina..pidän terhakkaista roduista mutta en aio metsästää ja pidän luolakoirapuolta kyseenalaisena harrastuksena.
Olisi kiva kuulla kokemuksistanne miten tämä rotu menee muissa touhuissa, sillä olen ihastunut rotuun ja sen ystävällisyyteen ja avoimuuteen. :)
kettuterrierit
1
209
Vastaukset
- karkkis 3x
- energisiä
- paljon liikuntaa ja aktiviteettia kaipaavia
- erittäin leikkisiä vanhaksi asti
- kokemuksien mukaan elävät vanhoiksi ja ovat rotuna aika terveitä
- itsepäisiä, niiden kanssa joutuu käymään "kauppaa"
- itsenäisiä, eivät miellyttämishaluisia "lampaita"
- metsästysvietti tulee ilmi niin pihamaaalla kuin metsässä; ovat ekstaasissa myyrien, hiirien, kissojen, jänöjen yms. hajuista ja yrittävät jäljittää niitä joko maata pitkin tai maan alle (multa vain pöllyää ja sammalet lentää)
- yleensä rohkeita
- älyttömän sitkeitä
- ihmisrakkaita, mutta kuitenkin sopeutuvat hyvin uuteenkin perheeseen
- partioivat mielellään pihamaalla, mutta eivät haukkujia
- superiloisia
- pomppivia
- sopivat aktiivisille ihmisille, eivät sohvaperunoille eivätkä pieneen kerrostaloyksiöön
- yleensä fiksuja
- turkinhoito hieman työlästä (nyppiminen 2x/vuosi tai useammin, jos käyt näyttelyissä)
-en vaihtaisi toiseen rotuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184